DN71 Bâldana-Târgoviște-Sinaia

Started by NGC, February 06, 2019, 06:12:59 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

NGC

#105
Zilele trecute a fost lansata licitatia [CN1021473] "Proiectare si Executie Largire la 4 benzi a DN 7 Baldana-Titu km 30+950 – 52+350".

Valoare estimata: 243.801.103,00 RON fara TVA

Durata contractului: 86 luni, "6 luni perioada de proiectare, 20 luni perioada de executie a lucrarilor si 60 de luni perioada de garantie a lucrarilor"

Fonduri: POIM

Termen depunere oferte: 29.07.2020

hefaistos

Baldana Titu e mai de graba "pe partea cealaltă". Adică e  spre Pitești nu spre Târgoviște - Sinaia.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

horatiu.cosma

https://www.facebook.com/catalindrulausr/posts/2223778771101206

"Pentru sectorul Bâldana-Târgoviște a fost depusă o singură ofertă, de către o firmă (AQUA PARK SRL) care potrivit presei este apropiată de Ionel Arsene (PSD Neamț) și al cărei patron e trimis în judecată pentru aderare la un grup infracţional organizat, evaziune fiscală în formă continuată şi complicitate la spălare de bani.

Licitația a fost lansată în februarie 2019. După 18 luni, acesta este REZULTATUL!

Au fost interesate în total zeci de firme de această licitație (45 de companii înscrise inițial), dar nu au depus oferte.

De ce? Pentru că documentația acestui proiect și condițiile CNAIR sunt atât de proaste încât nicio firmă serioasă nu e interesată!

În 2008 Consilier Construct SRL face un Studiu de Fezabilitate pentru modernizarea DN71 Bâldana-Târgoviște-Sinaia pentru 1 milion de lei.

În 2011 se semnează un contract de modernizare pe drumul existent: o reasfaltare de fapt, pentru 138 de milioane de lei cu UMB, contract reziliat ulterior fără să înceapă vreodată.

În 2015 insistă în prostie CNAIR și actualizează studiul de fezabilitate pentru încă 1,2 milioane de lei cu CONSITRANS+SEARCH. Tema de proiectare este aceeași: modernizare pe amplasamentul existent, dar apare lărgirea (dublarea) pe Bâldana-Târgoviște.

În februarie 2019 se licitează (pe baza acestui SF din 2015) proiectarea și execuția cu valoare estimată: Bâldana-Târgoviște 670 milioane lei, Târgoviște-Sinaia 900 milioane lei.

Deznodământ după 18 luni, săptămâna aceasta: se anulează Târgoviște-Sinaia din lipsă de oferte și Bâldana-Târgoviște primește o singură ofertă de la o firmă cu probleme de integritate, conform presei."

Detalii despre Aqua Park: https://www.g4media.ro/o-reteta-de-succes-dancila-a-dat-banii-primariile-asfalteaza-lucrarile-sunt-facute-de-o-firma-apropiata-baronul-psd-de-neamt-ionel-arsene-si-finului-sau-ginel-contracte-de-aproape-100-de-milio.html

NGC

"Modernizare DN71 Baldana - Targoviste - Sinaia, km. 0+000 - km. 44+130 largire la 4 benzi de circulatie si km. 51+041 - km. 109+905 drum la 2 benzi : Lot 1 (Sector 1): Baldana - Targoviste km. 0+000 - km. 44+130 largire la 4 benzi de circulatie Lot 2 (Sector 2): Targoviste - Sinaia km. 51+041 - km. 109+905 - Drum la 2 benzi)"

Quote
CNAIR a desemnat câștigătorul licitației pentru modernizarea DN71, Bâldana – Târgoviște, lărgire la 4 benzi de circulație

30 Oct 2020

Vineri, 30.10.2020, CNAIR a transmis adresa de comunicare a rezultatului procedurii de atribuire a contractului  având ca obiect ,,Modernizare DN71 Bâldana - Târgoviște - Sinaia, km 0+000 - km 44+130, lărgire la 4 benzi de circulație si km 51+041 - km. 109+905 drum la 2 benzi: Lot 1 (Sector 1): Bâldana – Târgoviște, km 0+000 - km 44+130 lărgire la 4 benzi de circulație".

