Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

14 Members and 43 Guests are viewing this topic.

adrian sibiu

La urmatorul pasaj inferior s-a turnat fundația (GPS) Între km 1 și 1.7 peste panza geotextila sa pus doar balast. (GPS) Un alt pasaj care urmeaza sa intre in lucru. (GPS) Vedere inspre breteaua de coborâre spre Mohu,observati si aici cat a crescut terasamentul si este doar balast peste geotextila. (GPS) Podetul din apropierea firmei Gebruder finalizat si aici impresia mea este ca tot cu balast se va inalta terasamentul. (GPS) Powered by API/PUM imgur uploader

adrian sibiu

S-a decopertat zona pasajului de la km1.567 care urmează să intre în lucru. (GPS) Același lucru si la km 1.613. (GPS) Aici sunt in imediata apropiere a organizării de șantier și am rămas surprins cat de mult au coborât cu săpătura. (GPS) Vedere inspre breteaua A1 (GPS) În acesta zona cred ca au coborât cu săpătura peste 2.5 metri. (GPS) Ma aflu chiar langa organizarea de șantier unde inca nu s-au apucat de acest mic pod. (GPS) Powered by API/PUM imgur uploader

adrian sibiu

Vedere inspre parcul industrial de la Mohu. (GPS) Vedere inspre Talmaciu. (GPS) Liniștea de duminică in organizarea de santier a celor de la Porr. (GPS) Lucrările la statia de betoane pare a fi finalizate. (GPS) Înainte de podetul de la km 2.84 sa folosit piatra spartă in terasament. (GPS) Powered by API/PUM imgur uploader

adrian sibiu

Între podetele de la km 2.84 și cel de la km 3.06 s-a folosit pânza geotextila peste stratul de piatra spartă apoi vad ca s-a adus balast pentru umplutură. (GPS) În continuare ma deplasez catre podul peste Valea Tocilelor. (GPS) Aici avem primul rand de piloți forati cărora li s-a spart capetele si s-a turnat grinda de coronament. (GPS) Al doilea rand de piloți forati. (GPS) Al treilea rând de piloți forati . (GPS) Powered by API/PUM imgur uploader

adrian sibiu

La cel de al patrulea rând de piloți forati au început să armeze pilele. (GPS) Pe randul cinci armaturile pilelor sunt pe doua randuri. (GPS) Rândul șase de pile la care se lucrează armătura. (GPS) Rândul șapte de pile la care se lucrează armătura. (GPS) Și am ajuns la culeea dinspre Talmaciu la care jumătate este armata, cofrata si turnat betonul iar la cealaltă jumătate se lucrează la armătura. (GPS) Powered by API/PUM imgur uploader

adrian sibiu

La pasajul de la km 4,34 s-a armat,cofrat si turnat betonul in radier și s-au apucat de armătura picioarelor. (GPS) Vedere a terasamentului inspre Talmaciu. (GPS) La pasajul de la km 4,8 s-a sapat fundația și s-a adus armatura semn ca urmează să intre în lucru. (GPS) La urmatorul pasaj se lucrează la cofrarea si armarea plăcii peste culei. (GPS) Vedere a pasajului de pe aliniament inspre Mohu. (GPS) Powered by API/PUM imgur uploader

adrian sibiu

În zona pasajului de la 5,13 s-a schimbat stâlpul de curent si s-au introdus liniile in subteran. (GPS) La pasajul de la km 5,27 s-au armat ,cofrat și turnat culeile si de aici încolo linia electrica s-a trecut din nou aerian. (GPS) Vedere spre Talmaciu. (GPS) Vedere de sus de pe terasament înspre Sibiu. (GPS) Și am ajuns la viaductul de la Valea Saratii unde impresia mea este ca se va începe cu un pasaj. Powered by API/PUM imgur uploader

adrian sibiu

Vedere din lateral a acestui pasaj. (GPS) Între pasaj si culeea dinspre Sibiu s-a decopertat stratul vegetal. (GPS) Primul rand de pile la care se lucrează cofrarea grinzii. (GPS) Al doilea rand de pile care sunt formate din doua randuri de stâlpi. (GPS) Al treilea rând de pile la care se lucrează armătura. (GPS) Powered by API/PUM imgur uploader

adrian sibiu

Al patrulea rând de pile ,primul stâlp e armat cofrat și turnat. (GPS) Al cincilea rând de pile e format din doua randuri de stâlpi si aici armătura pare finalizată urmeaza cofrarea. (GPS) Al șaselea rand de pile,trei dintre stâlpi au fost armati,cofrati si betonati iar cel de al patrulea e turnat dar nedecofrat. (GPS) Al șaptelea rând de pile sunt gata . (GPS) Culeea dinspre Talmaciu pare a fi finalizata si ea (GPS) Powered by API/PUM imgur uploader

adrian sibiu

Cu ceva timp in urma v-am semnalat faptul ca au găsit imediat după minidebleul de dupa viaduct trei izvoare sub terasament,se pare ca sa rezolvat situatia lor. (GPS) Vedere spre minidebleu . (GPS) Stâlpi de curent care așteaptă să fie montati. V-am relatat la început ca se lucrează la relocarea liniei de medie tensiune din apropierea fostei ferme de ovine de lângă Talmaciu,aici am observat trei tamburi cu cablu (GPS) Vedere inspre Talmaciu cu cele trei cabluri îngropate . (GPS) Powered by API/PUM imgur uploader

adrian sibiu

Aceasta e linia care se va schimba cu cea subterană, vedere spre Sibiu. (GPS) Aceeași linie vedere spre Talmaciu. (GPS) S-a continuat cu decopertarea stratului vegetal, vedere spre Talmaciu. (GPS) În continuare spre Talmaciu de data asta linia a iesit de pe amplasament. (GPS) Pasajul de la km 8,5 (GPS) Powered by API/PUM imgur uploader

adrian sibiu

Lucrări la pasajul de la km 8,635 (GPS) Lucrări și la pasajul de la km 8,901 (GPS) De asemenea si la pasajul de la km 9,090 (GPS) Lucrările de decopertare sunt continuate pana la intetesectia cu Dj Talmaciu Sadu. (GPS) Vedere spre viaductul de lângă padure ,se pare ca s-au încheiat lucrarile de defrisare a pădurii din zona viaductului de la Talmaciu. (GPS) Powered by API/PUM imgur uploader

Cam asta a fost ,sper ca dupa amiaza sau spre seara sa ajung si la viaductul de lângă padure dar si la cel de la Valea Talmacutei. 😉😉🙃🙃

Dominik

Superbe imagini Adrian ! Apreciez foarte mult explicatiile si detaliile fiecarei poze. Un foto-reportaj de nota 10 !!!  :thumbsup:
You're in Steelers Country

Gicuta2003

In zilele lucrătoare cum e mobilizarea pe teren ?

udar

#52649
Multumim Adrian pentru aceste minunate poze .
Care este explicatia la acele zone unde sunt 2 randuri de stalpi la pile !?
Vine si ceva filmare de sus :) .