Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 16 Guests are viewing this topic.

cristi5

#33780
Quote from: perfidus on April 07, 2017, 11:51:02 AM
Quote from: cristi5 on April 07, 2017, 12:22:24 AM
Si daca interpretez eu corect proiectul, chiar in marginile autostrazii vor fi 2 pile A1 si B1.

De asemenea ordinea cotei superioare va fi A<A1<B1<B (adica pasajul e in urcare de la A la B). Asa ca ar trebui sa vedem curand ca structura dinspre sud (B) ajunge mai "sus" decat cea care e "gata" (A).

Si abia acum imi este clar de ce pentru pilele A1 si B1 nu s-au apucat de forat coloanele, cota de la baza pilelor este mai jos cu cativa metri buni fata de cota de acum a terenului, pentru ca autostrada intra deja in debleu in zona de sub pasaj.

Corect, de la baza lui B vor sapa cam 17m pana la baza lui B1. Baza lui A1 e ceva mai sus.

Asta e lungul. Se vede cum noul DN coboara din actualul traseu (stanga=sud de autostrada, cota 311), trece pasajul, face sensul giratoriu la cota minima (296), apoi urca la cota actualului DN (dreapta= nord de autostrada, cota 311)


La km 56+559 (pozitia pasajului), conform SF autostrada este la 285. Asa cum se vede, e inclinata, fiind in curba spre sud, deci axul e la 285 si partea stanga (sud) e mai jos.

Cele 4 linii cyan cred ca sunt cele 4 structuri, de la stanga la dreapta
- B (cota 304, cota teren 302)
- B1 (302, cota actuala teren 297, trebuie sapat pana mai jos de 285 + fundatie)
- A1 (299, cota actuala teren 294, trebuie sapat pana la 285+ fundatie)
- A (297, cota teren 291)

Deci B1 va fi cea mai intalta structura, peste 17m.
Distantele in plan orizontal sunt cam B <-35m-> B1 <-40m-> A1 <-35m-> A. Deci debleul de la B la B1 va avea 35m latime si 17m inaltime...

Banuiesc ca nu s-au apucat de B1 si A1 pt ca e mai usor de construit A si B cu acces de pe teren mai intalt. Dar dupa ce termina A si B, nu vad ce altceva ar putea fi faza urmatoare decat sapat pana la 285 (mai jos de fapt) si forat A1 si B1. Acolo terenul e expropriat deja (fiind chiar langa aliniamentul autostrazii) deci daca au putut construi A si B, pot sa construiasca si A1 si B1. Trebuie sa ajunga DN pe noul traseu (peste pasaj) ca sa aiba front de lucru pt breteaua de descarcare si ultimii km ai autostrazii, deci A1 si B1 cam urmeaza...

Dominik

Wow ce desfasurare de forta are UMB: 540 de muncitori si 200 de utilaje pe lotul 4 !!!  Cum spunea cnv pe forum Portocala Mecanica !!! Multumim Rocklee pt poze si informatii  :cheers:
You're in Steelers Country

laszlo.robert

Impresionant atit UMB cit si Rockle(cunoaste lotul cu ochii inchisi).Multe drumuri secundare relocate pe cei 10 km.Ma tot gindesc ,cind se termina LD 3,4 Rockle va face fotoreportaje si di tuneluri pe lot 2 😈 ?(daca nu va cinta cucu pe deblee)

Levente

Lugoj-Deva 3 va fi gata până la sfârşitul anului 2017?

Dominik

Totul depinde de CNAIR cat de repede da AC la Holdea
You're in Steelers Country

Germany

#33785
Nu prea mä pricep, dar teoretic ar trebui sä termine anul ästa lotul 3 ....dacä iese AC-ul, nu mai au mult !
Asfalt este cam pe tot lotul, mai putin dupä nodul Grind spre Ilia si câteva sute de metri (valea) între nodul Holdea si spatiile de servici.
Dar astea ar fi realizabile în câteva luni.


dr4qul4

si pasajul la o inaltime de 17m tot in cateva luni poate fi gata? Acolo e cheia lotului. trebuie sa traga foarte tare ca sa termine in 6 luni.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Iceman

Nu conteaza acum AC la descarcarea de la Holdea.....Conteaza ca nu lucreaza pe restul lotului unde mai au de lucru in multe locuri, fata de anul trecut se lucreaza foarte anemic......Chiar ii ciudat acest lot 3

alexandru_m

Sper sa nu vorbesc cu pacat, dar la cum (nu) se lucreaza / misca hartiile pentru anumite tronsoane (nu doar de pe A1) mie imi pare ca li s-a spus "de sus" unora sa o lase mai moale. Iar altora pur si simpu nu li se da de lucru. Iar toate cred ca sunt legate de lipsa fondurilor.

