[TM] Drum legatura Autostrada A1-DN69 zona Timisoara Nord

Started by NGC, July 18, 2017, 07:46:40 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Quest

CNAIR a lansat licitația pentru "Întocmire documentații cadastrale în baza Legii nr. 255/2010 pentru imobilele care constituie coridorul lucrării de utilitate publică "Drum de legătură autostrada A1 Arad – Timișoara – DN69"".

https://debanat.ro/2020/10/compania-de-drumuri-merge-inainte-cu-proiectul-drumului-de-legatura-dintre-timisoara-si-a1_311271.html
Common sense will get you far !

NGC

"PROIECTARE ȘI EXECUȚIE "DRUM DE LEGĂTURĂ AUTOSTRADA A1 ARAD - TIMIȘOARA - DN 69""

Quote from: NGC on September 30, 2020, 11:43:05 PM
De aproape 2 luni se "evalueaza" singura oferta.

Intre timp a mai trecut o luna, dar un cuc (altul decat cel notoriu) a transmis ca evaluarea este finalizata si ca oferta de +/- 190 milioane RON fara TVA a celor de la TODINI este admisibila.

Quote from: horatiu.cosma on August 06, 2020, 09:22:55 PM
https://www.facebook.com/catalindrulausr/posts/2207730296039387

"Dezamăgire la Drumul de legatură Timișoara (Sânandrei) - A1: o singură ofertă depusă la licitație!

Din păcate, un singur constructor a depus ofertă la această licitație: fosta firmă italiană Todini, actualmente cu acționariat kazah. Firma a mai avut o tentativă eșuată în anii 2000 de a realiza Centura Sibiu, contract încheiat cu o reziliere.

Firmele mari active pe piața românească au stat departe de acest proiect dintr-un motiv simplu: valoarea lucrărilor a fost subestimată de CNAIR. Incompetența CNAIR și a subcontractorilor săi a lovit din nou.

Motivul principal este că estimările de costuri au fost făcute în 2017, dar în ultimii 4 ani au crescut și prețurile materialelor și cele ale forței de muncă.

În plus, firma care a realizat studiul de fezabilitate are o istorie de subestimare de costuri (un alt proiect la care a făcut asta și ne-am ales tot cu o singură ofertă este Centura Zalău).

Este un exemplu clasic de delăsare și bătaie de joc de la CNAIR. Un proiect care a fost tratat în silă și dispreț încă din 2015.

Acest drum nou de 10km, expres, cu 4 benzi, separare mediană și intersecții denivelate, extrem de important pentru Timiș/Timișoara și Banat a fost tratat ca un proiect nedorit de CNAIR.

Pentru ce vă plătim salariile la CNAIR?! Cât de greu era să faceți o actualizare de costuri și să aduceți prețurile unitare la zi? Pentru manoperă, pentru materiale și așa mai departe?

Trebuia să munciți un pic și poate să faceți o mică actualizare la Hotărârea de Guvern de indicatori tehnico-economici?
Păi de ce să munciți voi când puteți să vă bateți joc de proiect prin a nu face nimic? Nu mai bine să stați pe fundurile voastre că leafa vine și să nu vă asumați nicio responsabilitate?

Domnule Bode, pentru că tot mi-ați transmis mesaje prin presă când ați venit la Timișoara: sunteți mândru de rezultatul licitației? Ați reușit același pocinog ca și la dvs. acasă la Zalău. O singură ofertă de la o firmă exotică. Acolo chinezi, aici kazahi.

De ce credeți că UMB, PORR, STRABAG, ASTALDI, TRAMECO, TIRRENA SCAVI sau alte firme care chiar au făcut autostrăzi în România n-au depus oferte la proiectele acestea? Pentru că au fost prost licitate și nu a păsat nimănui din CNAIR de ele. Rușinos!"

Quote from: NGC on October 30, 2020, 05:18:30 PM
@CNAIR: Jalnic ati mai ajuns! Ati ajuns sa dati comunicat pentru ca ati stabilit castigatorul pentru un lot unde ati avut un singur ofertant [...] !

Hai, mai faceti-va de ras o data si mai dati un comunicat de stabilire a castigatorului catre singurul ofertant !!!  :lol: :lol: :lol:

elphax

,,Se aproba declansarea procedurii de expropriere a tuturor imobilelor proprietate privata care constituie coridorul de expropriere al lucrarii de utilitate publica de interes national ,,Drum de legatura Autostrada A1 Arad-Timisoara-DN 69", situate pe raza localitatilor Timisoara, Sanandrei, Giarmata si Pischia din judetul Timis, expropriator fiind statul roman, reprezentat de Ministerul Transporturilor si Infrastructurii, prin Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere – S.A,,[...]

