Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 88 Guests are viewing this topic.

NGC

#29220
Quote from: Germany on July 08, 2016, 04:22:45 PM
Am impresia că, cei care eliberează AM, vor să pară mai deștepți de cât sunt ....e ceva tipic....

^^^

QuoteIn pestera au fost identificate chiroptere din speciile Rhinolophus hipposideros si Rhinolophus ferrumequinum, protejate prin Conventia de la Berna, Conventia de la Bonn si Directiva Habitate 92/43/CEE si incluse in Lista Rosie in categoria de specii vulnerabile.

CNADNR a stiut de mult timp care este situatia.
Nu vreau sa le iau apararea celor de la Mediu, dar daca cei de la CNADNR chiar se tineau serios de treaba, alta ar fi fost acum situatia.

Sa nu uitam ca initial CNADNR era convinsa ca autostrada trece pe langa pestera, iar dupa masuratori, surpriza, trece prin ea. Au verificat ceva inainte de a lansa licitatia?

stangabriel

#29221
Situatia e oarecum identica cu ecoductele/actuale tunele de pe autostrada  Lugoj Deva. Toata tara stia de ele, dar nu s-a facut nimic cativa ani.
Oricum trebuie apreciat ca usor usor, povestile se demonteaza, prin un zvon de ici, de colo si forumul este un canal de informare cat se poate de obiectiv.

Cum se mai prezinta A1 Nadlac Arad Timisoara?

NGC

Quote from: stangabriel on July 08, 2016, 04:44:53 PM
Oricum trebuie apreciat ca usor usor, povestile de demonteaza, prin un zvon de ici, de colo si forumul este un canal de informare cat se poate de obiectiv.

Unii dintre noi se straduiesc sa fie asa. :p

NGC

#29223
Quote from: stangabriel on July 08, 2016, 04:44:53 PM
Situatia e oarecum identica cu ecoductele/actuale tunele de pe autostrada  Lugoj Deva. Toata tara stia de ele, dar nu s-a facut nimic cativa ani.

Are rost sa descriu si situatia ecoductelor?

Va pun aici doar un fragment din acordul de mediu din 9 Septembrie 2010.

QuoteDe asemenea, pentru asigurarea trecerii mamiferelor de talie mare se vor construi 2 structuri peste autostrada (ecoducte) cu latimea de 80 m, prevazute cu damb de pamant inierbat pentru diminuarea zgomotului, in urmatoarele zone:
- in zona Padurii de pin de pe Dealul Comanu la km 53+850 si
- in zona Padurii Magura Branisca la km 85+750.
Ecoductele vor fi prevazute cu sistem de monitorizare a mamiferelor.

S-au schimbat pozitiile lor si a mai aparut unul, dar nu pot zice ca nu stiau si nu puteau lua masuri.

Retineti deci ca s-au cerut ecoducte inca din 2010 !!!

alecu26

Din cate stiu, Contractele aveau si o clauza de genul...ca treuie sa respecti cerintele avizelor date de autoritati. Evident...o clauza foarte abuziva, care evident nimeni nu o respecta asa....doar din buzunarul lui fara un claim serios. Poate ca un ecoduct il mai faci din buzunarul tau, mai ales daca esti lasat sa faci optimizari masive in alte parti, dar un tunel...nici vorba.

Revenind la lilieci....imi amintesc o discutie in care cineva spunea ca e vorba de cea mai comuna specie de lilieci. Era tot din ceva aviz de mediu.

NGC20...citatul tau de unde e?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

NGC

#29225
Quote from: alecu26 on July 08, 2016, 06:08:02 PM
Revenind la lilieci....imi amintesc o discutie in care cineva spunea ca e vorba de cea mai comuna specie de lilieci. Era tot din ceva aviz de mediu.

Te referi cumva la asta?





Quote from: alecu26 on July 08, 2016, 06:08:02 PM
NGC20...citatul tau de unde e?

