Noduri noi pe autostrăzile din România

Started by NGC, June 09, 2015, 11:21:54 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

raulbogdan23

Quote from: stangabriel on October 27, 2021, 12:10:19 PM
https://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-25137495-foto-fost-proiectate-cele-trei-noi-noduri-rutiere-care-vor-construite-autostrazile-care-pornesc-din-bucuresti-unde-vor-amplasate-cum-vor-arata.htm

Nod Rutier Autostrada A3 km (36+700) - DJ 101C la Gruiu (Sector București – Ploiești)



Nodul rutier este amplasat la joncțiunea DJ101C cu A3, km 36+700, între localitățile Lipia si Gruiu (Ilfov).

Vor fi amenajate patru bretele de acces, pe ambele părți ale DJ101C, după cum urmează:
Breteaua 1 de ieșire de pe autostrada A3 spre DJ101C direcția Gruiu, din calea 2, direcția spre București, va avea o lungime de 357 m.
Breteaua 2 de intrare pe autostrada A3 dinspre DJ101C direcția Gruiu, în calea 2, direcția spre București, va avea o lungime de 510 m.
Breteaua 3 de ieșire de pe autostrada A3 spre DJ101C direcția Lipia, din calea 1, direcția spre Ploiești, va avea o lungime de 750 m.
Breteaua 4 de intrare pe autostrada A3 dinspre DJ101C direcția Lipia, în calea 1, direcția spre Ploiești, va avea lungimea de 370m.
La ambele capete ale rampelor pasajului va fi amenajată cate o intersecție tip sens giratoriu, pentru asigurarea tuturor relațiilor de trafic atât către localitatea Gruiu cât și spre localitatea Lipia.



Powered by API/PUM imgur uploader

Quote
Nod Rutier Autostrada A2 (km 90+100) - DJ 306 și DN3A (Dragoș Vodă)


Nodul rutier va fi amplasat la joncțiunea drumului județean DJ306/DN3A cu Autostrada A2, la sud-vest de localitatea Dragoș Vodă, în județul Călărași.

Vor fi amenajate patru bretele de acces, amplasate pe ambele părți ale drumului județean 306, dispuse în simetrie, după cum urmează:

Breteaua 1 de ieșire de pe autostrada A2 spre DJ306, din calea 2, direcția spre București, având o lungime de 783 m.
Breteaua 2 de intrare pe autostrada A2 dinspre DJ306, în calea 2, direcția spre București, având o lungime de 1037 m.
Breteaua 3 de ieșire de pe autostrada A2 spre DJ306, din calea 1, direcția spre Constanta, având o lungime de 873m.
Breteaua 4 de intrare pe autostrada A2 dinspre DJ306, în calea 1, direcția spre Constanța, având lungimea de 1112 m.
La capetele celor două rampe ale pasajului existent pe DJ306, va fi amenajată cate o intersecție tip sens giratoriu, pentru asigurarea tuturor relațiilor de trafic atât către localitatea Dragoș Vodă cât și spre localitățile din nordul orașului Călărași.





Powered by API/PUM imgur uploader

Quote
Nod Rutier Autostrada A1 (km 73+100) - DJ 702F (Ionești)


Nodul rutier va fi amplasat la intersecția A1 cu DJ702F. Se va amenaja complet nodul rutier, prin asigurarea relațiilor/fluxurilor de trafic pentru toate direcțiile, amenajarea în plan se va realiza pentru o viteza minimă de 40 km/h.
Breteaua 1 de ieșire din autostrada A1, calea 2, direcția de mers spre București, va avea o lungime de aproximativ 470m.
Breteaua 2 de ieșire spre autostrada A1, calea 2, direcția de mers spre București, va avea o lungime de aproximativ 400 m.
Breteaua 3 de ieșire din autostrada, din calea 1, direcția spre Pitești, va avea o lungime de aproximativ 900 m, raza minima în plan fiind de 130 m.

La capetele celor două rampe ala pasajului existent pe DJ702F, peste autostrada A1, vor fi amenajate două intersecții tip sens giratoriu, pentru asigurarea relațiilor de întoarcere către localitățile Ionești, respectiv Puntea de Greci.