Ofertantul desemnat câștigător este S.C. AQUA PARC S.R.L. – S.C. MAVGO HOLDING S.R.L. – HYDROSTROY AD – VDH AD (VODSTROI 98 AD) – S.C. BDU MAXI CONSTRUCT S.R.L, cu prețul de 587.664.162,47 Lei fără TVA.

Durata contractului este de 36 de luni, din care 12 luni perioada de proiectare și 24 luni perioada de execuție a lucrărilor.

Perioada de garanție a acestora este de 7 ani și 6 luni.

În perioada imediat următoare, Ofertantul câștigător va fi invitat la sediul CNAIR S.A pentru semnarea contractului, odată cu finalizarea procesului de avizare a acestuia.

@CNAIR: Jalnic ati mai ajuns! Ati ajuns sa dati comunicat pentru ca ati stabilit castigatorul pentru un lot unde ati avut un singur ofertant, iar la celalalt lot nu ati avut nici unul si procedura e anulata pentru acel lot!

paullie

Aqua Parc? Sa-i puna cruce, lucrarea asta s-a terminat inainte de a incepe.

nitz

Deci pana la urma platim 120 de milioane de euro pentru latirea drumului existent prin satul Baldana lung de aproape 10 km?

Mai este vreo sansa sa faca ceea ce trebuie, un drum nou prin afara localitatilor?

panzer

Yeap. Aici suntem la greselile din anii 1996-1998. Gen: DN1, DN2. etc.

Toate victimile de pe drumuri de genul acesta inca nu conteaza pentru ei. Au un SF, le e frica sa faca altul.

Mult mai usor decat sa gandeasca un DX Targoviste A0, care ar costa cam dublu, dar s-ar califica la bani europeni.

dr4qul4

Ca sa ocoleasca Baldana-Racari-Ghergani, aveau nevoie de 1 neuron.
Se pare ca le lipseste si ala
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Xed

Sincer, nu imi vine sa cred ca tot ii dau inainte cu aceasta ineptie de largire la 4 benzi prin localitati.  :o

Este adevarat ca pe Targoviste-Bucuresti a devenit necesara largirea la 4 benzi de cativa ani incoace insa nu asa. Numai in ultima luna am tras cateva sperieturi in Tartasesti, intorcandu-ma in Bucuresti. Pe timp de noapte, toate trecerile de pietoni fiind prost iluminate sau chiar deloc, m-am trezit cu pietoni pe trecere pe care nu ai cum sa ii vezi la mai mult de 30 de metri poate chiar mai putin daca ai si lumini de pe contrasens. Iar pe sectorul acela viteza legala este de 70km/h.

Eu as prefera sa fie abandonat acest proiect si regandit.

vancouver

#114
Eu de mai multi ani tot dau din gura pe tema asta pe forumuri si tot am propus diverse variante. Acum vad ca in sfarsit exista un numar mai mare de oameni care gandesc la fel si sunt revoltati pe asa o imbecilitate. Dar acum cativa ani era cam dezinteres, chiar si aici pe forum, putini care erau interesati de subiect.



ATENTIE! SCHITA DE MAI SUS ESTE DIN MARTIE 2016 ! ! !

In poza cu rosu propunerea unui coleg (nu mai stiu cine) si cu negru ce am propus eu.


PS. Imbecilitatea e cu atat mai mare, cu cat varianta prin afara localitatii probabil ca e chiar mai ieftina si - nefiind necesare exproprieri la greu si mutari de utilitati la greu, probabil s-ar face mult mai repede.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

Xed

@vanccouver, ce am putea face noi in cazul acestui proiect pentru a il putea aduce pe o traiectorie buna? Ne putem adresa cuiva care sa inteleaga ineptia de acum si sa schimbe ceva?

