News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 14 Guests are viewing this topic.

ddfab

vad ca au folosit denumirea de drum de mare viteza si nu drum expres. ce ziceti? inca mai putem spera sa iasa autostrada?

Ionut


dr4qul4

Da. Eu zic ca in acest moment sunt sanse 50-50. Dar trebuie pusa presiune pe ei. Si pentru asta am avea nevoie de cifrele CESTRIN!

Stiu ca pare greu de crezut, dar daca s-ar semna urgent (6 luni) orice lot din CoBra, atunci sansele pt autostrada vor creste. A7 a devenit DX7 doar pentru ca se dorea PPP pe CoBra. Daca PPP-ul cade de tot, inainte sa fie gata SF-ul pt A7,  atunci vom avea cu siguranta A7.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

stefan_viziru

E nevoie de autostrada, trebuie gandit in viitor, DX este miopie.
A12 sau A6 pentru Romania pana in 2025!

slartibartfast

Apropo de documentaţie trimisă la ANAP, cu licitaţiile SF-urilor celorlalte segmente (Ploiești-Focșani) ce s-a întâmplat? A început ping-pongul?

Ionut

@NGC20
Sa ne spui te rog si pentru licitatiile de SF cum stam. Daca apar pe SEAP sau sunt intoarse la CNAIR.

Horațiu 87

Stadiul lucrărilor la Centura Bacău – octombrie 2016

O să auziți multe povești electorale despre Centura Bacău în această campanie pentru alegerile parlamentare. Unii vor spune că au deblocat proiectul, alții că l-au susținut prin Parlament (dar sigur nu de la pupitru sau prin amendamente la buget), în timp ce Bacăul este în continuare sufocat de traficul de tranzit, acesta reprezentând cam jumătate din autovehiculele care circulă zilnic în oraș.

Centura Bacău sigur va fi una dintre temele centrale ale campaniei electorale din județul Bacău, iar eu am de gând să vă ofer cât mai multe informații cu ajutorul cărora să vă formați o imagine cât mai apropiată de realitate privind acest obiectiv de investiții atât de vital nu doar pentru municipiul Bacău, ci și pentru toți cei care ne tranzitează urbea.

Haideți să vedem ce spune CNAIR (fosta CNADNR), care tocmai și-a actualizat tabelul ce detaliază stadiul proiectelor aflate în derulare.

Până în momentul de față, a fost efectuată inspecția completă a șantierului și a tuturor suprafețelor pe care se vor executa lucrările cu scopul de a identificare a fosilelor, monedelor, articolelor de valoare, antichităților, structurilor sau a tuturor celorlalte articole de interes geologic și arheologic. Diagnosticul arheologic pentru identificarea eventualelor situri arheologice a fost realizat, iar descoperirile au fost delimitate. Conform CNAIR, se lucrează la descărcarea arheologică a celor 7 situri care au fost identificate pe amplasamentul viitoarei variante de ocolire. După finalizarea descărcării arheologice (sperăm să se încheie cât mai curând acest proces), va fi eliberat certificatul de eliberare a sarcinii arheologice.

În altă ordine de idei, constructorii turci de la Eko Insaat Ve Tic au realizat rețeaua topografică a obiectivului și deja au ridicat terenul natural pentru Obiectul 1 și Obiectul 3 (vest și nord). Termenul actualizat de finalizare a investiției rămâne 24 mai 2018, deci 2 ani de la ordinul de începere a lucrărilor.

La sfârșitul lunii august, turcii au primit avansul de 15% prevăzut în contract, adică aproape 71 de milioane de lei. Bani au, vremea este deocamdată ok, să-i vedem la treabă!

http://www.kristofer.ro/stadiu-lucrari-centura-bacau-octombrie-2016/

alecu26

E clar ca nu vor sa se apuce pana în primăvara de nimic. Cu toate ca pot lucra lejer la piloții forați care sunt perfect de făcut pe timp de iarna.
Și pentru ăsta,  mijloc de 2019 e termen realist/optimist.
Drumurile noastre POATE;

Raducu Popa

#908
Din cate se observa, terenul e pregatit dpdv cadastral si al expropierilor pe circa 90 % din suprafata.




cristian.ghinghes

#909
Sursa? Sunt foarte tari imaginile.
Update: am gasit - http://geoportal.ancpi.ro/geoportal/imobile/Harta.html
consilier local independent al municipiului Bacău | coordonator proiecte @ Societatea Academică din România (membru CM POIM)

dr4qul4

colegul @expropriatul ce zice?
Mai sunt litigii sau i s-a rezolvat problema?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Ionut

V-am rugat sa nu mai deschidem discutiile despre exproprieri aici, avem thread dedicat. Multumesc!

marisRO

În ceea ce priveşte drumul expres Ploieşti - Paşcani mai sunt de clarificat câteva observaţii făcute de Agenţia Naţională pentru Achiziţii Publice pe marginea proiectului. "Pentru drumul expres Ploieşti - Paşcani noi am transmis deja acum câteva săptămâni la ANAP documentele care ne-au fost întoarse cu câteva observaţii, pe care noi le tratăm şi, în următoarele zile le trimitem. Sperăm ca, într-o săptămână, maxim, să clarificăm cu ANAP neclarităţile şi să lansăm în licitaţie acest proiect", a spus ministrul Transporturilor. Acesta a precizat că traseul va fi Ploieşti - Buzău, Focşani - Iaşi- Paşcani.

