News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 56 Guests are viewing this topic.

alecu26

Experiente cu rezilieri abuzive gen Colas sau Porr la Campina Predeal au mai fost si nu s-au sfarsit bine pt statul Roman. O reziliere aici ar fi de zeci de ori mai abuziva. Cu atat mai abuziva cat nu cred a era agreat vreun termen final de executie. Asa ca Aldesa poate termina acum...sau peste cativa ani. Probabil un termen corect ar fi la vreo 12 luni dupa includerea in contract a ecoductului.
Drumurile noastre POATE;

Europiu

Bine punctat! De fapt, știm cu certitudine dacă și când al doilea ecoduct a fost inclus în contract? Da, am văzut linkurile de acum câteva zile cu indicatorii economici aprobați. Dar înseamnă asta automat existența obiectului în contract?
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

ciprebbe

Quote from: mishu77 on August 17, 2019, 02:17:43 PM
Semnalizarea la Soimus e la fel ca inainte de a se deschide LD4. Directii scrise cu negru, in nod directiile sunt barate, indicatoarele rutiere cu restrictii de viteza si drum ingustat sunt la locul lor.... Nu se poate reclama undeva situatia asta? Cine ar trebui sa rezolve semnalizarea rutiera?

Dau quote pentru ca mai multi reclamati asta.
De luni intra DRDP TM acolo si remediaza la indicatoare, e cunoscuta situatia dar nu mai era timp sa rezolve inainte de deschidere. Si asa au mutat balizele sub trafic.
I-am auzit cand se organizau pt luni sa rezolve. Cu chiu cu vai au reusit sa monteze niste indicatoare la Ilia in giratii pe care sa scrie Timisoara.
Sa vedem daca luni sunt la curatat indicatoarele.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

voicul

Eu ii inteleg. Si eu dupa 6 ani as fi surprins ca s-a deschis!  :wtf:

NGC

Faptul ca ecoductul apare in indicatorii tehnico-economici nu inseamna neaparat ca el este si in contract. Noi avem CNAIR si MT care "lucreaza" pentru noi. :lol:

AC pentru ecoduct a fost emisa in Iulie 2016 si se stia valoarea declarata de COMSA (17.500.000 RON fara TVA, dar fara rampe, ca astea erau pe exproprieri suplimentare), asa ca nu era o problema actualizarea indicatorilor tehnico-economici.

Va recomand sa cititi acest mesaj de acum mai bine de 1 an. Aveti acolo explicat tot ce s-a intamplat in legatura cu ecoductele.

P.S. Ecoductul nu a fost singura problema de pe acest lot. Nu uitati de povestea cu pozitia pasajului pe DN68A peste autostrada de la Holdea si lucrarile efectuate fara AC.  ;)

TibiV

O filmare de pe 13 august...



La 01.16 vedeti garda patrupeda de pe LD4. Extrem de numeroasa...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rocklee

#48576

cristi5

#48577
@NGC vreau sa-ti multumesc pentru munca depusa pentru mesajul citat. Toti colegii care vor sa inteleaga ce s-a intamplat pe LD2 si LD3, de ce nu avem azi tuneluri si de ce ne chinuim sa deschidem LD3 cautand ecoductul, trebuie sa citeasca acel mesaj.

Totul a inceput in 2011 cand organizatiile de mediu au reactionat la eliberarea AM in 2010 cu acest document

http://www.thehabitatfoundation.org/sites/default/files/imce/doc/Memo_Lugoj_Deva_Motorway.pdf

Practic in 2012-2013 aveam un studiu de evaluare adecvata (adica o refacere a AM) in paralel cu licitatia. Nu numai faptul ca vor fi tuneluri, ci si pozitiile tunelurilor in prima versiune au fost cunoscute inainte de semnarea contractelor in 2013. La cateva zile de la semnare se cunosteau pozitiile de azi, ajustate putin la revizuirea AM in 2016.

Este foarte interesant cum, chiar in zilele semnarii contractelor, tunelurile erau "prelungite". S-a inceput cu un tunel de 300m, s-a ajuns la doua etc.

@NGC tu spui ca nu trebuia semnat LD2 in 2013. Eu cred ca strategia corecta era ca in 2012 sa liciteze LD2A-D si eventual LD3 fara portiunea Ohaba-Holdea. Se stia clar ca acolo vor fi tuneluri si ecoducte si trebuie refacut SF din moment ce documentul ONG-urilor de mediu in urma caruia s-a refacut AM este din 2011.

