Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 33 Guests are viewing this topic.

istvan78

#54450
Io nu va inteleg alternativele astea hard-core pe poteci de padure....

Daca intarzierea pe DN68A e mai mare de 20 minute eu prefer traseul A1 nod Traian Vuia -DN68A-> Faget -DJ682-> Savarsin -DN7-> A1 nod Ilia. Timisoara-Deva e 2:30 pe traseul asta, e drum asfaltat normal de buna calitate si latime de DJ intre Faget si Savarsin, restul e la standard de European, si e liber de tot.
Si Gogu recomanda traseul daca intarzierea pe Cosava depaseste 25min.

https://goo.gl/maps/cVa5gHGWrpfrsjBs7

adrian sibiu

@dr4qul4 viaductul are 640 ml, dar doar pe deschiderile mari se vor folosi cofrajele călătoare, pe cele mai scurte se vor folosi schele cu eșafodaj.

dr4qul4

au doua cofraje, asadar vor betona 2-3 m pe zi. Interesant ar fi cati m au in total deschiderile mari.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

adrian sibiu

#54453
^^Au 120 apoi 70 și ultimul tronson lung 50ml.

alecu26

@dr4qul4 calculezi ca un fel de medie? Ca in articolul din ziar, ziceau ceva de o betonare la 7 zile...ceva tronsoane de 5 metri. Cum au de fapt 2 perechiX2 cofraraje...fiecare turnand 5 metri la 7 zile...iese ce zici tu 20 metri la 7 zile. Adica 3 metri pe zi. Dar in nici un caz nu va fi o betonare continuua....gen ce s-a facut la Braila.
Drumurile noastre POATE;

gruiarew

@istvan78 dă-le pace. Să dea niste stropi să vezi ce fain o să tragă cu tractoarele de ei cei de prin satele respective.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

alexV

Quote from: istvan78 on May 04, 2021, 09:58:21 AM
Daca intarzierea pe DN68A e mai mare de 20 minute eu prefer traseul A1 nod Traian Vuia -DN68A-> Faget -DJ682-> Savarsin -DN7-> A1 nod Ilia.

Se poate face referire la traseul asta de fiecare data cand apare discutia?
Liber, pitoresc, asfalt neted, traseu recomandat de Google si Waze, parcurs si de mine. O placere, serios.

florinalba

#54457
^
No dara.... :lol: :lol: Daca vi de la Arad si dai tot in valea Muresului, ce s-o mai dai la ocolire vi direct pe DN pe valea Muresului si este tot "liber, neted si  pitoresc" si mai scurt . :lol: :lol: :lol:. Asta daca nu ai ajuns deja la nod Dumbrava , daca ai ajuns deja acolo, merge clar traseul de mai sus.

Kidu

Nu chiar, drumul este foarte aglomerat din cauza traficului din zona prin localitatile din proximitatea Aradului pana in zona Lipova/Soimos, e mult mai buna solutia pe A1 cu iesire la Traian Vuia si de acolo mai departe spre podul de la Savarsin.

hvm

^
Deci sa inteleg ca acest traseu pe care il propusesem ca alternavit in caz de inchidere completa pentru o perioada de o luna sau max doua pentru DN ar fi bun? Nu am fost prin zona niciodata, insa mie din GMaps mi s-a parut ok.

si tot nu inteleg cum in Ro nu se poate reface de la 0 un DN de 2 benzi pe 16km in conditiile in care in USA am vazut cu ochii mei refacere A de 3x2 + benzi de urgenta in 1 saptamana pe 25km......... Refacere completa insemnand aprox 70 cm sub straturile de asfalt/ciment care masurau aprox 20-25 cm. Inainte avea si ciment si bitum, insa dupa au pus doar 30cm de bitum. si asta in conditile in care se lucra doar de la 6:00 la 22:00. Daca nu eram acolo sa vad, n-as fi crezut in ruptul capului ca asa ceva e posibil....
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

pasadia

Și totuși, problema reală la acest segment nu e "care e varianta optima pentru a îl ocoli" ci "cat timp de acum încolo va mai trebui ocolit"?

Au tot anunțat că se apuca de lucru, au scos asfaltul pe porțiunile de urcare și cam atât. Nu se lucrează, nu prea sunt utilaje... Care e ideea, stam sa ne gândim dacă continuam lucrarea, dacă mai fac ceva? Apropo, am impresia că circula mai bine aia care urca pe pietrele ale bătucite, nu cei care merg spre TM pe un asfalt extrem de distrus.

Și în alta ordine de idei, m-a amuzat puțin indicatorul dinainte de nodul cu A10 de la Sebeș. Pentru direcția înainte pe A1 sunt trecute Nădlac și Orăștie (nu Arad, nu Timișoara, nu Deva, nici măcar Sebes care e primul nod în acea direcție). În schimb pentru direcția dreapta, pe viitoarea bretea de A10 sunt trecute 4 localități : Borș, Cluj, Turda și Alba Iulia. E aiurea...

Cetatean

Am dat azi o trecere pe Coșava. Dimineața am trecut în 40 de minute, seara în 30.
Seara pe sensul spre Timișoara cred ca era coloana de vreo 3-4 km.
Legat de cum se lucrează, azi, cred ca au frezat și băgat 2 mașini de asfalt pe partea spre Coșava și în partea spre Făget se tarau anemic un cilindru, un excavator, un camion și vreo 7-10 oameni cu palete și lopeți. Nu știu dacă au și făcut ceva...
Oricum casetele alea, de pe urcarea spre Deva , nu le dau mai mult de o iarna. În curbe s-au umflat deja, ceea ce înseamnă că e o lucrare spectaculoasa.

Pe aceasta cale, adresez cui o fi interesat sau abilitat o mare rugăminte în a lua puțin 'taurul' de coarne în legătură cu reabilitarea celor câțiva km. Vorbim de un drum național lăsat de sărbători cu piatra sparta!!! Serios?
Decât sa strângă gunoaie de prin parcări, mai bine mobilizați câte echipe se pot din drdp-uri cu utilaje și faceți ceva.
Cati șoferi cu palma-n obraz am văzut azi, nu cred ca am mai văzut demult.
La radio am auzit ceva de închidere pe 2 luni pentru trafic greu.

În continuare îmi mențin aceeasi părere, acostamente latite, vegetație toaletata, marcaje și puțin mai mult chef de munca.

gruiarew

Pasadia habar nu ai câți am îndrumat în zonă spre Deva / București. Se învârteau prin giratoriile alea de la Margina ca apucați. Acum e un indicator cu București (d-ăla galben). Dar după ce ieși la Margina ai indicator cu Margina / Ilia. Două metropole megaimportante. Semnalizarea la noi e de tot râsul.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

ciachi


RaduG

Mulțumesc pentru filmare.

Pe 11 Mai ar trebui să se încheie etapa de preselecție a candidaților pentru lotul 3: https://www.e-licitatie.ro/pub/procedure/view/100133325/