Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

12 Members and 38 Guests are viewing this topic.

vancouver

@cristi5, JohannDB: e posibil sa fie vorba intr-adevar de altceva. Ce va spun eu este inregistrat ca propunere la MT si se discuta. Daca la RR Actualitati a vorbit despre asta sau despre alta varianta nu pot sa stiu.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

cristi5

@vancouver am editat mesajul meu, imi pare tot mai mult ca e orientat pe "scapat Margina de trafic"

horatiu.cosma

Din seria "rezolvarea traficului de pe Valea Prahovei prin drum pe Valea Doftanei prin pasul Predeluș" sau "Sibiu-Pitești pe calea ferată Râmnicu Vâlcea-Vâlcele". E izvor necesat de astfel de idei prin CNAIR, orice doar nu soluția clară, logică, naturală, finanțată din fonduri UE, prietenoasă cu mediul, care rezolvă problema definitiv: tunelurile de pe LD2 secțiunea E.

Feri

#52593
S-a mai amanat o luna PiSi4...

Proiectare si executie Autostrada Sibiu - Pitesti, Sectiunea 4: Tigveni - Curtea de Arges
EVALUARE FINANCIARA
Data limita: 17.09.2020 18:00

edit. Sigur @TibiV, au actualizat in SEAP: https://e-licitatie.ro/pub/procedure/view/100064042/

TibiV

@Feri,
nu pun la indoiala informatia ta.

Dar incearca sa pui si un un link.
Altfel, este doar o simpla "speculatie"...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

razvan96

Era previzibila amânarea, in contextul contestatiei China Railway.

gruiarew

Îs niște pante destul de mari între Holdea și Coșteiu de sus, nu știu de ce tot reîncălziți discuția asta. S-a tot bătut apa în piuă cu deblee versus tunele, voi vreți drum nou printr-o arie protejată. Lăsați naibii DN68A, trebuie pusă presiune să dea drumul la A1. Dacă se dorea ceva, se putea lărgi drumul, îndulci curbe. În schimb s-au montat betoane pe margine. Unde s-a reparat, în Coșava de exemplu, deja s-a "scurs" acostamentul.

Centură la Margina iar nu-i văd sensul e drum relativ drept, e și trecerea cu CF, dar se circulă decent.

Ca să pun paie pe foc, aș zice că nici nu merită.

Pur și simplu mă scoate din minți în zona aia băgarea de pix a autorităților locale ca să nu zic de proprietarii de bodegi din zonă. Care treceți să vă uitați cum arată acostamentul. Îs niște hârtoape de nu ai cum ieși de pe asfalt.  Pentru oameni de genul vă bateți voi capul? Unul ce nu poate arunca o roabă de nisip când Bega e la 200m distanță ca să poată opri cei din tranzit să-și ia o sticlă de apă? Care mergeți spre Deva să vă uitați cum arată acostamentul fix înainte de barieră unde-i ăla cu umbreluțele. Sau celălalt la ieșire din giratoriul de est, tot pe sensul spre Deva. Cum dracu să ai pretenții de la CNAIR sau de la alții când nu-ți poți astupa groapa dinaintea bodegii?
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cristi5

#52598
@gruiarew da, la Margina-Holdea se circula decent. Saptamana 9-16 august:

http://pum.project-online.se/maps/data/timelapses/videos/holdea_gmaps/2020_33.mp4

Pe acest trafic nu e nevoie de nici o alta masura, nici macar DC de turisme prin Costeiu. Poate gaseste cineva saptamani mai aglomerate aici

http://pum.project-online.se/maps/data/timelapses/videos/holdea_gmaps/

Dar daca s-a ajuns sa se vorbeasca la RRA inseamna ca cineva vrea sa faca ceva acolo si e bine de inteles/aflat ce, ca poate vor sa faca o nefacuta. Despre asta vorbeam (eu cel putin)

Fireste ca focusul pe tuneluri e cel mai important. Dar
- nu se va intampla nimic pana nu se rezolva situatia juridica cu Salini.
- Poate dura luni bune, si in functie de rezultat poate (intr-un caz optimist) continua licitatia,
- care iarasi dureaza luni bune
- poate mai mult cu clarificari (clarificari pe ce baza? ca SF cu tunel nu exista!), contestatii
- mai pune procedura de achizitie neobisnuita. Pai si procedurile normale dureaza enorm cu clarificari la misto care vin dupa luni de asteptare. Procedura asta e un motiv in plus pentru loazele din CNAIR sa se blocheze mental

Deci intr-un caz optimist vor fi semnate tuneluri peste un an. Intr-un caz perfect posibil Salini castiga tot si se mai blocheaza/negociaza 2-3 ani fara nicio lopata in teren.

AlexxC

Daca finantarea acestei alternative 10-15mln euro se face integral de la bugetul de stat, eu zic ca sunt bani aruncati aiurea....acesti bani pot constitui cofinantare la un proiect de 100mln in alta parte.
Daca se face si cu bani de la UE,macar 70%...atunci sa fie primit  :p

istvan78

Pt. trecerea de CF din Margina (care e perfect neteda si cauciucata, se poate trece cu orice viteza fara sa simti aproape nimic in masina, daca nu cumva esti untr-un Lambo), pe directia Timisoara, coada formata Duminica trecea de Cosava. Eu am oprit chiar in curba in care se intra in Cosava. Nu ma obosesc sa mai caut explicatia, asta e situatia, nu a fost bariera coborata, un coleg a gasit aceeasi coada o ora mai tarziu.As mai adauga ca eu circul aproape saptamanal pe ruta asta. Drumul e mereu aglomerat, coloana continua.

DAR:
- Intarzierea la coada din Margina a fost cca.7 minute.
- Distanta pe DN68A e 15 Km
- Odata pusa in miscare coloana se deplaseaza de regula fara poticniri intre Margina si accesul pe A1 de la Holdea. A incerca sa depasesti ceva e total inutil.

Cu astea spuse, eu NU vreau sa aud de nicio "solutie" alternativa la DN68A. A1 TREBUIE terminata, nu exista alta cale. Orice "solutie" alternativa nu ar face decat sa ia presiunea de pe CNAIR pt. implementarea portiunii lipsa din A1.
Daca DN68A nu rezista fizic la volumul de trafic (greu), CNAIR n-are decat sa-l tot repare la fiecare 3 luni, pana termina A1. In felul asta costul nefinalizarii A1 ajunge intr-un fel si la "buzunarul" lor. Sunt cheltuieli pentru care, intr-un fel, raspund.

Ideea de a trasa, acum, noi drumuri in zona aia, care vor deveni absolut inutile dupa ce, intr-un final, se deschide A1, e revoltator de stupida. E o zona salbatica, aproape nepopulata, DN68A va ramane oricum pentru interesul local (si pt. ciclism!  8) ), singurul drum nou in zona trebuie sa fie A1.

Io

In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.


rocklee

#52603
singura imbunatatire care as dori sa se faca pe dn 68 ...ar fi dublarea curbelor periculoase pe respectivul tronson intre margina si ohaba ....ar fi de folos si acum si dupa deschiderea tunelurilor ... :o :D

horatiu.cosma

După deschiderea tunelelor de ce? Să aibă mai mult asfalt urșii?