News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 51 Guests are viewing this topic.

Ionut

SECTIUNEA E1 - intre KM 47+090 - KM 52+880
PROFILE GEOLOGICE LONGITUDINALE














Ionut

Cam atat am gasit interesant. Bine, mai sunt detalii interesante... dar e suficient pentru azi. Daca va intereseaza vreun detaliu anume va rog sa imi spuneti si caut. Nu garantez ca si gasesc. :lol: Chiar nu inteleg de ce nu au pus in documentatie piesele desenate pentru drum si structuri aferente sectiunii E1. Si mai sunt chestii lipsa pentru E1.

Ionut

A pus AlinC mai devreme un post cu filmarea de la Soimus si l-am sters ca inca mai aveam harti de pe Lugoj-Deva de pus. Il pun eu acum din nou. Multumim, Alic! :cheers:


danutzu_1069

Minte neteda a avut ala care a impartit lotul 2 asa, intre D și E1....
Oare nu putea inainte sau dupa pasajul ala???

flashu74

Arată frumos și de sus și de jos.


Am surprins astăzi două camioane portocalii și un trailer care ducea un utilaj.


Dar mai e de stat.



Powered by API/PUM imgur uploader

horatiu.cosma

Coada din giratoriul de la Soimus din imaginile puse acum doua pagini nu pare sa fie cauzata de intersectia fluxurilor din giratoriu. Acolo masinile sunt oprite chiar in giratoriu. Cel mai probabil era un blocaj in fata, spre DN7.

Buna observatia cu mintea neteda pentru cine a pus limita sectiunii D si E fix la acel pasaj. Acolo Salini a reusit sa ridice doar o rampa a pasajului, cealalta rampa fiind blocata de relocarea unor stalpi de electricitate care sunt pe sectiunea E1.

Pentru sectiunea E1 CNAIR nu a platit proiectul tehnic final, deci nu poate pune la dispozitie ceva ce nu e in proprietatea lor. Si atunci intrebarea urmatoare e: cine va veni sa faca un proiect tehnic de la 0, sa ajute CNAIR-ul la licitatia pentru executie, sa fie proiectant pe perioada de executie, deci un contract care se va intinde pe multi ani pentru 600.000 de lei? Ori cine a gandit licitatia are mintea prea odihnita, ori e o dedicatie grosolana pentru cei care au deja PT-ul, adica proiectantii celor de la Salini.

A mai crapat dealul intr-un loc, la 1:30.

paulmare

Intr-un loc fara zid, sa vedem ce inventeaza ca sa rezilve

thinker

Se vedea in filmarea din decembrie, acolo langa recipientele albe, ca a plecat ceva material dar acum s-a mai erodat de 10 ori fata de ce era in acel loc. Eu cuantificasem in postarea de atunci acest loc. Si acolo teoretic din toate datele de pana acum ar trebui sa nu fie nici o problema.

De fapt solutia actuala asa cum evolueaza acum lucrurile nu va tine. Cand o sa se topeasca zapada o sa fie mai clara amploarea.

Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

Ionut

#45173
O poveste fără sfârșit cu lotul asta și cu vecinul lui, LD3... Până la urmă cand se întorc cei de la UMB? Mâine? Sau trebuie să se topească zăpada mai întâi? :) Mai pot săpa pe-acolo... E drept ca e cam greu, daca nu imposibil, să asterni terasamente (nu se compacteaza umplutura) pe ger.

paulmare

Pot sapa in deal etc - doar au cabine climatizate
Si sa evacueze ce e de evacuat si sa ajunga sa ii dea panta
Daca roca e fisurata, ploaile din toamna intra in fisuri, iarna ingheata si se dilata a naibii anomalie, si pa ne vedem jos in vale, asta e neverending story daca au ales solutia asta, dar la fel e in muuuulte locuri, o vor rezolva ei cumva si cnair va trebui sa faca "mentenanta" a la valea oltului unde su t plasele pe cei 28 de km - daca au vrut sa aiba solutia din studiul kui diwi

thinker

Si daca ar fi ca pe Valea Oltului tot ar fi o problema mentenanta, cu toate ca in ultima vreme fac derocari mai rar, dar la cum arata dealul aici are porozitate fata de Valea Oltului, e ca o sita.
Pe Valea Oltului nu tasneste apa din stanca. La cum au frezat la terase trebuiau sa nu aiba probleme si acum se tot fragmenteaza.
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

ghrt

Îi costă aşa de mult să facă o copertină de beton peste autostradă, deschisă (cu coloane) în partea dinspre Mureş, care să preia şocul şi greutatea alunecărilor?
Cont (aproape) inactiv.

Ionut

^ Copertina aia se numeste "polata" si da, ii costa. Nu e deloc ieftina, gandeste-te cat beton trebuie sa bagi in ea. Daca iti vei aduce aminte ca UMB a castigat lotul cu aproximativ 45% din costul estimat, iti vei dai seama ca altceva decat plase ancorate nu se va face in deal pe acest contract. Nu tu polata, nu tu beton torcretat pe deal. Poate in viitor, pe alt contract si pe alti bani.

carutasul

Și totuși presupun că s-ar putea face o schimbare de soluție tehnică cu suplimentarea de costuri aferentă ( avantaj toată lumea) . Doar că probabil nu și-ar asuma-o nimeni...

wifi

Si nici nu a fost iarna asta asa ger naprasnic, cum se zice, de crapa pietrele. Poate se face o licitatie ca la breteaua de la Holdea.