Vehicule electrice și hibride

Started by cristi5, November 03, 2017, 02:03:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.


ghrt

Pentru Smart merge, sunt maşini gândite exclusiv pt oraş, iar pt asta sunt excelente.
Cont (aproape) inactiv.

kitsune

"O comparatie intre termic si electric, destul de simplu explicat."
@voicul, "destul de simplu" ăsta e de fapt la nivelul referate.ro sau brainly, pe secțiunea de clasa a cincea. Poate chiar e copiat de acolo.
Quote
Frâna regenerativă a mașinii electrice se referă la faptul că vehiculele electrice profită de energia cinetică pentru a încărca bateria atât la ridicarea piciorului de pe frână, cât și la apăsarea accelerației.

QuoteCuplul de siguranță instantaneu al mașinii electrice oferă siguranță în situații specifice

Really?
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

TibiV

Quote from: kitsune on January 28, 2020, 11:36:32 PM
Quote
...vehiculele electrice profită de energia cinetică pentru a încărca bateria atât la ridicarea piciorului de pe frână, cât și la apăsarea accelerației.
Really?

Coane kitsune,
sunt 2 variante:
1. O super-mega-extra-giga bobina de inductie pe tija pedalei de acceleratie, de apesi pe ea 1 milimetru si produci 1 kWh...
2. Generatia mai tanara o fi descoperit o bresa in legile lui Newton... Merele de fapt urca in pom, nu cad....


Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Io

#1504
:lol:
La la cit sint de "visatoare" cutiile de viteze de pe Smart-uri (adica tu zici ca schimbi dar ea se gindeste la ce e, o conopida?, un subler?, o coropisnita? pina-si da seama ca are de mutat niste baladoare si-ntr-un tirziu o si face. Pina se razgindeste si-o ia de la capat) macar au scapat de-o angara, o treapta si noapte buna. Si, probabil, cuplu de camion.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

ghrt

Smart 450 da, cutia lentă, a luat ceva să mă obişnuiesc apoi a fost ok, 451 MHD mult mai ok, pe 453 au pus o cutie automată ok dar un motor termic dezamăgitor.
Problema nu este de cutie, ci ideea lor de a detecta sport / drive mode în funcţie de cum apeşi pe pedală. La 450 în automat începe să îţi schimbe în jos când accelerezi, apoi în sus, şi fiecare durează vreo 3 secunde... rămâi 6 secunde fără acceleraţie, e o plăcere, mai ales la depăşirile pe DNuri unde ai spaţiul socotit.
După ce m-am prins ce face am trecut pe manual la depăşiri şi este ok.

La 451 merge aproximativ normal, nu se compară cu dublu-ambreiaj dar e ok.

Au totuşi şi un avantaj, nu ai problemele de la cutia automată cu schimbat uleiul, sunt cutii manuale cu actuator.

La electric au avut mai multe variante, ultima este cu motor de 84CP, dar nu am condus-o. Îmi cam face cu ochiul dar oricum nu am priză şi aici unde stau deja e greu de încărcat la unica priză publică, e bătaie pe ea, cu scos cablul celui care era deja conectat etc.
Cont (aproape) inactiv.

Io

^ Cred ca pentru oras sau pentru o naveta scurta un Smart electric e chiar ok. Eu nu sint genul, detest sa conduc in oras, orice oras, mi se pare ca-mi chinui si masina, si pe mine, si pe locuitori.
Insa cu electrificarea asta vor trebui niste investitii zdravene in infrastructura de incarcare (si de generare), altfel va fi bilci mare prin orase.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

kitsune





PS: Coane kitsune :hm: ??

:nono:

Kitsune-san   Hai. :gj:

Domo arigatō gozaimasu 
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

ghrt

Am mers cu Forfour electric, are un amic. Silenţioasă, fără vibraţii, dar nu a găsit, în toată zona de sud a Franţei, decât modelul cu charger de 2kw. Trebuie să înveţi să o conduci vis a vis de consum, nu e evident cum să procedezi pentru un consum optim. Asta nu mi-a plăcut.

Pentru oraş sau, cum o foloseşte el, navete scurte şi priză la servici, e excelent. Pentru urcat munţi nu - bateria scădea văzând cu ochii. S-a reîncărcat la coborâre.

Nu l-am întrebat cât îl costă service-ul periodic :)))
Cont (aproape) inactiv.

Mamutu

Tata (proprietarii Jaguar) anunta un model electric și cu pret convenabil Nexon.
Autonomia optimista peste 300km
Deocamdată in India.



Mamutu

Honda-e, computer pe roti, mie îmi place cum arata, altora nu.
Impresionant diametrul de bracaj:4,3m!!!!!
Ideală pentru oras.
Probleme: prețul și autonomia.



rota

e doar un zvon, daaaar..not bad Tesla:)

Upcoming 500-Mile Range For Tesla Model S, 400 For Model X

This all may make sense since Tesla CEO Elon Musk talked about range and efficiency during this week's Tesla Q4 2019 Earnings conference call. However, he said that he thought a 400-mile range Model S was doable, though it appeared he wasn't quite sure where the range stands now (he had to ask another Tesla exec). Nonetheless, Musk said that Tesla hasn't updated the EPA with current range estimates, which may already be in the 380s for the Model S.

We've already heard rumors that Tesla may be bringing a larger battery to market for the Model S and X. We also know, as stated above, that range will be increasing yet again. So, the question here is whether or not Tesla will be able to achieve 400 miles or more in its flagship vehicles going forward.Sursa

Mamutu

Hyundai Kona electric va fi produs și in Cehia începând cu anul acesta. Mașina e foarte reușită, autonomia buna, daca mai scade prețul va fi un "hit"!

https://www.tiriacauto.ro/ro/media/news/hyundai-va-extinde-productia-kona-electric-in-europa-832

Mamutu

Și încă o reclama care va fi difuzată la SuperBowl.
Singura firma care nu da banii pe reclame televizate e Tesla.