News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 31 Guests are viewing this topic.

Ionut

Am dat pe telefon niște detalii despre Sibiu-Pitesti la Radio Cluj. :)

dr4qul4

#45136
Aici am gasit 2 imagini interesante. Nu stiu daca asa va arata autostrada acolo....dar daca tot e iarna :)
Studiu autostrada Sibiu-Pitesti, Km24+300-30+400, 2 pasaje, 17×40 m si 14×40 m





In alta ordine de idei, am retinut ca in AM au ramas cele 2 ecoducte (Lazaret si Calinesti) care nu au legatura cu autostrada propriu-zisa ci vor traversa Oltul, CF si DN7, urmand a avea o lungime in jurul a 250m fiecare.
Sunt curios cum vor arata acestea (deschideri f mari, sau pile in albie) si cat vor putea sustine. Banuiesc ca sunt destul de masive, deoarece sunt ecoducte, nu simple viaducte. Are cineva vreo idee cum ar putea arata? Ecoducte am mai vazut, dar niciodata de 250m lungime.
Si cam ce s-ar intampla daca nu se realizeaza? Pt ca teoretic A1 poate fi gata, dar ecoductele nu. Se da drumul al trafic in conditiile astea? Sau asteptam pana termina constructorul, eventual chiar pana la o noua licitatie.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

Ionut

^ Merci de randari, nu le stiam!

E o intrebare buna asta cu ecoductele. Ca sa se deschida autostrada, trebuie sa se faca receptia lucrarilor. Ecoductele amintite de tine fac parte (ma rog, vor face parte) din contractul de lucrari. Asadar, la data efectuarii receptiei la terminarea lucrarilor ele trebuie sa fie gata sau sa fie gata in 90 de zile de la data semnarii procesului verbal de receptie (parca tot 90 de zile a ramas termenul in celebra anexa la procesul verbal, dupa schimbarea schimbarii regulamentului de receptie).

Asadar, se va circula maxim 3 luni fara acele ecoducte. Nu poti semna procesul verbal de receptie daca ecoductul in sine e la 0%. Ca n-ar fi gata, nu se accepta receptia. Sper ca s-a inteles.

Bine, eu am explicat ce este acum in legislatie. Pana cand vom avea "problema" asta... mai trec 10 ani.

Ionut

Apropo de PiSi, desi licitatia pentru PiSi 4 este "pe teava", s-a blocat... pe teava... pentru ca a aparut o modificare fara sa fie macar putin gandita, asa cum a explicat Catalin ieri pe Facebook (thread dedicat).




În această situație este autostrada Sibiu-Pitești - lotul 4 Curtea de Argeș-Tigveni. Sunt primul care să-i critic pe cei de la compania de drumuri. Dar iată un exemplu unde un proiect important derulat de CNAIR e blocat de incompetența celor care au introdus această prevedere în OUG.

Licitația pentru lotul 4 din autostrada Sibiu-Pitești nu poate fi lansată pentru că controlul ex ante nu poate fi efectuat ca urmare a adoptării OUG-ului.




Practic acum nu se stie cum vor da acceptul pe documentatie cei de la AM POIM...

milo1981

Am gasit urmatoarele clipuri pe pagina de YouTube a celor de la RCAD:



autoMinder - aplicație de management a parcului auto

adi

#45140
Doar mie imi pare ca am mai vazut aceste randari undeva?  :zen:
Felicitari celui care a muncit la ele, este definitia exemplului, asta ar trebui sa arate CNAIR la o conferinta de presa in urma unui SF

Europiu

Clipurile puse de milo1981 sigur au mai fost pe threadul asta, sa fie vreo 3 ani de atunci.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

anacronox

#45142
in alta ordine de idei, ieri seara a durat aproape o ora traversarea sensului giratoriu de la Soimus pentru cei care veneau din directia Oradea/Brad intrucat la intrarea in giratoriu trebuie cedata trecerea atat celor care ies de pe autostrada, cat si celor care fac giratoriul sa intre pe autostrada.







Powered by API/PUM imgur uploader

Quest

Adi, sigur a mai pus cineva pe forum acum citiva ani aceste randari. Retinusem din randari reprezentarea prompta a coloanelor forate din dreptul pilelor. Oricum ii multumim lui Milo, e binevenit reminder-ul.

Anacronox asta inseamna ca la Soimus ar trebui pusa in giratorie si semaforizare care sa functioneze doar atunci cind timpii de asteptare devin f mari ptr unele directii de incidenta. Cu 2 camere plasate incit sa acopere bine giratoria si cu telecomanda manuala prin operator din CIC Soimus (sau un altul prin interconectarea pe fibra pe care o au intre ele), eu cred ca se poate rezolva gituirea temporara de trafic semnalata.
Common sense will get you far !

dr4qul4

Dar Waze-ul nu te baga pe la baraj Mintia? Sau era coada si acolo?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

anacronox

era coada si pe acolo ca a fost un accident sub podul de cale ferata, langa intersectie.

cuculean

Plus ca DN7 e destul de aglomerat si se vireaza greu spre stanga (adica spre Deva) venind de pe baraj.

mishu77


TibiV

Quote from: anacronox on January 11, 2019, 08:48:04 AM
in alta ordine de idei, ieri seara a durat aproape o ora traversarea sensului giratoriu de la Soimus pentru cei care veneau din directia Oradea/Brad intrucat la intrarea in giratoriu trebuie cedata trecerea atat celor care ies de pe autostrada, cat si celor care fac giratoriul sa intre pe autostrada.
Nu este o surpriza pentru mine...

Quote from: TibiV on October 10, 2018, 06:20:07 PM
(...)
Cu alte cuvinte: pana cand se va da in folosinta L4, giratoriul de la Soimus va fi muuuult mai chinuit decat pana acum.
Mult mai multe conflicte de trafic.
Cineva a pus undeva in urma o schita cu conflictele de trafic intre principalele directii de deplasare in forma actuala si in cea care va rezulta dupa finalizarea racordarii.

Ceea ce va rezulta dupa realizarea racordarii va fi perfect fezabil insa doar in situatia in care Lotul 4 este functional, deci atunci cand giratoriul Soimus va fi doar pentru colectarea/distrbuirea traficului cu originea/destinatia in zona Deva.
Cat timp giratoriul va ramane punctul de intrare/iesire pe/de pe autostrada, noua "formula" va fi mult mai nashpa decat cea actuala...

Quote from: TibiV on October 10, 2018, 11:10:36 PM
Deci ramanem cu giratoriul Soimus.
Nu am marcat traficul exclusiv pe DN76 Deva-Oradea...
Iar incepand cu 15 noiembrie si pana la darea in folosinta a Lotului 4 de catre UMB (LD4) va functiona asa:


Se vede ca jumatatea nordica a giratoriului se va cam "nasoli".
Si va functiona in regimul asta pana... nu se stie pana cand.

Uneori nu imi place cand se dovedeste ca am avut dreptate... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Earthchild

Exact asta prevedeam prin august.

Quote from: Earthchild on August 21, 2018, 02:55:00 PM


Presupun ca asa se va desfasura prin nod traficul spre Sebes-Sibiu dupa incheierea lucrarilor.
Pana deschid tot tronsonul, va fi un conflict in giratoriu intre cei care intra pe autostrada si cei care ies de pe autostrada.

Dar nu poti face omleta fara sa spargi ouale. Numai sa nu se raceasca prea mult omleta...