Alternativ se putea umbla la legislatie inainte de semnarea contractelor LD2 si LD3 pt ca cele doua contracte sa poata fi aditionate. Nu stiu daca e realist.

Dar avand in buzunar AMul superficial din 2010, CNAIR a dat inainte cu caiete de sarcini (2012) si contracte (2013) imposibil de pus in practica. Si am ajuns la reziliere partiala si blocarea pt multi ani a tunelurilor (LD2) si scandaluri cu ecoducte disparute cand e vorba de plata (LD3) si licitatii de forma (LD3) si intarzierile aferente acestor scandaluri.

Interesant este ca politicul inca nu credea in tuneluri in 2017! De la Dragnea la Grindeanu toti spuneau ca nu sunt ursi si ca tunelurile costa prea mult de parca se plateau de la Belina. Continuau sa creada ca rezolva ei cu hei-rup-ul. Sa zicem ca Cuc primea un "mda" de la Comisie in 2017 cand a mers sa le spuna ca nu trebuie tuneluri. Ce putea face? Sa refaca AM, revenind la forma din 2010? Nici un ONG de mediu n-ar fi semnat asa ceva.

grig73

#48578
Spunea cineva pe aici ca se va face o separare a fluxurilor de trafic. Ieri pe direcția Deva-Arad era trafic intens pe DN7 iar pe sens invers tindea către 0.
Ce am mai remarcat e faptul ca semnalizarea pentru întrarea pe autostrada e prost făcută deoarece mulți șoferi la giratoriu la Ilia continuau pe DN
În alta ordine de idei noul lot mi-a făcut o impresie buna

mishu77

#48579
^^^ Si eu am trecut ieri de la Sibiu la Timisoara. Am iesit la Soimus ca m-am oprit la Deva. Am preferat sa merg pe DN7 pana la Sacarmas. Pe DN7 circulatie mare era catre Deva (chiar era sa intre un dobitoc in mine ca el vroia sa depaseasca...) catre Sacarmas era destul de liber. De la Sacarmas pana la autostrada nu am intalnit nici un "TIR", iar pe autostrada doar unu singur aproape Topolovat (probabil a venit de pe A6). Sensul catre Deva pe DN68A era full, in sens invers catre Margina era destul de lejer.

A656

Ieri am mers si eu pe LD4. Am iesit la Ilia, spre Sacamas. Doua masini din fata mea, cu numere straine, dupa putina ezitare, au iesit spre Arad/Nadlac. Indicatoarele sunt teoretic bune si corecte. Piesa fragila e soferul. Cand citeste Arad/Nadlac, nu mai conteaza ca e indicatorul albastru. El acolo vrea sa ajunga. Indicatorul verde pt A1 e prea mic si nu e remarcat. Exact acceasi constelatie am mai semnalat-o si la Sebes, iesirea pe A1 spre Sibiu. Foarte multi o iau dupa indicatorul albastru spre Sibiu/Bucuresti, si intorc dupa pod in parcarea Kronospanului.


zevsar68

Buna ziua tuturor!
Ce se mai aude cu LD 3? Exista ceva perspective de a se deschide pana la 1 septembrie?
Ce zic sursele?

pelan87

#48583
Pun si eu o filmare cu LD4, din weekendul trecut. Din pacate, calitatea filmarii nu e cine stie ce, este filmat cu un telefon aflat pe un suport cu brat flexibil montat pe parbriz... de aceea vibratiile s-au transmis foarte accentuat. Stratul de uzura nu este deloc asa denivelat precum pare in filmare.

Totusi, am simtit vreo 2 mici trambuline + o diferenta de nivel la trecerea de la LD4 la LD3.

In rest, lotul se prezinta excelent, dealul "cu lilieci" este mult mai impunator in realitate decat ce am vazut in filmarile de pe forum... este intr-adevar ceva ce nu o sa mai vedem prea curand pe autostrazile din RO, poate pe PiSi, peste muuuulti ani.

Insa DRDP Timisoara (cred ca ei sunt responsabili) trebuie sa rezolve urgent partea de semnalizare, in sensul ca indicatoarele nu sunt actualizate si induc foarte usor in eroare soferii care nu au Waze sau care nu sunt pasionati de infrastructura :)

Filmarea incepe chiar inainte de nodul Soimus, directia de mers fiind Orastie - Ilia, iar la finalul filmarii veti vedea iesirea de la Ilia si reintrarea pe A1 in sens opus (Ilia - Orastie).


sublimu