2+1 alternativ în România

Started by cristi5, October 12, 2017, 01:05:43 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

vancouver

Quote from: cristi5 on January 18, 2019, 09:01:05 PM
E cea mai aglomerata zona si s-ar putea ca fluxul sa depaseasca des 1650 v/h/sens, ceea ce ar compromite (poate definitiv) ideea de 2+1 in Romania. Dar daca functioneaza acolo va functiona pana la Iasi...

Aici sunt 100% de acord cu tine. Daca va functiona aici, atunci va functiona peste tot.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

Ionut

Quote from: Ionut on December 19, 2018, 03:08:57 PM
Hai sa vedem cum stam cu sectorul/sectoarele de test pentru 2+1 alternativ pe DN2/E85.



Ne-au raspuns in bataie de joc! Macar au dat cifrele de trafic pe DN2, pe tot drumul, nu doar unde am cerut noi pe segmentul ales pentru test...


cristi5

#512
Aflam totusi multe informatii interesante
- vor trasa 2+1 alternativ aproape 9 km intre km 30 si 39
- pe acea portiune fluxul maxim masurat manual este de 1270 vehicule/h/sens, mult sub 1650 considerat maxim pt 2+1. Daca fluxul e bine masurat, exista sperante sa functioneze foarte bine. MZA 17000+
- initial nu vor fi separatori de sens (deci siguranta va creste dar nu de 5 ori din cauza riscului intrarii pe contrasens) si cand vor fi, vor fi probabil cu role.

Ionut

Nu inteleg de ce vor role. Care e motivul? Cablul mi se pare cel mai bun în cazul asta.

cristi5

#514
Eu cred ca sunt in cautarea unor parapeti ingusti care sa ramana in picioare dupa primul impact, pana isi face timp DRDPul sau pana se plateste interventia la fabricant...

Probabil la WRSB nu le-a convenit faptul ca la impact e nevoie de intretinere (inlocuirea acelor stalpisori care tin cablul sus, o operatie foarte simpla, dar fara de care nu mai exista separare), cum au vazut la Afumati, unde am inteles ca au refuzat sa plateasca interventia dupa impact, si au improvizat ei ceva. Asa ca momentan li se par rolele "silver bullet"...

AlexxC

Din studiul de trafic observ ca pe podul de la Maracineni trec peste 30000 autovehicule,e corecta masuratoarea? Podul ce se construieste in aval are rolul de a prelua o parte din trafic?

Ionut

Da, acolo avem 30000 MZA. Maracineni e de fapt Buzău. Este un fel de Otopeni al Buzăului. 50% din aia 30000 reprezintă trafic local.

Podul de la sud, de la Vadu Pașii, NU este gândit să preia trafic de pe DN2/Maracineni. E prea mare ocolul. Se circulă prin localități și prin Buzău. Deci nu. Doar dacă podul de la Maracineni e inchis poate fi o solutie. Podul de la Vadu Pașii nu are legatura cu DN2, este gândit pentru Brăila și pentru traficul local.

AlexxC

Am omis sa precizez la ce trafic ma gandeam ca preia podul de la Vadu Pasii: traficul local de pe dj203k sectiunea aflata la Est de Dn2 pe malul nordic al raului buzau pana la limita de judet cu Braila

ghrt

Înlocuirea parapeţilor este plătită de asigurarea şoferului vinovat.
Cont (aproape) inactiv.

cristi5

#519
Ce stiu eu e ca la Afumati CNAIR nu a comandat de la Safence remedierea parapetelui lovit, ci au "legat cu sarma". Nu stiu cine a fost soferul vinovat, dar cred ca exista o retinere in CNAIR fata de un "abonament de intretinere". In comparatie, NJ stiu sa-i inlocuiasca singuri si nu depind de un furnizor de servicii.

