Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 23 Guests are viewing this topic.

Germany

Când vor deschide autostrada pânä la Cosevita, la sensul giratoriu de la Holdea, tot aceeasi problemä o sä fie ?? Sau mai gravä ??

TibiV

Nu, la Holdea va fi mult mai bine.
Fluxul de intrare pe A1 dinspre Margina si fluxul de iesire de pe A1 spre Margina nu se vor intersecta.
Vor avea probleme doar cei care vin pe DN68A dinspre Ilia catre Margina. Dar la momentul respectiv acesta va deveni trafic strict local, pentru ca grosul traficului se va fi mutat pe autostrada....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Nu am apucat sa va pun documentatia pentru LD2 sectiunile D si E1... abia azi dupa pranz. Sunt multe arhive si dureaza... e migalos, plus sa caut prin documente chestii interesante. Nu am gasit timp saptamana asta, abia azi. Deci rabdare pana pe seara.

luc

"Proiectul pentru proiectarea secțiunii cu tuneluri din lotul 2 al autostrăzii Lugoj – Deva, realizat de societatea italiană Salini Impregilo în cadrul contractului inițial, nu va fi folosit la realizarea noii licitații de atribuire a acestei secțiuni. Conform economica.net, discuțiile purtate între cele două părți nu au ajuns la un numitor comun, italienii cerând nu numai 190 de milioane de lei pentru proiectul tehnic, ci și alte revendicări, la care se adaugă câștigurile nerealizate în urma scoaterii acestei secțiuni din contract. Suma nu a fost acceptată de CNAIR... "

Pentru cunoscători: cum e această sumă? E reală? Se justifica? Thx

http://www.tion.ro/proiectul-tehnic-pentru-sectiunea-cu-tuneluri-din-autostrada-a1-scos-la-licitatie-impreuna-cu-cel-de-executie/2177328/amp

voicul

Problema zic ca era/ca exista acel PT.

Acum ca nu se accepta proiectul existent inca 1 an cel putin de primit salaru in timp ce: facem, este in drum spre SEAP, aproape gata, a plouat 45 de zile (in birouri), constructorii, investitorii fug pe autostrazi ...

Job secured!

cristi5

#45155
Conflictul de trafic gen Soimus exista si in alte parti, de ex giratoriul estic din Margina. Dar la Soimus avem un oras (Deva) si un DN (Deva-Oradea) care inteapa fix segmentul cel mai circulat din giratie...

Pt a elimina conflictul ar putea sa largeasca temporar breteaua de iesire, sa fie folosita pe ambele sensuri, ca la Holdea.

Sau sa faca temporar iesirea prin breteaua de iesire dinspre Lugoj, ar trebui o scurta bretea temporara aici

https://goo.gl/maps/b6fCgtcxxaU2

O sa ziceti ca dealul va fi gata curand si se termina balamucul. Pai si daca nu e gata? Stam inca un an cu doua sensuri de autostrada pe o singura banda de giratoriu? Care la orice variatie de trafic sau accident blocheaza DNul sau chiar  A1?

Interesant este si ca daca dealul se complica si fac o descarcare la Bejan, problema la Soimus ramane!!! Eventuala includere a DN76 Soimus-Bejan pe fluxul A1 nu schimba conflictul din giratie! Deci poate ar fi bine sa gandeasca la rece (nu cu optimisme) scenariile posibile si sa rezolve problema din timp?

Ca la Holdea. Acolo i-am ajutat sa gandeasca mai matur.

cristi5

Ca o reflectie, mi se pare amuzant ca la noduri permanente CNAIR abia asteapta sa puna bretele de sens opus pe aceeasi panglica de asfalt si sa le desparta cu o amarata de linie continua (apoi se mira ca soferii intra pe sens invers).

In schimb la giratia Soimus au deschis Orastie-Deva cu 2 bretele "temporare" separate pt intrare si iesire! Daca nu le venea ideea asta si tineau bretelele "lipite" pana in A1, s-ar fi putut intra si azi pe A1 facand dreapta din giratia Soimus. Se intra pe calea nordica a A1, apoi se bifurca traficul pe ambele cai, cum e la Iernut, cum va fi la Holdea etc.

voicul

Intrebarea corecta este: de cate ori ai stat cate 1h in acel giratoriu? Nu cred ca sunt degete la o mana pentru asa ceva.

Desigur: este un conflict de trafic care poate duce la pierderi de timp (doar ocazional). In rest pe acolo se circula lejer.

Partea buna: in cateva luni (zic ca maxim 6) nu va mai exista aceasta problema.

Ionut

#45158
Quote from: NGC on January 07, 2019, 01:23:17 PM
Lugoj - Deva LD2, Sectiunile D si E1

Astazi a fost in sfarsit lansata licitatia pentru "Completare Proiect Tehnic si servicii de asistență tehnică pe perioada derularii procedurii de achizitie cat si in perioada executiei autostrazii Lugoj - Deva km.43+060 - km.52+880,din cadrul contractului "Proiectare si executie autostrada Lugoj - Deva Lot 2: km 27+620 - km 56+220"".

Valoare estimata: 605,307.78 RON fara TVA
Durata contractului: 87 luni
Termen depunere oferte: 29.01.2019

Va atasez caietul de sarcini.

Ionut

SECTIUNEA D - intre KM 42+695 - KM 47+090
Proiectul de semnalizare rutiera




















Ionut

Receptia Sectiunii D a fost RESPINSA in 14.03.2018.

Atasat aveti:

1. Nota INSPECTIE PRELIMINARA 27-28.11.2017
2. PVRTL - Procesul Verbal de Receptie la Terminarea Lucrarilor de RESPINGERE din 14.03.2018
3. Notificare CNAIR catre antreprenor din 28.03.2018 cu privire la lucrari si istoricul contractului

Ionut

SECTIUNEA E1 - intre KM 47+090 - KM 52+880
Proiectul de semnalizare rutiera
















Ionut

Foarte interesant este ca piesele desenate LIPSESC din documentatia pentru Sectiunea E1 (structuri, dar si cele pentru drum). :) Doar marcajele, ce v-am pus mai sus, exista in documentatie. Dar de ce nu le-or fi pus public? :) Nu le-or fi platit la Salini? :lol:

Ionut

Interesante sunt si aceste planse cu PLANURILE DE SITUATIE PENTRU STUDIUL GEOTEHNIC PE TOATA SECTIUNEA E.


















Ionut