Care citat?

alecu26

Ăla cu convenția de la Berna. Dar parcă atunci....un coleg de forum căutase tot pe ceva site al UE și acolo specia era identificata ca foarte banala și fără  a fi în vreun pericol.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

NGC

^^^ Citatul este din acordul de mediu din 09.09.2010 si apare in prima imagine din mesajul cu cronologia evenimentelor.

S-a putea ca respectivul coleg sa fi vazut un tabel care apare in studiul de evaluare adecvata din 2013.

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura


ioandorin

...in ritmul asta NU se mai face nimic ! Mai tarziu vor "descoperi" ceva specie de broaste pe traseu si iar se blocheaza !                                                                         Ieri,07.07. am venit cu tr.1821,in zona Gurasada-C.Surduc am urmarit lucrarile la autostrada si rigolele acelea de scurgere de pe carosabil spre santul de la baza multe erau deplasate,lipsa sau infundate cu materiale aduse de apa; in unele locuri unde vegetatia era lipsa se vedea cum apa si-a facut ''santuri'' de scurgere de pe carosabil. Acelea se vor remedia s-au acum se urmareste ''asezarea'' terenului? In rest baietii erau la datorie si la viitoare supratraversare si de a lungul traseului.Am facut si ceva poze prin geam,dar neclare caci eram la cuseta si acelea sunt mici si nu se deschid.       

timisoreanul

#29231
Si totusi, incetineala asta a CNADNR-ului ne scoate din minti. Cica acum se estimeaza ca se va lansa licitatia pentru tunelele de pe Lugoj-Deva lot 2 in decembrie. Cu alte cuvinte, anul viitor. Adica mai trece inca un an, pana sa se lanseze macar licitatia si stim bine cat poate dura o procedura de atribuire. Nu pot sa inteleg, o fi complicat de proiectat, o fi nevoie de avize, dar totusi, sa dureze ani de zile doar o proiectare si o intocmire a documentatiei de licitatie, e mult prea mult.

Beowulf

#29232
1) "[...] de la Bârseşti(Tigveni) aceasta urcă spre frumoasa localitate argeşană, Sălătrucu, trecând prin satul Vâleni, pe Valea Topologului la poalele munţilor Făgăraş.
Comuna se află la limita judeţului Vâlcea așa că se poate bănui că autostrada va continua pe Valea Topologului până la intrarea în judeţul Vâlcea, prin Perişani."

Sursa: http://www.oradesibiu.ro/2016/07/10/s-a-stabilit-o-parte-din-traseul-autostrazii-sibiu-pitesti-va-trece-pe-valea-topologului/


2) "Primul tunel va fi construit la Curtea de Argeş şi va avea o lungime de aproximativ 1.350 metri, al doilea va fi realizat în zona localităţii Poiana -1.700 metri , al treilea în apropierea de Balota – 455 metri, iar al patrulea la Robeşti şi va avea circa 900 metri. Lângă localitatea Câineni se contruieşte un tunel în lungime de 1.590 metri. Ultimele două tuneluri vor fi langă satul Lăzăreţ, judeţul Sibiu, lungime acestora fiind de 330 metri, respectiv 1.060 metri."

Sursa: http://www.oradesibiu.ro/2016/07/10/autostrada-sibiu-pitesti-va-avea-cateva-tuneluri-spectaculoase-detalii-despre-acestea/
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

dr4qul4

Eu nu mai inteleg nimic. Cand se stabileste traseul?
Saptamana trecuta era prin valea oltului. Acum e iar prin Salatrucu?
Transparenta maxima.....

Apropo, daca ajunge la Salatrucu automat va trece pe langa Perisani. Nu are cum sa se mai intoarca. Poate va trece prin dreapta (varianta 7? )sau prin stanga (traseul rosu)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

AdrianB1

Atata timp cat trece pe la nord de Cozia tot e bine, ca e la Tutulesti sau direct la Greblesti e mai putin important. Sa vedem.