News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 10 Guests are viewing this topic.

vladioan_bv

se foreaza mini piloti?  pentru ce s utili?





Powered by API/PUM imgur uploader

adrian sibiu

@Vladion_bv acolo sunt necesari pentru stabilitatea schelelor ce urmează a fi amplasate pentru edificarea grinzilor viaductului. 



horyatm



Variantă de ocolire pentru porțiunea în lucru Margina - Holdea. Drumul se parcurge în 40-50 minute, iar urcarea pe A1 se face pe la nodul Grind/Dobra. Drumul între Crivina de Sus și Lăpugiu de Sus este pietruit și are cam 4 km.

Varianta se pretează vineri seara pe direcția Timișoara - Deva, iar duminică la întors, fiindcă pe DN68A același drum se parcurge în 30 minute.

gruiarew

Mulțumesc, dar eu nu o văd ca alternativă viabilă la cum arată acum. Și nu mă refer doar la porțiunea de macadam / drum de tractoare, pe care nu știu cum ai putea s-o parcurgi pe ploaie.
Comunalul ăla spre Curtea are niște surprize destul de nasoale (gropi super adânci). La intrarea în Curtea e rupt de tot.
Județeanul de la ieșire din Curtea până la intersecția spre Pietroasa / Poieni de asemenea e destul de rău.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

voicul

CNAIR si CJ-urile ne dau alternatie pe unde sa iti rupi masina.
Va dati seama ca nu e asa simplu si tre coordonare pentru asa ceva. Si multe, multe salar intre timp!

E doar o chestiune de timp pana la urma.
Eu as merge pe DN68A, dar daca e sa stau 2h (vezi pe waze ca sunt lucari/timpi) as merge pe alternativ.

gruiarew

Doar că alternativul... nu prea e alternativ. Îs curios horyatm ce mașină are. Eu cu atelajul din dotare clar nu am nici o șansă pe acolo.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

horyatm

Haha, veți râde. Opel Ampera, însă am mers încet, 10-20 km/h.

https://images.app.goo.gl/YywXxDEJrJqpaRFD7

dr4qul4

Norocul tau e ca ai fost singurul. Asta nu poate fi alternativa. Daca se baga cate 10 masini din ambele sensuri, poti sa petreci noaptea pe aici.
Sper sa nu ruteze waze-ul pe aici ca parca vad ca se baga si vreun TIR. sau unul cu o masina mult prea joasa.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024


naivu

#54430
^^Pe alternativa lui @horyatm nu as permite circulatia in ambele sensuri decat pt riverani. Pt neriverani as permite sa intre doar autoturismele si doar pe sensul Timisoara-Deva (Margina-Gruiu). La latimea aceea, o circulatie cursiva in ambele sensuri, chiar si la o fractiune din MZA-ul DN68A, este imposibila! In plus, cei care ar incerca drumul acela in sensul Gruiu-Margina ar trebui sa faca stanga peste DN68A la Margina (pt ei ar fi acceptabila o varianta Holdea-Costeiu de sus-DC100-A1).

alin2pas

@horyatm:
Anul trecut, aproape jumătate de an în Bulgaria a fost închis drumul E79 Mezdra - Botevgrad (principala legătură între Vidin și Sofia) între Rebărkovo și Liutidol. Traficul greu dinspre Vidin spre Sofia a fost deviat din Montana prin pasul Petrohan (drumul național 81 - ,,Transfăgărășanul bulgăresc") și dinspre Sofia prin drumul 16 spre Mezdra. Între Rebăkovo și Liutidol a fost permis traficul mașinilor sub 3,5 tone pe un drum care ar fi fost mult mai rău decât traseul tău (circa 20 km), dar a fost asfaltat integral în prealabil. Noi avem variante DN7 Arad - Deva și Lugoj - Caransebeș - Hațeg - Simeria pentru traficul greu, iar dacă ar fi asfaltat traseul tău, ar fi bun pentru traficul ușor până la refacerea completă a DN68A.

hefaistos

Ce e aia "doar pentru riverani"? Mai ales in Romania unde nici "doar pentru tramvaie" sau "doar pentru transportul public" nu se respecta.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

LRadu

Se pare ca vom incepe sa vedem activitate si pe Lotul 5, Pitesti-Curtea de Arges cat de repede:

https://adevarul.ro/locale/pitesti/au-fost-aduse-utilajele-tronsonul-cinci-alautostrazii-sibiu-pitesti-incep-lucrarile-1_608a991c5163ec42718264b4/index.html

Quote
De aproape o săptămână, în satul Vîlcelele din comuna argeşeană Merişani au fost aduse primele utilaje ce vor lucra la construcţia tronsonului cinci al autostrăzii Sibiu-Piteşti.

Satul unde au fost aduse deja câteva zeci de utilaje se află la 16 kilometri de Piteşti. Tronsonul cinci al viitoarei autostrăzi Sibiu-Piteşti va fi între Curtea de Argeş şi Piteşti. Firma italiană Astaldi, cea care va executa lucrarea, a început deja de mai multe săptămâni organizarea de şantier şi lucrările pregătitoare intrării în şantier. Staţiile de beton şi asfalt au fost deja instalate.


voicul

Au intins la maxim proiectarea, deci nu par sa se grabeasca prea tare.
E doar o remarca. Am incredere in Astaldi ca finalizeaza (nu zic la timp ca in 30 de km nu se stie cate o sa gaseasca diferite fata de SF).