2+1 alternativ în România

Started by cristi5, October 12, 2017, 01:05:43 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

tom_sawyer

La accidentul de azi, din primele info, polițiștii spun că s-a petrecut în urma unei intrări pe contrasens:
https://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/accident-grav-in-ialomita-a-fost-activat-planul-rosu-de-interventie.html

Hai CNAIR, montați odată parapetul ăla!

(imagini pe pagina precedentă)

Ionut

Reacție rapidă API pe Facebook

Încă 4 oameni MOR DEGEABA pe DN2! Din 2016 URLĂM în van că drumul morții, DN2/E85, trebuie pus în siguranță RAPID prin reconfigurarea sa pe profil 2+1 alternativ CU PARAPET care să separe sensurile de trafic!

Dar nimic. Doar un segment de test între Movilița și Sinești unde astăzi un bizon criminal a făcut triplare, a depășit linia continuă pe zona cu două benzi, a intrat pe sensul opus cu bandă unică și... 4 oameni decedați și 5 răniți, inclusiv un copil de 8 ani, până la ora când scriem acest comunicat.

Dincolo de discuțiile sterile despre educarea șoferilor idioți și cazurile când se intră involuntar pe contrasens (adormit la volan, infarct, neatenție, lipsă vizibilitate șamd), există o SOLUȚIE SIMPLĂ care aproape GARANTEAZĂ evitarea acestor carnagii și potolește șoferii inconștienți: PARAPET ÎNGUST DE SEPARARE DE SENS instalat pe profilul 2+1 alternativ! Adică exact așa cum CEREM OBSESIV, fără rezultat, de ani de zile.

Bașca, transformarea DN2/E85 (ca de altfel a tuturor sectoarelor de DN pe platformă de 13 metri) pe sistem 2+1 alternativ, CU PARAPET care separă fizic sensurile, se poate face REPEDE, IEFTIN, FĂRĂ acord de mediu, FĂRĂ exproprieri, FĂRĂ relocări de utilități.

Doar cu voință și puțină rațiune. Care le-au lipsit cu desăvârșire tuturor șefilor iresponsabili din Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere, miniștrilor Transporturilor și politicienilor cu girofar albastru care au BLOCAT și TERGIVERSAT cu BUNĂ ȘTIINȚĂ timp de ANI ÎNTREGI implementarea SOLUȚIEI SALVATOARE 2+1 alternativ pe care Asociația Pro Infrastructură o promovează OBSESIV de ani de zile pe toate canalele media, în ciuda criticilor venite din toate părțile!

FACEȚI, în ceasul al treisprezecelea, CE TREBUIE PE DN2!!!

Ionut

^
Intru LIVE la Europa FM în matinal în câteva minute.

cristi5

Reamintesc evaluarea dupa un an de 2+1 Sinesti-Movilita. Cea dupa 3 ani e mult mai proasta.

http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=927.msg309550#msg309550



Deci avem
- iulie 2019-iulie 2020   0 decese   1 accident grav
- iulie 2020-iulie 2021   0 decese , nu stim cate accidente grave
- iulie 2021-iulie 2022   8 decese in cel putin 2 accidente grave

Accidentul din 22 septembrie 2021 a fost o intrare involuntara pe contrasens, 4 decese din pacate.

iunie 2022 triplare cu BMW, nu i-au ajuns doua benzi, a vrut-o pe a 3a. Din cate inteleg soferul a scapat.

Atunci cand accidentele grave se produc pe 2+1 fara separare de sens, ele par a fi ciocniri violente pe contrasens, cu multe victime. Va fi greu fara separarea fizica a sensurilor.

tom_sawyer

#1759
A mai fost un accident mortal în aprilie, cu TIR, vezi pe pagina precedentă.

În aprilie 2021 un accident, fără morți:
http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=927.msg339163#msg339163

Am mai găsit un accident din aprilie anul acesta:
26 aprilie 2022
Coliziune între cinci autoturisme în această seară pe DN2, între Movilița și Sinești. Accidentul s-a soldat cu rănirea a doi copii, de 9 și 10 ani, care au fost transportați la spital
sursa

tom_sawyer

#1760
Ministrul Afacerilor Interne, Lucian Bode, a afirmat că şoferul care a produs accidentul de miercuri, de pe DN2, soldat cu moartea a patru persoane a avut permisul reţinut de mai multe ori şi a primit numeroase sancţiuni pentru nerespectarea regimului de viteză

"În condiţiile în care vom constata că este nevoie de o înăsprire şi mai puternică a sancţiunilor pentru astfel de fapte, o vom face. Ieri am avut un accident cu patru persoane decedate. La Sineşti. M-am uitat dimineaţă şi am văzut respectivul conducător auto care a produs accidentul, permisul l-a obţinut, cred, în 2018. I-a fost reţinut în fiecare an: 2018, 2019, 2020. A fost sancţionat de zeci de ori pentru nerespectarea regimului de viteză. Ei, pentru astfel de oameni, care, iată, produc adevărate tragedii, a omorât patru oameni prin nerespectarea regimului de viteză şi intrarea în depăşire a unei alte maşini şi s-a întâmplat tragedia care s-a întâmplat. Pentru astfel de oameni sancţiunile sunt încă prea moi, deci prea blânde", a precizat Lucian Bode.

