Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 53 Guests are viewing this topic.

Quest

Quote from: voicul on April 10, 2017, 07:28:11 PM
Legat de tunelul de pe LD2, care nu e tunel, desi trebuie sa fie tunel: stiu ca nu s-a agreat varianta Cut & Cover, dar nu imi aduc aminte motivatia pentru asta. Stie cineva?

Cut & Cover la debleu de 45 de m inaltime, cit un bloc de 15-16 etaje ?
Common sense will get you far !

voicul

Probabil ar fi ceva ... cum nu se mai face in lume, DAR e un sistem care cred ca s-ar face mai repede decat un tunel.
Nu ma refer la timp sau costuri aici, ci la amanarea cu orice pret a oricarui tunel rutier. Cut & Cover s-a mai facut in ultimii ani, deci pot e mai familiar prin CNAIR.

Ionut

Va rog nu porniți teme false. Nu s-a pus problema sa fie cut&cover. Vor fi tunele forate.

rocklee

UMB LA APUS DE SOARE .... :D
CRESTE TERASAMENTUL




rocklee

FURNICAR  la pasajul pentru devierea ...DJ


rocklee



rocklee

pasajul de la urcarea pe dealul cu lilieci ...




rocklee

sapaturile la dealul cu lilieci
:D 8)




rocklee


cryu

Incredibil ritm de lucru au oameni astia!!!Parca nu ar fi in Romania.. Respect Rocklee & UMB

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rocklee

mie aceasta imagine imi place ...in plan indepartat se vede cum cresc piloni viaductului...




Tavi

Rocklee multumesc! Mi-ai luminat ziua!
O intrebare: ce este cu armaturile de la devierea DJ-ului?

Cozak

Nici nu apuc sa iti multumesc Rocklee pentru un set de poze ca tu deja apari cu urmatorul!Super faine pozele si mii de multumiri pentru toate , TOATE pozele ( ca am auzit ca dat iama si in terenul vecinilor tai gdo, elion si dbf  :D).In fiecare dimineata verific site-ul asteptand pozele tale.Dependenta se cheama asta.!
UMB lucreaza frumos, cu oameni multi si multe utilaje, curat si cu cap nu cu picioarele.Stima maxima!