Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

16 Members and 38 Guests are viewing this topic.

usiabc


Allex

De asta alergau camioanele cu MUV ca nebunele si era asa agitatie... una dintre masini care ducea un utilaj spre santier se stricase pe drum dimineata. Pacat ca s-a stat pe vreme buna, si acum ca au inceput ploile vor sa se mobilizeze.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

NGC

Quote from: dumbravaandrei on September 22, 2016, 01:49:15 PM
Inside intel sau pe baza de declaratii?

Quote from: Ionut on September 22, 2016, 02:47:46 PM
Nu, sunt declaratii oficiale. Nu veti vedea nimic in semnatura mea ce nu e asumat public.

"Pe surse", e pregatit "terenul" (observati ghilimelele) pentru SF si PT pentru Ploiesti - Bacau.
In total, pentru cele 3 tronsoane ar fi cam 76 milioane RON fara TVA.

rocklee

da ...o veste buna ...se pare...si pana la urma ce o fi autostrada sau drum expres ... ???

Loko

#844
3 tronsoane de la Ploiesti la Bacau? Impartirea asta e valabila doar pt. licitatiile pt. SF, sau asa se va licita si pt. constructie?

Ionut

Pentru constructie probabil vor fi loturi mult mai mici.

ultrasbz

Sper sa se fi ținut cont în caietul de sarcini de acea sugestie de pe forum cu includerea perdelelor forestiere încă de la construcție, altfel nu vom avea doar un drum închis iarna (DN2), ci doua. Nu ne putem baza doar pe încălzirea globala sa ne rezolve problema.

NGC

Mai sus m-am referit la 3 tronsoane pentru SF si PT, adica Ploiesti - Buzau, Buzau - Focsani si Focsani - Bacau.
Pentru constructie nu trebuie neaparat sa se respecte aceeasi impartire.

AlexxC

In opinia mea segmentul de la Ploiesti pana dincolo de Buzau e prioritar pe aceasta autostrada,apoi segmentele ce inlocuiesc centurile pentru Ramnicu-Sarat si Adjud.
Aici trebuie facut totul ca la carte ,caiet de sarcini,sf,proiect,plati,pentru a fi date in exploatare cat mai repede posibil;Avand in vedere ca centura Bacau e deja pe teava ,cu restu cred ca as putea trai si pana spre 2025 pentru ca prea mari castiguri de timp nu am mai avea cu ele.
Pe segmentele prioritare estimez o economie de o ora iar pe cele"mai putin importante"aproximativ 30min.

usiabc

#849
Si cum ministrul a zis ca vrea mobilizare,hop si constructorul cu o postare:
PROCEDURI VAMALE PENTRU:
MACARA
INCARCATOR GREDER SI UTILAJE PENTRU ASFALT SI BETON....

https://www.facebook.com/EkoConstructionTradeCoInc/posts/1100242376762416

panzer

Dupa mine unde se leaga de A3 e mai putin important. Pare ok sa fie la sud de Ploiesti. Sa nu uitam ca la fel face si magistrala feroviara.

Am copilarit la Buzau si stiu ca este foarte important ca autostrada sa treaca pe la sud de oras, cred ca un 8-10km este ok sa functioneze ca si centura pe sud, cu 3-4 legaturi:
- una inevitabila cu actualul DN2, pe langa padurea Spataru pe undeva. O sa il tranverseze sigur dar ar fi bine sa fie si nod.
- a doua inevitabila de asemena cu drumul spre Braila Galati.
- a treia cu drumul spre Slobozia - A2. E important ca traficul de marfa Moldova - Constanta sa fie cat mai fluid.
- ultima cu centura de nord a orasului.

Din traseu legaturile 1 si 4 pot fi in acelasi nod dar ar cam trebui sa treaca f aprope de Buzau. Dupa Buzau spre Ramnicu Sarat Focsani am o vaga banuiala ca o sa vedem o iesire undeva foarte aproape de baza militara de la Bobocu. Nu stiu de ce am eu feeling-ul asta. ;)

Un pod nou ca alternativa la cel de la Maracineni este vital. Sa ne amintim de momentul in care a cazut un segment de pod. Moldova era rupta de sud.

In afara de conexiunea cu Buzaul altfel traseul ar trebui sa fie foarte simplu si destul de ieftin, cam 3 mil euro/km. Un fel de Drajna - Fetesti. Campie ca in palma pe tot drumul. Nici un rau serios, doar paraiase, nici o balta, nici o pestera, nici un urs, doar iepuri si vulpi. O densitate mica a drumurilor judetene, doar o iesire la Mizil, putine lucrari de arta. Tot lotul sa zicem 1 an de executie pentru cineva care lucreaza gen UMB/Astaldi Max. :)


dumbravaandrei

#851
Avand in vedere ca va fi drum nou, traseul cel mai ok il vad Ulmeni (sud) -> Stalpu (sud)  -> Spataru (sud, limita padure) -> Pe la sud de Padurea Frasinu -> limita dintre Scurtesti si Ciocarlia si de acolo pe la est de Bobocu urcand spre Costieni -> limita Rubla-Ramnicelu si mai departe la Focsani.
Astfel se rezolva mai elegant accesul Buzaului la Autostrada prin doua noduri suficient de mari incat sa nu fie cozi sau prea multe noduri si traversarea raului Buzau e mai usor de realizat decat a fost facuta la Maracineni. Nu mai zic ca prin acest traseu, traficul local va ramane pe DN 2 (Ramnicu-Buzau) si toata lumea va fi mai multumita. Nodurile ar fi numai cu DN2 si DN 2B inainte de Scurtesti.
Iar pentru DN2 sper sa aiba aceeasi soarta ca si DN 1 dupa deschiderea autostrazii A3: bine intretinut si ok semnalizat :). Desi multi considera ca un DN in mare parte este "abandonat" dupa deschiderea unei autostrazi paralele cu acesta se pare ca pana la urma urmei nu-s chiar batuti in cap ai nostrii iar exemplul DN7 si DN1 sunt de considerat.

dragos76

Quote from: dumbravaandrei on September 23, 2016, 12:02:52 PM
Iar pentru DN2 sper sa aiba aceeasi soarta ca si DN 1 dupa deschiderea autostrazii A3: bine intretinut si ok semnalizat :).

Adică să nu mai vedem conformația 1,5 + 1,5 benzi, nu?  :)

dumbravaandrei

2+1 alternativ n-ar fi rau, dar va ramane asa. Nu am vazut sa se taie din DN-uri. Aveam mai mult in minte Cunta-Saliste si DN1 Turda-Cluj. Dar nu tin minte sa se fi facut pe undeva retrogradare :)

cristian.ghinghes

consilier local independent al municipiului Bacău | coordonator proiecte @ Societatea Academică din România (membru CM POIM)