[TM] Drum legatura Autostrada A1-DN69 zona Timisoara Nord

Started by NGC, July 18, 2017, 07:46:40 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RobertH

Fac parte din proiect. Is doar drumuri de intretinere care merg paralel si vor fi folosite in principal pentru terenurile agricole.

Nu am vrut sa le pun pe OSM pentru ca s-ar vedea ciudat pe harta fiind foarte apropiate dar le voi adauga dupa ce incepe constructia .

Quest

Quote from: nenea_hartia on February 07, 2021, 12:57:02 PM
Todini sunt cei care au început centura Sibiului, apoi li s-a reziliat contractul, au dat în judecată statul și s-a lăsat cu plăți de milioane, exact așa cum au prezis ei.

Internetul tine minte tot :)
"modificarea în proporţie de peste 50% din proiectul iniţial" ?  :insomnia: Era pe FIDIC rosu ? Nu stiu povestea proiectului.
Common sense will get you far !

razvan96


horyatm

După ce a fost dat ordinul de începere în 1 martie 2021, ieri, 9 martie, a avut loc predarea amplasamentului și a bornelor de reper pentru contractul de proiectare și execuție a drumului de legătură Autostrada #A1 Arad - Timișoara - DN 69. Predarea s-a făcut de către beneficiar - Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere, prin DRDP Timişoara - către constructorul TODINI COSTRUZIONI GENERALI S.p.A.

ℹ️ Reamintim că durata contractului este de 24 de luni, din care 6 luni este perioada de proiectare și 18 luni - perioada de execuție a lucrărilor.
👷 Traseul drumului de legătură începe cu circa 300 m înaintea intersecției existente, dintre drumurile DJ 692 și E671 (DN 69), cu amenajarea unui nod rutier și se dezvoltă pe direcția Nord-Est, spre Autostrada A1. Traseul va avea o lungime de circa 10 km.

https://www.facebook.com/294225250940065/posts/1327828070913106/?d=n

Timisoara2

Pe traseul viitorului drum de legătură al autostrăzii #A1 Arad – Timișoara cu DN 69 este în desfășurare realizarea investigațiilor arheologice. La faza de studiu de fezabilitate pentru acest drum, în 2016, au fost identificate 11 zone cu potențial arheologic. Evaluările de pe teren continuă cu etapele următoare. Cercetarea arheologică este realizată de o echipă de la Universitatea de Vest din Timișoara.

Sursa DRDP Timisoara Facebook






NGC

Alaltaieri a fost lansata licitatia [CN1032323] "SUPERVIZARE CONTRACT DE PROIECTARE ȘI EXECUȚIE LUCRĂRI ,,DRUM DE LEGATURA AUTOSTRADA A1 ARAD – TIMISOARA – DN 69"".

Valoare estimata: 3.786.820,00 RON fara TVA

Durata contractului: "104 luni incepand de la Data de Incepere a Contractului si cuprinde: 18 luni supervizarea pentru etapa de executie a lucrarilor si 86 de luni supervizarea pentru perioada de garantie a lucrarilor"

Fonduri: POIM

Termen depunere oferte: 12.08.2021


horyatm

https://debanat.ro/2021/08/a-inceput-descarcarea-arheologica-pe-viitorul-drum-de-legatura-dintre-timisoara-si-autostrada-a1-foto_340982.html

QuoteA început descărcarea arheologică pe viitorul drum de legătură dintre Timișoara și autostrada A1/Foto

Pe șantierul viitorului drum de legătură între Timișoara și autostrada A1, de pe Calea Aradului, s-a făcut în sfârșit un prim pas concret, arheologii realizând primele cercetări arheologice. Predarea amplasamentului către constructor a avut loc la începutul lunii martie.

Finalul săptămânii precedente a adus în sfârșit primele lucrări de descărcare arheologică de pe amplasamentul viitorului drum de legătură dintre Timișoara și A1. Acesta va porni de la bifurcația spre Sânandrei de pe DN 69 Timișoara – Arad. Cercetarea arheologică este realizată de arheologi de la Muzeul Județean Satu Mare.

Ordinul de începere a lucrărilor a fost dat în 1 martie 2021, iar marți, 9 martie, a avut loc predarea amplasamentului și a bornelor de reper către firma care va reaalize lucrarea. Contractul de proiectare și execuție a drumului de legătură Autostrada A1 Arad – Timișoara – DN 69 a fost câștigat de cei de la Todini Costruzioni Generali S.p.A. Predarea s-a făcut de către beneficiar, Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere, prin DRDP Timişoara.

Durata contractului este de 24 de luni, din care 6 luni este perioada de proiectare și 18 luni – perioada de execuție a lucrărilor.

Traseul drumului de legătură începe cu circa 300 m înaintea intersecției existente, dintre drumurile DJ 692 și E671 (DN 69), aici se va amenaja un nod rutier și se va continua pe direcția Nord-Est, spre Autostrada A1. Traseul va avea o lungime de circa 10 km.

Societatea italiană,Todini Construzioni Generali a fost înfiinţată în anii 50, fiind deţinută în prezent de Prime System KZ, o companie din Kazakhstan care, la rândul ei, aparţine chinezilor de la Zhol Zhondeushi group. Todini Costruzioni Generali SPA a fost o filială a Salini Impregilo cedată kazahilor în 2016, pentru 50 de milioane de euro.











Powered by API/PUM imgur uploader


Archi

De saptamana aceasta am devenit si eu posesor de drona, pentru inceput am vizitat "santierul" acesta.

Momentan avem doar descarcari arheologice, cateva basculante si cateva escavatoare.


Archi

Am filmat ieri santierul, intr-o luna de zile progresul este minim, doar s-au pornit inca cateva situri arheologice.

Primul cadru este de la viitorul nod rutier de langa Cernateaz. La finalul videoclipului avem intersectia cu DN69.


Archi

De data asta m-am incumetat sa ajung si in zona viitorului nod cu A1, accesul acolo pentru moment se poate face doar mergand minim 3-4 km pe drumuri agricole din camp. Poate dupa ce se face drumul de santier o sa fie mai usor de ajuns acolo. Daca mai sunt persoane care vor sa ajunga sa filmeze in zona pentru moment este nevoie de o masina de teren, eu nu am riscat si am luat bicicleta de data asta si am mers pe un drum agricol care porneste din Cernateaz si merge spre A1. La intors am luat-o tot pe un drum agricol dar de data asta spre Giarmata.

S-au facut ceva descarcari arheologice si in zona asta, dar momentan atat, constructorul nu da semne ca ar vrea sa se apuce serios de lucru anul asta.



Archi

Se lucreaza la decopertari, am numarat circa 10 basculate si 6 escavatoare + cateva buldozere, parca cateva mai multe decat la ultima vizita. Sa vedem dupa ce termina de decopertat care va fi mobilizarea, momentan e cel mult mediocra. Lotul este extrem de simplu, singurele structuri de pe lot sunt la nodurile de la capete, nodul din mijloc de la Cernateaz si inca 3 supratraversari daca imi aduc bine aminte.
De relocat am observat un singur stalp pe o linie de mica tensiune (cred?) la minutul 11:27 in filmare, in rest nu am observat nici un potential obstacol. Sa vedem daca se apuca de terasamente anul acesta... Timisoara are nevoie ca de aer de legatura asta


Cozak

Multumim foarte mult, e buna filmarea, mi-am facut o idee buna despre traseu si cat de greu va fi, vorba ta, e foarte usor traseul, mici denivalari.
Cheers!

dorum