,,Sumele individuale estimate sunt in cuantum total de 8.459.000 lei si sunt alocate de la bugetul de stat, prin bugetul ministerului... se vireaza de catre Ministerul Transporturilor si Infrastructurii, in termen de cel mult 30 de zile de la data solicitarii acestora... Planul de amplasament al lucrarii de utilitate publica de interes national se aduce la cunostinta publica si prin afisarea la sediile consiliilor locale implicate si, respectiv, prin afisare pe pagina proprie de internet a expropriatorului,,
[...]

Nimic legat de situatia evaluarii ofertei, data finala etc.

link

Quest

Articolul puncteaza si despre achizitia la DRDP TM a serviciilor de cadastru ptr dezmembrarea terenurilor ce vor fi expropriate.

"După Hotărârea de Guvern, se va emite decizia de expropriere, care este cu titlu executoriu. Practic, va fi momentul în care terenurile vor trece în proprietatea statului. Vom semna în curând și contractul pentru serviciile de cadastrare", a menționat directorul regional DRDP Timișoara, Horațiu Simion.
Common sense will get you far !

elphax

hai ca s-a anuntat

//
Astăzi, 7 ianuarie, a fost stabilit rezultatul procedurii de atribuire a contractului având ca obiect proiectare și execuție ,,Drum de Legătură Autostrada A1 Arad - Timișoara - DN 69".
Ofertantul desemnat câștigător este TODINI COSTRUZIONI GENERALI S.p.A., cu preţul de 189.571.920,62 lei, fără TVA. Durata de execuție a contractului este de 24 luni, din care 6 luni perioada de proiectare și 18 luni perioada de execuție a lucrărilor. Perioada de garanție a lucrărilor este de 84 de luni.
Semnarea contractului de achiziție publică va fi posibilă în cel mai scurt timp, după îndeplinirea formalităților legale privind elaborarea și avizarea contractului.
Traseul drumului de legătură are o lungime de 10 km și începe cu circa 300 m înaintea intersecției existente dintre drumurile DJ 692 si E671 (DN 69), cu amenajarea unui nod rutier și se dezvolta pe direcția Nord-Est spre autostrada #A1. Clasa tehnică a drumului de legătură este II, iar viteza de proiectare este de 100 km/h.


https://www.facebook.com/DRDP.Timisoara/photos/a.295286240833966/1287482681614312/

nicolaem

Cum arata exact nodul cu DN69?
Pozele din proiect de pe prima pagina nu se mai vad si imaginea postata in anunt e destul de slaba calitativ.
Intreb ca "noi la Cluj" avem o dezbatare aprinsa pentru configuratia viitorului nod din legatura DN-A3.

mircea

Cred că asta este varianta corectă, îi lisește doar breteaua spre sensul giratoriu din direcția A1.

http://proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html#map=15/45.824/21.196/0

elphax

e asa de usor sa dai un google search, iti da direct SF

later edit : vad ca avem si pomi in zonele dintre bretele !

SF






Powered by API/PUM imgur uploader


Quest

Conducerea CNAIR a semnat astăzi cu reprezentanții companiei italiene TODINI COSTRUZIONI GENERALI S.p.A. contractul de proiectare și execuție pentru ,,Drumul de legătură Autostrada A1 Arad -Timișoara – DN 69", lung de 10 km, potrivit unui comunicat al Ministerului Transporturilor.

https://www.g4media.ro/contractul-pentru-drumul-de-legatura-autostrada-a1-arad-timisoara-dn-69-a-fost-semnat-costa-190-de-milioane-de-lei-din-fonduri-ue-si-trebuie-construit-in-doi-ani.html
Common sense will get you far !

bacovia

Todini e firma italiana doar cu numele. In spate sunt kazahi. Sa vedem ce iese.

gothicus

Siebenburgen, schones Land!

RobertH

Am calibrat drumul de legatura si am corectat la noduri.  Se stie ce indicativ va avea, din cate stiu e drum express ?

nenea_hartia

Todini sunt cei care au început centura Sibiului, apoi li s-a reziliat contractul, au dat în judecată statul și s-a lăsat cu plăți de milioane, exact așa cum au prezis ei.

vasile.silion

Pe schițele nodului scrie undeva in dreapta jos la legendă "viitoare drumuri colectoare" , par a fi desenate cu mov. Ce reprezintă ele și cât de "viitoare" sunt? Nu fac parte din proiectul acesta?
,,România are un sens întrucât o începem. Trebuie s-o creăm lăuntric, pentru a putea renaște în ea. Plăsmuirea acestei țări să ne fie singura obsesie." Emil Cioran