News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 17 Guests are viewing this topic.

Dominik

ok ms, o sa vedem mai exact la urmatoarele poze, bafta
You're in Steelers Country

horyatm

#29251
Daca mergeti pe Bucovat->Mosnita Veche->Mosnita Noua nu va luati dupa Google Maps. Acolo unde indica stanga pe DJ595D luati-o tot inainte pe DC149 drumul e asfaltat ca in palma si ajungeti pe strada Berlin care a fost de curand asfaltata, e mai rapid, se ocoleste astfel Mosnita Noua(centrul) si limita de viteza e 70 fata de 50 si o mica bucata 90 la iesirea din Mosnita Veche e si mult mai putin aglomerat. Eu folosesc pentru ruta Dumbravita -Mosnita Noua acest traseu (pe DNCT), mai ales pentru Mosnita Noua - Giarmata pe A1. Pare un ocol mare dar ca timp e putin mai rapid 10-15 min (la orele de varf) si mai lejer, nu stai la zecile de semafoare. Acest traseu poate fi folosit inclusiv de Camioane mai mici, e clar mai rapid decat prin oras!!

GDPR

Postez aici, pentru ca vor exista implicatii asupra deschiderii OS3:

In data de 02.07.2016 s-a trimis la Presedintele României pentru promulgare proiectul de lege pentru modificarea şi completarea Legii nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii: http://www.cdep.ro/pls/proiecte/docs/2016/pr131_16.pdf

La articolul 27 "Obligaţii principale ale proprietarilor construcţiilor", după litera f) se introduce o nouă literă, litera g), cu următorul cuprins:
,,g) darea în folosinţă a construcţiei după admiterea recepţiei la terminarea lucrărilor, preluarea acesteia şi obţinerea autorizaţiilor potrivit legii."

O alta modificare de interes general este urmatoarea:

La articolul 7, după alineatul (2) se introduce un nou alineat, alineatul (3), cu următorul cuprins:
,,(3) Perioada de garanţie se prevede în contractele încheiate între părţi, în funcţie de categoriile de importanţă ale construcţiilor stabilite potrivit legii, şi va avea o durată minimă, după cum urmează:
- 5 ani pentru construcţiile încadrate în categoriile de importanţă A şi B;
- 3 ani pentru construcţiile încadrate în categoria de importanţă C;
- 1 an pentru construcţiile încadrate în categoria de importanţă D.
Perioada de garanţie se prelungeşte cu perioada remedierii defectelor calitative constatate în această perioadă."

TibiV

Quote from: adrian rosca on July 12, 2016, 11:25:12 PM
Perioada de garanţie se prelungeşte cu perioada remedierii defectelor calitative constatate în această perioadă."

Cum naiba se prelungeste pe un contract reziliat ?!...

Dar aceasta lege, spre deosebire de alte aberatii parlamentare, se va aplica la contractele incheiate dupa intrarea sa (a legii) in vigoare...

Deci nu cred ca are de-a face cu OS3...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alin_simeriaveche

Joi vin de la Arad acasă și am să vă spun care e situația. ..Dacă nu o fi cineva mai rapid

Quest

Rocklee stie traseul LD3 pe de rost, cum stiu eu TL2 :)
Daca in prim-planul pozei #3 cifra 60.620 scrisa pe axul drumului inseamna km 60+620, atunci poza e facuta chiar inainte de parcarea de la Ohaba (km 59+600), cum se vine dinspre Grind.

Podu, la podu peste Mures cum stam ?
Common sense will get you far !

GDPR

Nu Tibi, de interes pentru OS3 e doar articolul bolduit care se refera la obligativitatea darii in folosinta a unei constructii dupa admiterea receptiei la terminarea lucrarilor. Celalalt articol citat va fi intr-adevar aplicabil noilor contracte semnate dupa intrarea in vigoare a legii.

TibiV

Dar parca la OS3 nu s-a facut receptia la terminarea lucrarilor ?!...
Eu asa imi amintesc.
Ca daca facea receptia, Neaga era acum super-star la TV... "Invitat permanent" al Codrutei. :D
Autostrada platita 101% si demolata 1%...
"Pe medie" iese OK, vorba lui Moisil...
:lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GDPR

Pai parca nu s-a facut :) De fapt, deschiderea s-a facut in urma semnarii unui Proces Verbal de preluare, care are baza contractuala, dar care din punct de vedere legal nu tine loc de PVRTL.