Sursa: http://www.capital.ro/buse-proiectul-privind-autostrada-targu-mures-iasi-ungheni-va.html

Allex

http://www.desteptarea.ro/exproprierile-la-centura-bacaului-un-mare-semn-de-intrebare/#comment-139497

QuoteDesi lucrarile la varianta ocolitoare a municipiului Bacau au inceput, gradul de realizare oficial fiind de 15 la suta, despre exproprieri nimeni nu stie nimic

In 2013, Guvernul a publicat o lista care cuprinde nu mai putin de 1500 de proprietari de terenuri, persoane fizice, societati, primarii – toti urmând sa fie despagubiti pentru bucatile de teren pe care le vor ceda pentru constructia variantei ocolitoare a municipiului Bacau.

Tot in 2013, firma Eko Insaat a fost declarata câstigator al licitatiei de executie, iar in luna mai a acestui an s-a dat ordinul de incepere a lucrarilor, termenul de finalizare fiind fix peste doi ani.

In intervalul de trei ani de la un moment la altul, nu s-a facut nici un demers concret pentru ca oamenii sa-si primeasca sumele si asa ridicole stabilite drept despagubire si nici o alta hârtie cu valoare de document oficial prin care terenurile lor sa ajunga oficial proprietate a statului.

Dar, interesant, constructorul a fost informat tocmai contrariul, in vara acestui an buldozerele intrând peste terenurile oamenilor, pe care Compania de Drumuri le-a definit libere de sarcini, ale statului, chiar daca procedura de expropriere n-a fost dusa pâna la capat.

,,Si la noi in comuna s-a intâmplat. Normal era ca acel constructor sa vina sa ne informeze si la fel si pe oameni. Ei au spus ca acele terenuri sunt ale statului, dar procedura de expropriere nu s-a dus la final. Am cerut mai multa comunicare din partea lor", a declarat primarul Saucestiului, Valentin Manea.

Informatia e confirmata si de primarul din Nicolae Balcescu, Anton Siler. Situatia acestuia este inedita, el insusi fiind pe lista despagubitilor, urmând sa primeasca pentru un teren de 2183 mp, in extravilan, suma de 2400 de lei, adica circa 1 leu pe metru patrat.

,,N-am primit nici o hârtie, nici eu, nici primaria, nici alti oameni din comuna. Suma este ridicola, terenul este in zona Metro, metru patrat valoreaza 30 de euro, nu 1 leu cum au spus ei. Asta e valoarea data de stat. Probabil o sa incerc in instanta recalcularea ei", a spus primarul Siler.

Responsabilii de la Oficiul de Cadastru si Publicitate Imobiliara (OCPI) Bacau sustin, intr-un raspuns remis redactiei noastre ca institutia a intabulat in cartea funciara coridorul expropriat pe fiecare unitate administrativ-teritoriala in parte, lucrare care s-a facut in 2014. Dar, de restul documentelor se ocupa o firma desemnata de Compania de Drumuri, din Craiova.

,,SC Cartotop Craiova executa documentatii de prima inscriere, atât pentru terenurile expropriate, cât si pentru cele ramase in proprietate, documentatii ce sunt receptionate de OCPI Bacau. La acest moment, nu am un numar exact al documentatiilor receptionate" – spune Ion Joita, director OCPI Bacau.

In acelasi timp, potrivit informatiilor publicate de Compania de Drumuri, stadiul de realizare a lucrarilor la centura a ajuns la 15 la suta. Ce s-a facut pâna acum? Inspectia completa a santierului, diagnosticul arheologic pentru identificarea siturilor arheologice si delimitarea fizica a acestora, in prezent se lucreaza la descarcarea arheologica a celor sapte situri si urmeaza obtinerea certificatului de eliberare de sarcina arheologica.

Antreprenorul a realizat reteaua topografica si ridicarea terenului natural pentru doua dintre portiunile de autostrada.

Cum a evaluat statul terenurile

Pe lista despagubitilor se afla 1564 de persoane fizice, societati, societati de stat sau primarii. Valoarea totala pe care o va plati statul este de 7,5 milioane de lei.

Primariile Luizi Calugara, Saucesti si Letea Veche vor primi despagubiri, la fel si Directia Silvica, Hidroelectrica, Caile Ferate Române si societatea Agricola. Aceasta din urma va primi 653.009 lei pentru un teren in intravilanul comunei Letea Veche (17.000 mp), in timp ce Primaria Letea Veche, pentru un teren similar, tot in intravilan, de aproximativ 14.000 mp, va primi o suma la jumatate, 367.706 lei.

In functie de suprafata si localizare, fiecare proprietar va primi de la câtiva zeci de lei, la câteva zeci de mii de lei.

Centura Bacaului va avea 30 de kilometri si se intinde pe raza a sapte localitati: N. Balcescu, L. Calugara, Sarata, Itesti, Hemeius, Saucesti, L.Veche.

,,Am avut o discutie cu cei de la Compania de Drumuri care au spus ca s-au evaluat doar terenurile. Vor reveni pentru a evalua si casele. Si la noi in comuna se vor darâma câteva case. Dar, le-am atras atentia ca oamenii trebuie sa stie din timp, nu de pe o zi pe alta."
Valentin Manea, primarul comunei Saucesti
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Allex

Azi descarcau ceva prefabricate la organizarea de santier. Vremea nu este deloc prielnica pentru santier. Doua zile ploua, doua zile innorat. Asa e de mai bine de doua saptamani. Camioanele de la MUV totusi circula, azi am vazut unul pe DJ207F intre Saucesti si Holt.





"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova