News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 68 Guests are viewing this topic.

rocklee

multumesc RaduLUC...pentru imaginilr superbe .... :o :D :D
pline de amintiri frumoase.... O:-)
am o intrebare ...in zona spatilor de servici erau multe izvoare de apa ....alimentare ...toaletelor se face din captarea acelor izvare ...... :o.. 8)

mirceaeliade

Pe harta interactiva a CNAIR apare listat pe PiSi3:

FINALIZARE DOCUMENTATIE DE ATRIBUIRE: 18.08.2020
PUBLICARE ANUNT DE PARTICIPARE IN SEAP: 24.08.2020.
TERMEN DEPUNERE OFERTE - 23.10.2020
ANALIZA SI EVALUAREA OFERTELOR CU STABILIREA OFERTANTULUI CASTIGATOR: 23.12.2020
COMUNICAREA REZULTATULUI PROCEDURII DE ACHIZITIE PUBLICA: 23.12.2020

Stie careva ce s-a intamplat cu finalizare documente atribuire?  I.e. sunt pe grafic?

AlexxC

A numarat cineva cate animale au folosit acele ecoducte? Exista undeva o evidenta a acestora? Sunt montate camere cu senzori de miscare acolo?

horatiu.cosma

Păi cu contract reziliat și cu un CNAIR care nu a mișcat un deget nici măcar să curețe un șanț, astea cu senzori pentru animale sunt vise.

Xenos

Hotărârea e definitivă, deci pot povesti.....

Un cântăreț pop, nu contează numele, vine dinspre Sibiu, Pitești - București pe A 1, zonă cu pădure....garduri lipsă sau furate...la 120 km/h lovește un...mistreț....scapă miraculos cu viață toți, mașina praf (rotită în aer, cade pe roți langa terasament....)
Cere despăgubiri de la CNAIR, care zice cu tupeu (ăsta a fost recursul lor...) că MISTREȚUL NU LE APARȚINE.... :lol: >:(
Desigur, voi aveați paza juridică a autostrăzii și normativele zic că mistrețul n-avea ce căuta acolo...nu contează al cui e....

Cam 30.000 lei daune, părerea mea e că CNAIR a scăpat ieftin de la instanțele anterioare.

nenea_hartia

^ Problema e că nu un culpabil de la CNAIR va plăti banii aceia, ci restul lumii, din impozite, inclusiv cântărețul pop.

@RaduLuc: splendide poze, mulțumesc!

Xenos

Asta clar, de câte ori statul ori administrația dau rateuri, despăgubirile pe care le plătesc sunt, de fapt, din banii noștri. Pe de altă parte, a nu da despăgubiri din acest considerent doar sporește indolența administrației și implicit costurile sociale ale lucrurilor prost făcute.

Dragos_R

Quote from: Dominik on August 20, 2020, 07:47:57 PM
Ce pustie pare A..... +1 pt poze

Intr-adevar asa pare. Totusi, in prima imagine, la Holdea, este ceva animatie.
Pozele sunt superbe, 10+ din partea mea ! :D

alecu26

Raspund intr-un singur mesaj la mai multe chestiuni:

- Pasajul acela nou de la Ilia e datorat faptului ca linia reabilitata a CF se inalta destul de mult, pentru a fi peste cota de inundabilitate a Muresului. In consecinta trenurile nu vor mai avea gabarit liber de trecere pe sub pasaj, si trebuie unul nou. Pasajul acela, parte din proiectul CF, trabuie finalizat inainte de a ataca lucrarile CF din acea zona.

- Mistretul ca mistretul...nu apartine celor de la drumuri. Au fost cazuri in care roca prabusita, sau copacii, nu era taiata, curatata, pentru ca nu apartinea CNAIR ci celor de la Romsilva sau ce o mai fi pe acolo. Evident ca Romsilva nu are nici o responsabilitate sa curete versantii de crengi si copaci, si mai ales de pietre in pericol de prabusire.

O intrebare: santul de garda care se vede in zona ecoductului e continuu? Adica fiind ceva artificial, si destul de lat si de adanc, cred ca destul de multe animale se vor opri la el. Ca idee, poate ar trebuii si acolo ceva solutii mai ok din punctul asta de vedere.

Later Edit: am gasit si articolul cu romsilva si stancile.

https://www.turnulsfatului.ro/2015/12/02/scandal-pe-versantul-instabil-de-pe-valea-oltului-quot-cnadnr-incearca-sa-fuga-de-responsabilitate-quot-48407
Drumurile noastre POATE;

Io

Multumesc pentru lamurire, nu pricepeam neam ce rost are pasajul nou.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

gruiarew

Xenos, mâine o să apară undeva un semn cu "atenție animale" cum au pus pe LD3 și OS3 parcă și aia e.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

Xenos

Nu cred că i-ar exonera asta de răspundere pentru că circulă mistreți sau porci pe autostradă, dar pot să încerce.... :lol:

JohannDB

      ...un semn cu "atenție animale" cum au pus pe LD3 și OS3 parcă și aia e.   Le-am văzut și eu și mă întrebam de ce mai sunt gardurile ?? Descărcare de responsabilitate ?? Adică, eu ți-am spus/arătat/avertizat... Tu ??

delor

JohannDB, semnul respectiv , fără o restricție de viteză clară , până la care, cel care pune semnul își asumă responsabilitatea pentru un eventual accident , nu are nici un sens!

adrian sibiu

Salutare tuturor după mai bine de o săptămână cu absența motivată azi am dat o fuga pe lotul 1 unde lucrarile au avansat  bine peste tot si la structuri dar și la terasamente cu toate că de marți după amiază pana joi noaptea in zona a plouat destul de mult.Cei de la Dimex sunt plecați acasa probabil pana marți ,în zona s-au anunțat ploi luni si marti asa ca la terasamente nu se va putea lucra.Am remarcat de asemenea ca lucrarile de relocari a rețelelor electrice sunt destul de avansate in unele locuri s-au ridicat noii stâlpi,în altele s-au turnat fundațiile si s-au adus stâlpi, iar ce mi-a atras atenția în mod deosebit e faptul ca in curând linia medie aeriană din zona fostei ferme de ovine de lângă Talmaciu va deveni istorie pentru ca in zona s-au tras cabluri subterane pe care o sa le vedeti mai tarziu in poze. Enjoy 😉🙃

La km0 s-a ajuns cu terasamentul pana aproape de nivelul primului podet. (GPS) Vedere de pe terasament inspre breteaua de coborâre spre Mohu. (GPS) O altă vedere de mai sus inspre bretea. (GPS) Vedere înspre breteaua de coborâre din drumul tehnologic. (GPS) Au continuat lucrarile de armare,cofrare si betonare la primul pasaj inferior. (GPS) Powered by API/PUM imgur uploader