Quote,,În urma cererii antreprenorului Salini Impregilo de recepţie a tuturor lucrărilor executate în cadrul tronsonului de autostradă Orăştie – Sibiu, lot 3 (cerere emisă oficial, conform prevederilor contractului), la nivelul CNADNR a fost desemnată o comisie în vederea evaluării lucrărilor executate în Şantier. Astfel, în data de 07.11.2014 şi în perioada 11.11.2014 – 13.11.2014 au avut loc inspecţii tehnice ale întregului şantier, realizate de către beneficiar, antreprenor şi inginer, în cadrul cărora părţile au constatat următoarele:
-stadiul fizic al lucrărilor executate pe întreg tronsonul de autostrada Orăştie – Sibiu, Lot 3, asigură desfăşurarea circulaţiei pe ambele căi unidirecţionale;
-lucrările privind siguranţa circulaţiei, respectiv marcajele rutiere, parapeţii de protecţie, indicatoarele rutiere, panourile de orientare sunt finalizate, inspectate şi verificate de către Biroul de Poliţie al Autostrăzii şi Inginerul FIDIC DRDP Braşov, şi permit utilizarea autostrăzii;
-nu sunt întrunite toate condiţiile necesare realizării recepţiei la terminarea lucrărilor", potrivit oficialilor CNADNR.

Totodată, Compania Naţională de Autostrăzi a menţionat că deschiderea traficului rutier pe lotul 3 de autostradă Orăştie-Sibiu s-a făcut în baza unui proces verbal. "În cazurile în care investitorul solicită prelucrarea unei părţi din lucrare înainte de terminarea întregii lucrări prevăzute în contract, se va încheia un proces-verbal de predare-primire între executant şi investitor, în care se va consemna starea părţii de lucrare în cauză, măsurile de conservare, precum şi cele de protecţie reciprocă a desfăşurării activităţii celor două părţi. Toate riscurile şi pericolele pentru partea preluată trec temporar asupra investitorului, cu excepţia viciilor ascunse şi a celor decurgând din executarea necorespunzatoare. Procesul-verbal de predare-primire încheiat în aceste condiţii nu este un proces-verbal de recepţie pentru partea de lucrare în cauză, dar investitorul poate cere înscrierea în procesul-verbal de recepţie, întocmit la terminarea lucrării în întregime, a viciilor pe care le-a constatat cu ocazia predării-primirii şi le-a consemnat în procesul-verbal respectiv. Pentru partea de lucrare preluată de investitor, perioada de garanţie pentru viciile care nu ţin de siguranţa construcţiei începe de la data terminării remedierilor.", în data de 13.11.2014 a fost emis Procesului Verbal de predare – preluare care a recomandat preluarea lucrărilor executate la tronsonul de autostradă Oraştie - Sibiu, lot 3: km 43+855 – km 65+965 în vederea deschiderii traficului rutier. Acest document a fost acceptat şi însuşit de către Antreprenor, prin reprezentantul său", au detaliat oficialii Companiei de Drumuri
.

http://www.capital.ro/constructorul-autostrazii-demolate-orastie-sibiu-arunca-bomba-am-anuntat-cnadnr-ca-drumul-nu-trebuie-inaugurat-inainte-de-campania-prezidentala.html.

mariansb

"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

voicul


neaghi

N-am vazut nicaieri..stie cineva sau a reiesit din expertize unde (la ce adincime) se afla planul de alunecare acolo? si in consecinta ce solutii se propun ?

neaghi

Clar nu poate dura mult, nu au pod/viaduct, e cum s-ar zice drept..trebuie doar sa umple groapa, sa compacteze si asfalt..poate anumiti timpi tehnologici.
Insa vazind pozele cu alunecarile de teren, imi exprim rezerva ca daca doar se re/face lucrarea cum ar fi trebuit facuta, adica cu materialele corespunzatoare, fara a se consolida terenul in nici un fel, nu va avea viata lunga.
Tragedia cea mai mare ar fi ca dupa atitea luni in care nu s-a facut nimic, cineva probabil ar spune ca exclusiv din motive birocratice ...nici acum sa nu se faca o lucrare bine gindita si care sa dureze.

horatiu.cosma

La debleul mare de la Aciliu, chiar langa viaduct, e o portiune de vreo 3-4 sute de metri de debleu cu panta 1:1, dupa care urmeaza o zona mai lunga cu panta 1:5 sau 1:6. Acolo unde e 1:1, retinusem ca s-a injectat durosol pentru a stabiliza versantul, si de aia a stat destul de bine debleul pana acum. Poate cineva sa imi confirme sau infirme cu ceva concret informatia asta legata de durosol?

trifuhoria

Zero activitate pe OS3
Poze de duminica si miercuri (13.07.2016)


















image hosting 5mb