---

Contract: ,,Elaborare Studiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic de Execuție privind realizarea a 3 noduri rutiere pe Autostrăzile A1, A2, A3"
Semnat: Mai 2021
Proiectant: SEARCH CORPORATION S.R.L.
Valoare: 1.367.790,97 lei fara TV
Termen: 10 luni de la data de începere.

Obiectul contractului de servicii constă în elaborarea SF și a PTE.





Powered by API/PUM imgur uploader

danpandrea

O să mă închin cu două mâini când nodul de la Gruiu va fi dat în trafic. Waze continuă să trimită șoferii pe cele două bretele de acces. Am avut experiența neplăcută ca unul dintre ei să-mi sară fix în față, direct pe banda 1.

tom_sawyer

4 oferte pentru elaborarea Studiilor de Prefezabilitate și Fezabilitate necesare realizării de noi noduri rutiere pe autostrăzi

Joi, 28.10.2021, a avut loc depunerea ofertelor pentru procedura de atribuire a contractului Elaborare Studiu de Prefezabilitate și Studiu de Fezabilitate privind realizarea de noi noduri rutiere pe autostrăzi.

Până la termenul limită de deschidere au depus oferte următorii agenți economici:


1. Asocierea S.C. EAST WATER DRILLINGS S.R.L. (LIDER DE ASOCIERE)/ 3TI PROGETTI ITALIA - INGEGNERIA INTEGRATA S.P.A.

2. Asocierea S.C. IRIMAT CONS S.R.L. (LIDER DE ASOCIERE)/ S.C. STUDIO CORONA SRL CIVIL ENGINEERING/ S.C. INFRANOVA SOLUTII TEHNICE IN CONSTRUCTII S.R.L.

3. S.C. EXPLAN S.R.L.

4. Asocierea S.C. TOTAL ROAD S.R.L. (LIDER DE ASOCIERE)/ S.C. BETA – COPS S.R.L./ S.C. RUTIER CONEX XXI S.R.L.


Valoarea estimată a contractului este de 5.660.763,88 lei fără T.V.A.

Durata contractului este de 17 luni de la Data de Începere.

În perioada următoare, Comisia de Evaluare va analiza ofertele în conformitate cu prevederile documentației de atribuire și cu legislația în vigoare în domeniul achizițiilor publice.

Lista viitoarelor noduri rutiere:

Nod rutier: Pantelimon (A0 - km 48) - sectorul A0 Nord;

Nod rutier: Ungureni (Al - km 53) - sectorul București - Pitești;

Nod rutier: Ovidiu (A2 - km 146) sectorul Fetești - Cernavodă;

Nod rutier: Dunărea (A2 - km 157) sectorul Fetești - Cernavodă;

Nod rutier: Peștera (A2 - km 181) sectorul Cernavodă - Constanța;

Nod rutier: Ciurila (A3 - km 33+000 pe secțiunea 2B Câmpia Turzii- Gilău);

Nod rutier: Romanasi (A3 - km 26) sectorul Poarta Sălajului - Nușfalău;

Nod rutier: Luduș (A3 zona km 18+000 a secțiunii 2A Ogra - Câmpia Turzii);

Nod rutier: Săndulești (A3 zona km 17+000 a secțiunii 2B Câmpia Turzii - Gilău);

Nod rutier: Crasna (A3 zona km 52+000 a secțiunii 3B Mihăilești - Suplacu de Barcău);

Nod de descărcare pe Autostrada A7 în zona localității Dumbrava, după conexiunea Autostrăzilor A7 cu A3;

Nod de încărcare/descărcare Adjud (Autostrada A7).



CNAIR

raulbogdan23

^

Isi mai are rost nodul de la Nod rutier: Romanasi (A3 - km 26) sectorul Poarta Sălajului - Nușfalău;. ?

Stiu ca zicea @horatiu.cosma intr-un post (dar nu il mai gasesc acum) ca UMB la finalul lotului de la Poarta Salajului va face un nod cu o descarcare intre Poarta Salajului si Romanasi.

@horatiu.cosma stii cumva in ce stadiul este lucrarea de la UMB pe acest subiect si daca chiar se va face?

horatiu.cosma

La Poarta Sălajului va fi descărcare temporară.