Întrebat dacă se referă la creşterea valorii sancţiunilor, el a răspuns: "Mă refer la tot palierul, de la valoare... dar nu valoarea-i deranjează să ştiţi pe cei cu maşini puternice, a căror valoare depăşeşte zeci de mii de euro, sute de mii de euro, nu valoarea îi deranjează, ci faptul că, pe lângă amendă, suspendarea dreptului de a conduce pentru 90 de zile, pentru 120 de zile, cred că îi afectează mai mult. Şi în astfel de situaţii grave imposibilitatea ca respectivul conducător auto să poată să susţină un examen în această perioadă, să dobândească permisul mai repede decât cele 90 - 120 de zile".

news.ro

Deci se confirmă indirect că cel cu BMW alb a cauzat accidentul.

Și se confirmă ce a zis API: pe ăștia nu îi oprești decât cu parapet. (Și ajută să nu măcelărești în comisii Codul rutier)

tom_sawyer

Video cu momentul accidentului:


tom_sawyer

Deputat Gabriel Avrămescu, pe facebook:

Am solicitat Ministerului Transporturilor ca acest "drum blestemat" sau "drum al morții" - cum este numit -  să fie extins la patru benzi, în loc de două. Răspunsul a fost cât se poate de clar: nu se poate face pe motiv că ar dura prea mult, iar costurile sunt mari. Am înțeles acest lucru, însă există și alte soluții mai rapide și mai ieftine. În primul rând separarea sensurilor de mers cu parapet, astfel încât să poată fi interzise depășirile neregulamentare și mai ales cu viteză și, in al doilea rând reconfigurarea șoselei pe profil 2+1 alternativ. Chiar Ministerul Transporturilor confirmă că această soluție ar salva vieți.

Solicit încă o dată public autorităților competente să ia urgent măsuri astfel încât tragediile de acest fel să fie evitate.

dr4qul4

wtf? acolo era pe 2 benzi si el vroia sa depaseasca pe contrasens?
Sau mai degraba venea lansat cu ochii in telefon si in loc sa inroseasca franele, a tras stanga de volan.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Ionut

N-ai citit poziția API? A făcut triplare. Un criminal imbecil.

tom_sawyer

Pare că se ducea pe câmp dacă nu era Opelul pe contrasens.

qionescu1

Bode vorbește de suspendarea permisului pentru 90-120 de zile și imposibilitatea de a-l primi mai devreme... Mi se pare mult prea puțin și că nu se înțelege cu adevărat că astea nu sunt sancțiuni. Pentru astfel de fapte, trebuie să i se poată lua dreptul de a conduce pe 5-10 ani sau pe viață. Cred că trebuie militat pentru astfel de pedepse mai drastice corelate cu un cazier rutier.

hvm

Cred ca Bode se referea la cazul in care ii este retinut de doua ori consecutiv pentru viteza excesiva in mai putin de 1 an sau 2 atunci a doua oara sa nu il mai poata lua mai repede..... Aici sigur o sa fie minim 5 daca e gasit vinovat, cu anulare de permis. si tre sa dea examen de la zero. Ca orice nou sofer.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

dr4qul4

eu nul nu cred ca a triplat intentionat. Veneau 3 masini de pe contrasens. Una alba o mai ratezi, dar 3 ami greu.
Observ ca pe directia lui de mers se baga in depasire cineva mai in fata si intra pe banda 2 cu viteza destul de mica.
El probabil ca venea cu 150+ si nu a fost foarte atent asa ca a fost luat prin surprindere de incetinirea brusca (de vreo 60+ kmh).
Dar prostul, in loc sa incinga franele si sa riste cel mult o tamponare usoara, trage stanga tare de volan.

Mai este si varianta sa fi venit lansat in triplare din spate si sa fi vrut sa reintre pe B2 exact aici, doar ca frana l-a prins in ofside.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

tom_sawyer

#1769
Montare stâlpi de ghidare lamelari pe DN 28, Strunga, județul Iași
https://www.facebook.com/DRDPIS/



Au spus că fac 2+1 în zonă (între Strunga și podul peste Siret).