Cred ca in afara de LD 4 + 3, respectiv ST 3 + 4 si , poate, Lotul Strabag de pe CT-TgM nu o sa vedem miscare pe nicaieri anul acesta.

hyp88

#33789
^^
+1
Nu sunt bani, deci se lucreaza slab sau deloc. Descarcare la Holdea nu o sa fie anul asta cel mai probabil deci Constructorul pe L3 nu are de ce sa grabeasca lucrarile.
Dupa cum bine stiti pentru Pi-Si s-au alocat 0 lei din buget pe anul 2017.
http://www.digi24.ro/stiri/economie/autostrada-pitesti-sibiu-nu-are-prevedere-bugetara-pe-acest-an-674164
Daca santierul pe Lugoj - Deva dureaza de mai bine de 5 ani imaginati-va  cat o sa dureze Pi-Si parerea mea e ca nici macar nu o sa se apuce de Pi-Si pe sesiunea de finantare 2014-2020

hyp88


http://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/sibiu-pitesti-cnair-nu-stie-cand-va-fi-gata-studiul-de-fezabilitate-703941

Asta e noua :) mai nou nu au un termen pentru cand se finalizeaza SF pe Pi-Si si cum AM se acorda pe tot lotul degeaba e finalizat Studiul pe cele 2 capete, cel mult pot sa liciteze si sa ramana lucrarile neincepute pana se elibereaza AM respectiv AC pe tot lotul. Apropo de ce ziceam mai devreme pentru faptul ca nu sunt bani alocati de la buget pentru autostrazi lungesc termenele pe cat posibil cu alte chichite birocratice astfel incat nu o sa zica niciodata "Nu am avut bani alocati pentru autostrazi" ci "am intarziat cu studiul de fezabilitate, am reziliat contractul de SF, mai trebuie un SF, nu avem AM pe tot lotul, Nu putem sa licitam capetele, etc etc etc" intr-un final se apuca de dat la lopata in 2019 si se trezesc ca dau banii inapoi la UE ca nu termina nici un sector pana in 2022 asa ca mai bine ce rost are sa ne apucam acum, ca tot nu mai e timp...hai sa incepem din 2022 pe noul exercitiu financiar. Stiu ca pare pesimist dar realitatea demonstreaza treaba asta.

Dominik

#33791
Un fotoreportaj cu stadiul lucrarilor de pe A1 Lugoj-Deva

http://www.ziuaveche.ro/exclusiv-zv/reportaj/breaking-news-start-bun-pe-autostrada-lugoj-deva-2017-fotoreportaj-288373.html/

Ecoduct km 57,7 . lot 3


Ecoduct km 58,7 lot 3


Overpas Lăpugiu, km 62,5 lot 3


Pod Mureș km 69,1 lot 3


Pod CFR Arad Deva, nod Ilia, lot 3


Drum acces carieră de piatră km 84 lot 4


Rampa acces overpass lot 4


Pile viaduct Brănișca lot 4


Beton fundație pod Șoimuș lot 4



You're in Steelers Country


voicul

Legat de tunelul de pe LD2, care nu e tunel, desi trebuie sa fie tunel: stiu ca nu s-a agreat varianta Cut & Cover, dar nu imi aduc aminte motivatia pentru asta. Stie cineva?

dan_c

Stie careva care este stadiul Contractului pentru Autostrada Arad - Timișoara, Constructor: Asocierea FCC Construccion SA - ASTALDI SpA, ...ultima data cand am trecut de la Arad catre Timisoara....arata a o pereche de pantaloni peticiti......care  din pacate ....trebuie sa fie aruncati si inlocuiti cu altii.....