GeoRo

Legat de Nod de descărcare pe Autostrada A7 în zona localității Dumbrava, după conexiunea Autostrăzilor A7 cu A3 nu ar fi fost mai simplu daca era inclus deja in contractul SF+PT A7? Mi se pare interesant ca avem licitatie separata, desi avem SF+PT recente pt. Ploiesti-Buzau.
Scuzati, daca este o intrebare naiva  ???

horatiu.cosma

Solicitarea autorităților locale/județene a venit foarte târziu, când deja era aproape lansată licitația pentru lucrări pe Ploiești-Buzău. Reintrarea în contract pentru includerea acestui nod ar fi amânat întreg proiectul, așa că s-a decis tratarea separat a acelui nod în contractul nou cu celelalte noduri rutiere.

GeoRo


raulbogdan23

Quote from: horatiu.cosma on October 08, 2021, 07:59:49 PM
la ieșirea de la Poarta Sălajului proiectează o descărcare chiar la capătul proiectului lor (deci nu giratoriu cu acel DC de 4 metri lățime, giratoriu la care se renunță) împreună cu un drum nou de legătură care să dea în DN 1F la ieșirea din Poarta spre Românași, mult mai civilizat așa.

Quote from: horatiu.cosma on October 29, 2021, 01:40:05 PM
La Poarta Sălajului va fi descărcare temporară.

Deci pana la urma ramane descarcare temporara si fac un fel de jumatate de trompeta similar cu ce avem la A3 langa TGM seminod spre Acatari sau cum era mai de mult la LD4 iesire Soimus?

RaduG

Se promovează un nou nod rutier pe A2 la Medgidia, la intersecția cu DJ 222:








Powered by API/PUM imgur uploader

Cosminescu

As avea si eu o intrebare. Are cineva mai multe detalii despre diferitele variante de amenajare ale noilor noduri de pe A1 din zona de Vest? Pe pagina de FB a primariei comunei Bethausen apare urmatoarea informatie

Dupa cum vedeti, aici se vorbeste chiar de un pasaj nou.




Powered by API/PUM imgur uploader

Cosminescu

Am gasit un articol in presa locala despre nodul de la Bethausen. In articol este si o plansa a viitorului nod.

Pe scurt, se va construi un nou pod peste autostrada in stanga celui deja existent ( deci catre Faget / Deva ) pentru ca in aceasta parte calea ferata este mai departe de autostrada si este suficient loc pentru urcarea spre Faget (si mai departe Deva) si coborarea dinspre Timisoara.

Quote"Au fost prezentate trei variante de amenajare a nodului rutier, iar în final toată lumea a fost de acord cu cea de-a doua, care nu implică foarte mult calea ferată din apropiere. Aceasta prevede construirea unui pasaj de pe drumul judeţean ce vine dinspre Bethausen, în stânga de la podul existent în prezent peste autostradă, înspre Leucuşeşti, de unde se va face urcarea spre Timişoara şi coborârea dinspre Deva. De partea cealaltă a autostrăzii va fi invers. Se va face urcarea înspre Deva şi coborârea dinspre Timişoara",

https://redesteptarea.ro/se-face-cnair-a-aprobat-proiectul-de-constructie-a-nodului-rutier-de-urcare-pe-autostrada-la-bethausen/?fbclid=IwAR1r50qDUECk3hrUtj9vIJyOftL6_sexS830A-KTb9BqjUxxqzb5Y4wdNO8


dr4qul4

Asta pare cea mai proasta solutie. Dar deja e standardul la noi. Iar bab-bau cu bariera? Cate masini vor folosi acel nod spre bariera? 10 pe zi?
In fine, daca tot sunt bani de aruncat, nu mai bine fac pasaj peste CF?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

pasadia

Deci daca inteleg eu bine harta din articol, nodul se va varsa in DC118 intre Leucesti si Susani si NU in DJ609 intre Bethausen si Cliciova. Nu stiu daca e mai bine asa, dar din Street View acel DC pare cam ingust (vreo 4 metri platforma).

FlorinR

#599
Harta din articol e cu capul in jos. (cu Nordul in Sud  :lol: )
Nodul se va varsa tot in DJ609, dar nu va folosi actualul pasaj peste autostrada, ci se va face un alt pasaj, 500m mai la est de actualul pasaj.