Vehicule electrice și hibride

Started by cristi5, November 03, 2017, 02:03:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

naivu

@voicul, daca motorul e mic, chiar folosit la maxim, nu va trage energia maxima pe care o poate da bateria la un randament bun. 44CP consumati de un motor mic folosit la maximum vor impacta bateria exact la fel ca 44CP consumati de un motor de 80-100CP folosit la jumatate din capacitate.
@kitsune, 10,8 fata de 12,4kWh/100km inseamna totusi o reducere de ~15%; chiar daca fctie de stilul de condus poti obtine +/-30%, nu e chiar infim!

voicul

Deci tu zici ca din cauza motorului mic, bateria nu va fi solicitata prea mult, chit ca da maxim pentru motor.
Are sens assa.

kitsune

@naivu, la mine sigur va fi +30%, că am piciorul greu (și restul corpului). Așa că 44 CP sunt cam puțini  O:-)
Dar pe bune, așa cum am urcat în orice mașină electrică cu entuziasm, inclusiv pe niște arătări pe la chinezi (cu SWL îndeajuns, nu trotinete, că le făceam ca pe gazelele coconilor), voi urca și în Arculeț când o apărea, fără prejudecăți. Dar prefer o rezervă de putere. 44 CP abia ajung să mă care pe mine. Dacă trec și pe la supermarket... Bine că are portbagajul mic.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

AlexxC

Analizand posibilitatea achizitionarii unei masini electrice in viitor mi-am pus problema de a pastra ceva bani in economia nationala.
Intrebarea care se pune: sunt mai patriot daca cumpar Dacia Spring fabricat 100% in China sau un vw e-up cu posibil 2,3 piese fabricate la noi?

voicul

Pai si Ford Mustang unde este?  :lol:

prom

Am cautat la spring, dar nu am gasit nimic despre garantia la baterie. Ore va fi ca la e-up, de examplu? 160k sau 8 ani? Sau poate chiar mai sus :) De ce nu!

rota

^Dacia Spring vine cu o garanţie standard de 3 ani sau 100,000 km, iar pentru baterie se acordă o garanţie de 8 ani sau 120,000 km.Sursa

adiarc

pt o masina de oras...practic pe toata per de utilizare...pt o pers fizica
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

oc7avian

Tesla în România prin Rabla+? Trebuie să caut mai multe surse pentru a valida informația.

Quote
Eligibilitate în programul Rabla Plus
Toate modelele din oferta Teslounge sunt eligibile pentru programul Rabla Plus. Astfel poți beneficia, pentru prima dată în România, de subvenția oferită de Guvernul României în valoare de 45.000 RON pentru automobilele electrice. Eco-tichetul pentru automobile electrice poate fi suplimentat cu Programul Rabla Clasic, în valoare de 6.500 RON, putând să ajungă la o finanțare de 51.500 RON.

Echipa Teslounge îți oferă tot suportul în vederea realizării dosarelor pentru accesarea subvenției.

bogdymol

Daca stirea e adevarata, deja Tesla Model 3 ar ajunge la sub 30000 € in Romania (cea mai ieftina varianta). Ar deveni tentanta pentru multi...
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

oc7avian

Pot confirma că e real. De pe pagina de Facebook a Ministerului Mediului: "Am avut mai multe discuții la nivel ministerial și vă anunț că am reușit să introducem în ghid ca românii, începând de astăzi, își pot achiziționa mașini Tesla prin programul Rabla Plus." (Costel Alexe) Aici e sursa, dar pare mai mult o postare politică...

Un fost coleg de liceu pare că a fost foarte implicat în această investiție privată, așa că o să redau anunțul făcut de el (nu știu dacă postarea pe Facebook e publică)

Quote from: Vlad Măcelaru
Teslounge Bucharest e proiectul în care am investit foarte mult în ultimul an și mă bucur că a ajuns în forma în care să îl pot anunța.

De acum românii își pot achiziționa mașini Tesla inclusiv prin programul Rabla Plus. Am anunțat proiectul pentru prima dată ieri la Palas Mall Iași în cadrul unei expoziții de mașini electrice, alături de Ministerul Mediului și partenerii implicați.

Teslounge oferă în premieră servicii de finanțare pentru automobilele Tesla, eligibile pentru eco-tichetul în valoare de 45.000 de lei. Echipa Teslounge oferă atât consultanță în ceea ce privește tehnologia Tesla și dotările opționale, cât și informații despre livrarea, înmatricularea, finanțarea și asigurarea automobilelor, precum și asistența servisării în țară și în străinătate, prin rețeaua de parteneri.

Anul acesta vom deschide primul showroom independent Tesla din România, în București, alături de trei reprezentanțe regionale.

voicul

Nu prea inteleg:
Anul acesta vom deschide primul showroom independent Tesla din România, în București, alături de trei reprezentanțe regionale.

1. Deci showroom - nu service - asta inca la Viena si probabil doar Tesla (firma mama) face asa ceva.
2. Deci mai deschid inca 3 showroom-uri in regiune?

oc7avian

Aici mi-a dat și mie cu virgulă, dar sunt declarațiile persoanei care a vorbit oficial la același eveniment unde a făcut și Ministrul acele declarații. Deocamdată e tot ce știu, dar mai încerc să sap.

voicul

#2083
S-a trezit si Renault ca trebuie sa faca hybrid si PHEV-uri:



Clio E-TECH Hybrid, Captur, Megane Estate E-TECH Plug-in Hybrid si Arkana.

nicolaem

eu nu pot sa inteleg subventionarea luxului.
Cum reduci poluarea incurajand pe cei care isi permit (sa le zicem bogati) sa isi cumpere cele mai scumpe masini.

Realitatea in romania:

22% dintre mașinile care circulă în prezent în România au o vechime de peste 20 de ani, 27.1% au o vechime de 16-20 de ani, iar 30.1% dintre mașini au între 11-15 ani. Cu alte cuvinte, 79.2% dintre mașinile care circulă pe teritoriul României au o vechime de cel puțin 11 ani.

Stiu ca multi va bucurati. "ce tare da guvernu bani de Tesla" da de unde ii da? Si cati dintre cei care se bucura isi si permit