News:

Tur de forță API 27-28 iunie, DEx12 și A7.
A7 Focșani-Buzău și Dumbrava-Mizil. DEx12 Pitești-Colonești și Balș-Craiova.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

11 Members and 45 Guests are viewing this topic.

NGC

#48600
@cristi5:

Quote from: NGC on January 30, 2018, 10:45:24 PM
LD3, LD4

Quote from: NGC on January 30, 2018, 10:36:40 PM
Ieri a fost lansata licitatia "Supervizarea lucrarilor pentru contractul de lucrari "Proiectare si Executie Autostrada Lugoj - Deva, Lot 3, km 56+220 - km 77+361"".

Perioada de prestare a serviciilor suplimentare: 9 luni (8 luni de supervizare a contractului de lucrari, 1 luna eliberare Certificat de Receptie la Terminare)

Quote
Dupa incheierea Procesului Verbal la Terminarea Lucrarilor si aprobarea Certificatului la Terminarea Lucrarilor de catre Beneficiar, Contractul de Servicii - Supervizarea lucrarilor pentru contractul de lucrari "Proiectare si Executie Autostrada Lugoj-Deva, Lot 3, km 56+220 - km 77+361" se va considera a fi finalizat, urmand ca Perioada de Notificare a Defectiunilor sa fie asigurata prin intermediul Consultantului initial (ASOCIEREA HILL INTERNATIONAL NV - HILL INTERNATIONAL (BUCHAREST) SRL - PROIECT CONSULTING SRL), sub rezerva indeplinirii obligatiei prevazute la Articolul 10.35.

Quote from: NGC on January 30, 2018, 10:37:34 PM
Ieri a fost lansata licitatia "Supervizarea lucrarilor pentru contractul de lucrari "Proiectare si Executie Autostrada Lugoj - Deva, Lot 4, km 77+361 - km 99+500"".

Perioada de prestare a serviciilor suplimentare: 9 luni (8 luni de supervizare a contractului de lucrari, 1 luna eliberare Certificat de Receptie la Terminare)

Quote
Dupa incheierea Procesului Verbal la Terminarea Lucrarilor si aprobarea Certificatului la Terminarea Lucrarilor de catre Beneficiar, Contractul de Servicii - Supervizarea lucrarilor pentru contractul de lucrari "Proiectare si Executie Autostrada Lugoj-Deva, Lot 4, km 77+361- km 99+500" se va considera a fi finalizat, urmand ca Perioada de Notificare a Defectiunilor sa fie asigurata prin intermediul Consultantului initial (SC AECOM INGENIERIA SRL), sub rezerva indeplinirii obligatiei prevazute la Articolul 10.35.

Avem asadar 2 licitatii separate pentru consultanti temporari !!!

Fiecare contract este prevazut sa dureze 9 luni (8 luni de supervizare a contractului de lucrari, 1 luna eliberare Certificat de Receptie la Terminare), de la data inceperii lui.

Astea sunt datele atribuirii contractelor.

Quote from: NGC on June 28, 2018, 11:11:13 PM
"Supervizarea lucrarilor pentru contractul de lucrari "Proiectare si Executie Autostrada Lugoj - Deva, Lot 3, km 56+220 – km 77+361""

[...]

In 25.06.2018 s-a atribuit in sfarsit si aici contractul.

Quote from: NGC on April 21, 2018, 12:07:30 PM
Supervizarea lucrarilor pentru contractul de lucrari "Proiectare si Executie Autostrada Lugoj - Deva, Lot 4, km 77+361 - km 99+500"

[...]

Contractul a fost atribuit in 16.04.2018 catre singurul ofertant, SEARCH CORPORATION. :lol:

cristi5

@NGC: 9 luni de la 27.06.2018 au trecut demult. Sau a mai fost o licitatie de atunci?

Deci tot nu inteleg cine si de ce e consultant acum, de ce Hill a fost consultant pana saptamana trecuta si acum nu mai e.  Multumesc de lamuriri!

Ionut

Cristi, nu e musai sa ai consultant/inginer pe un contract. Sunt/Au fost jdemii de contracte care NU au/au avut consultant...

NGC

#48603
Nu a mai fost nici o licitatie de atunci. Eventual poate exista vreun act aditional, dar nu stiu cum stam, pentru ca nu mi-am batut capul sa intreb vrabiutele.

Tot Hill au fost si sunt consultanti. Presupunand ca a fost totusi aditionat contractul asta temporar (ultimul licitat), la momentul expirarii / terminarii lui, respectiv dupa incheierea si aprobarea PVRTL, se revine la vechiul contract.

pbh

Mai degraba pare o intelegere intre cei doi consultanti, fiecare ia un lot la pret maxim decat sa se bata in "preturi" la o licitatie corecta.

adrian sibiu

Salutare tuturor pasionatilor de infrastructura rutiera si nu numai din Romania.Parerea mea este ca societatea civila si toate ong-urile ar trebui sa puna presiune prin toate mijloacele pe cnair si mt precum si pe pm(cu litere mici ca nu merita altfel) pentru deschiderea cat mai grabnica a acestui tronson. >:( >:( >:(

voicul

Se vorbeste aici doar de LD3, dar nodul Holdea e separat. Stau sa ma intreb pe el de ce nu il receptioneaza ca e gata doar?

asztalos

Perfect de acord cu cele afirmate. Nu poate API sa puna presiune pe institutiile statului ca sa deschida acea portiune de autostrada daca s-a demonstrat ca totul e in regula, nu sunt probleme cu calitatea lucrarii?
Ionut...ce parere ai?

alexV

pai nu asta face API prin comunicatele alea, preluate de presa?
daca sunt alte idei concrete, scrie aici.

mishu77

Dupa cate citesc o sa avem parte de un ST3 reloaded, dar de data asta pare mai urat ....

ciprebbe

Eu zic ca nu. Haideti sa termine Comsa tot ce tine de santuri si de garduri, sa cheme comisia si vedem rezultatul. E totusi chestiune de zile in care se poate rezolva.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

Asa este. Corect. Santuri si garduri. Asta e problema. Ca astea nu pot fi trecute în anexa ca sa se deschida AZI circulatia. La fel cum s-a făcut la STRABAG pe A3. La Aktor pe A3. Lasă că mergem pe DN. Ca acolo avem garduri și șanțuri. Exact!

dragos76

Legat de cât de solid sau nu e parapetele de la "lilieci", pe partea DN_ului: nu era mai ok sa se pună direct NJ acolo?

rocklee


pbh

Comsa s-a mobilizat sa rezolve "problemele" sau este in stand-by?