Stiu ca ai mai postat in trecut harta de mai sus si sunt de acord cu ambele variante pe aceasta portiune. Un alt sector unde consider ca este important sa ocolesti localitatea este comuna Contesti, care din nou este foarte lunga. Restul localitailor de pe drum sunt relativ mici si putine la numar dar si acolo o eventuala largire ar afecta traiul locuitorilor.

Si inca un lucru: parca MZA-ul pentru DN71 ajunsese la 7500 sau ma insel?

dr4qul4

Posibil sa fie propunerea mea. Circul des pe DN71 si ultimul lucru pe care il vreau este "modernizarea" criminala de la Tartasesti. Stiu soferi care prefera sa ocoleasca pe autostrada (+20 min si 20 de km) dupa ce au vazut accidente cu pietoni luati pe capota.
La Baldana va fi chiar mai rau, pentru ca avem foarte multi comerciani care isi vand marfa la marginea drumului.
Nu doar noaptea e problema, la fiecare ploaie torentiala drumul se face canal. Chiar am ramas acum multi ani blocat cu prima masina acolo (noroc ca s-a uscat si a pornit repede).
Stiu drumul de dinainte de modernizare, asa ca si la Baldana-Racari va fi la fel. Daca lasa toata apa sa se scurga pe margine...se vor inunda curtile localnicilor care vom astupa scurgerile.

Prostia inimaginabila este ca aici era simpla scoaterea drumului din localitati. Mai mult, in acel camp sunt doar loturi individuale, fara vreo imbunatatire funciara. Si totul este plat ca in palma.

Traficul a inceput sa fie in coloana mai tot timpul. Cel putin la giratoriu se asteapta seara minute bune si de obicei Waze-ul te ruteaza prin DJ601A sau DC153 pt ca din DN7 vin foarte putine masini (drumul acela e praf si A1 este aproape).
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Xed

Quote from: dr4qul4 on October 31, 2020, 09:20:58 PM
Traficul a inceput sa fie in coloana mai tot timpul. Cel putin la giratoriu se asteapta seara minute bune si de obicei Waze-ul te ruteaza prin DJ601A sau DC153 pt ca din DN7 vin foarte putine masini (drumul acela e praf si A1 este aproape).

Acum fix o luna, duminica seara, tot drumul de la iesire din Targoviste pana la intrare in Bucuresti a fost o coloana in care nu puteai sa faci depasiri; iar la giratoriu in Tartasesti am prins coada pe vreo 3 km  :).

Ce am observat e faptul ca din ce in ce mai multa lume prefera sa se intoarca din zona Brasovului pe Bran-Rucar, apoi coboara pe Valea Dambovitei si dupa aceea DN71. Iar acest lucru este clar ca o fac doar pentru a ocoli aglomeratia de pe DN1 dar ajung sa aglomereze un drum deja saturat de traficul dintre Targoviste si Bucuresti.

dr4qul4

Din pacate CNAIR este o companie care traieste in trecut.  Din momentul in care au demarat un proiect, nu au puterea sa renunte la el. Nu vor sa isi recunoasca greselile. Daca au un SF, chiar si neterminat, dau inainte cu proiectul, desi intre timp au trecut 20 de ani si intre timp consiliile judetene au asfaltat ulitele din sate (inainte era important sa stai la "sosea" ca altfel te tarai prin noroi).
Au postat pe fb "marea reusita". Ar trebui sa le lasam cateva zeci de mesaje in care sa facem misto de solutia lor.
Daca lasam mesaje serioase, presa nu le baga in seama. Asa ca trebuie sa fie ironice.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

carutasul

Ei sunt ca soldatul japonez, alții vor să termine canalul București-Dunăre, cumva trăim în umbra trecutului :)  Probabil ar fi nevoie de o decizie politică să se renunțe ( eu aș zice la toate) proiectele de modernizare DN-uri prin sate. Nu că mi-am ales eu pseudonimul ăsta, dar străzile din sate sunt (și) pentru căruțe, ele au fost primele acolo :)  Poate că putem da și noi un impuls discutând problema...