Ei au instalat sectorul de test si nu s-or fi gandit si ca trebuie intretinut... Cand a venit  tamponarea (surprinzator de timpuriu) or fi zis: ce? Inca o cheltuiala?? Si reaparatia o poate face numai firma asta???

Si asa se poate compromite ideea de WRSB sau parapete ingust, ca in principiu exista un fingur furnizor pt fiecare solutie. Mai bine punem parapete de 1-2 metri latime.

ghrt

Problema se poate rezolva în mod sigur printr-un contract de mentenanţă şi costuri predeterminate. Totuşi firmele de asigurări plătesc, singura situaţie neplăcută fiind vreun şofer care nu are asigurare.
Cont (aproape) inactiv.

TibiV

#521
Quote from: ghrt on January 26, 2019, 10:50:13 AM
Înlocuirea parapeţilor este plătită de asigurarea şoferului vinovat.
Ti-ai reparat vreodata masina pe banii prostului care te-a lovit? Cat a durat pana sa obtii banii?...
Si tu te-ai agitat, ca era masina ta de care aveai nevoie...
Ala de la CxxxR de ce s-ar agita? Ce, este paraptele lui masa de acasa?....

Quote from: cristi5 on January 26, 2019, 01:53:55 PM
Si asa se poate compromite ideea de WRSB sau parapete ingust, ca in principiu exista un singur furnizor pt fiecare solutie. Mai bine punem parapete de 1-2 metri latime.
Mda, daca aia de NASA ar fi gandit asa in "Race to the moon", probabil ar face inca teste cu X-1... Daca ar avea piese de schimb... Si destule paie ( de grau/orz/orzoaica) pe care sa le indese in ritm rapid in arzatoare...

Si o observatie generala fata de postarile tale despre 2+1 alternativ...
Tu incerci sa te "adaptezi" cerintelor colegilor care se opun sistemului, si ai spus de cateva ori ca ai accepta si o incercare cu 2+1 alternativ doar cu marcaje...

Eu nu sunt atat de maleabil.

Da, sustin cu tarie (macar testarea) 2+1 alternativ cu WRSB pe DN2.
Si sunt categoric impotriva solutiei 2+1 alternativ fara WRSB. Decat asa, mai bine il lasam cum este...

Bizonul roman nu are decat o singura retinere: cea de a-si avaria pretioasa masina.... Marcajele sunt un "moft", ca doar nu o veni nimeni fix atunci cand "vrea muschii lui sa depaseasca" pe linie dubla continua...

Deci, parerea mea este ca 2+1 alternativ nu se poate testa/implementa in Romania la modul soft, ci doar la modul hard - adica cu separare fizica.

Na, m-am descarcat....
Acum sigur va sari in sus "prietenul" meu care imi supravegheaza contorul...
:lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ghrt

TibiV, am dus-o la service, că îmi ofereau cam de 3 ori mai puţin decât piesele (nu mai vorbesc şi de manoperă).
CNADNR are departament juridic, care e mare producător de hârtii. Sunt şi cam incompetenţi, aş adăuga, dar să trimiţi astfel de cerere nu e mare lucru, li se pot face tipizate şi o procedură de lucru.

+1 Nici eu nu sunt de acord cu 2+1 fără separare hard as a rock. Linia dublă continuă se încalcă cu lejeritate, stâlpişorii din Bucureşti au fost puşi la pământ relativ rapid.
Cont (aproape) inactiv.

AlexxC

#523
Niste marcaje rezonatoare frezate sau in relief si eventual stalpisori de cauciuc cu semne reflectorizante cred ca ar impiedica orice patrundere voluntara pe contrasens.

ghrt

În Bucureşti au fost astfel de "separatoare" fără nici un efect. Sunt şi bizoni cu jip ;) Ţin minte că la un moment dat un caz extrem a încercat să meargă pe linia de tramvai peste traverse, pe pasajul Grant. Din acest motiv liniile de tramvai sunt demarcate cu garduri metalice relativ înalte.
Cont (aproape) inactiv.