News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Noduri noi pe autostrăzile din România

Started by NGC, June 09, 2015, 11:21:54 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

pasadia

Da, ai dreptate. La naiba de hărți puse invers...dar da, trebuia să mă uit și la elemente precum canalul ăla de irigații.

Cosminescu

Quote from: dr4qul4 on November 18, 2021, 10:37:35 AM
Iar bab-bau cu bariera? Cate masini vor folosi acel nod spre bariera? 10 pe zi?

Am impresia ca aici problema nu e legata de cate masini vor sta la bariera.
Mai degraba cred ca e calea ferata prea aproape de autostrada si nu e loc efectiv de bretelele de intrare / iesire (spre Deva / dinspre Timisoara).

florinalba

Se mai stie ceva de contractul pentru elaborare Studiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic de Execuție privind realizarea a 6 noduri rutiere pe Autostrăzile A1 și A3, în zona de Vest a României" cu ofertantul declarat câștigător,  SEARCH CORPORATION S.R.L.?

A fost semnat pe 18.03.2021.

Perioada pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate este de 6 luni de la data de începere, 10 luni de la data de începere pentru elaborarea PAC (respectiv în 4 luni de la elaborarea SF) și 13 luni de la data de începere pentru elaborarea Proiectului Tehnic (respectiv în 3 luni de la elaborarea PAC).

Daca s-au si apucat de treaba dupa semnare, ar trebui sa fie deja gata Sudiului de Fezabilitate si  Elaborare PAC.

mirceaeliade

^pe undeva am vazut aprobat raport progres #3

florinalba

#604

kitsune

Nu știu dacă a mai apărut pe aici și nici nu îmi dau seama dacă poza aia e ceea ce se va face


Agenția pentru Protecția Mediului Constanța anunţă publicul interesat asupra luării deciziei etapei de încadrare cu privire la proiectul nordului rutier de la Cumpăna.

Mediul a decis că ,,nu este necesară efectuarea evaluării impactului asupra mediului" în cadrul procedurii de evaluare a impactului asupra mediului, pentru proiectul: ,,Nod  Rutier Cumpăna A4 (Km 16+700) - DN 39E" inclusiv rețele de utilități din culoarul investiției, localitatea Cumpăna, Comuna Cumpăna, Municipiul Constanța, Județul Constanța,  propus a fi amplasat comuna Cumpăna, sat Cumpăna,  județul Constanța, intravilan și extravilan. Titular este Compania  Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere SA prin  S.C. Search Corporation S.R.L.

Proiectul deciziei de încadrare şi motivele care o fundamentează pot fi consultate la sediul autorităţii competente pentru protecţia mediului Constanta din Constanta, str. Unirii nr. 23, în zilele de luni - joi, între orele 8-16.30, vineri, intre orele 8-14, precum şi la următoarea adresă de internet http://apmct.anpm.ro.
   
Amintim că CNAIR a elaborat și depus în data de 21 martie 2019 Aplicația de Finanțare pentru proiectul "Elaborare Studiul de fezabilitate și Proiect Tehnic de Execuție pentru obiectivul Nod Rutier Cumpăna A4 (km 16+700)-DN39E" în vederea obținerii de finanțare nerambursabilă alocată prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020, în cadrul Axei Prioritare 2-Dezvoltarea unui sistem de transport multimodal, de calitate, durabil si eficient, Componenta 1, Obiectiv Specific 2.1-Apel de proiecte pentru Dezvoltarea Infrastructurii Rutiere-sprijin pregătire proiecte de investiții, Operațiunea- Cresterea accesibilității zonelor cu o conectivitate redusă la infrastructura rutieră a TEN-T. Valoarea totală a  proiectului este de 871.821,59 lei și va fi finanțat prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020 astfel: 85% contribuția Uniunii Europene din Fondul European de Dezvoltare Regionala-626.978,00 lei, 15% contribuția proprie-110.643,47 lei, restul de 134.200,42 lei  reprezentând cheltuieli neeligibile inclusiv TVA.


Sursa
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

horatiu.cosma

Din ce știu Search nu era în stare să vină cu o nouă poliță de asigurare (le avea toate la City) și erau discuții avansate despre rezilierea acestui contract pentru nodul Cumpăna.

kitsune

Asta spune la ziar, "trebuie să fie adevărat"  :lol:

Acuma, că am mai mult timp de citit, văd pilă mediană pe poza aia. Deci nu cred că e relevantă.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

VladyF

Are doar rol decorativ, e o poza din 2004 cu nodul de la Fundulea de pe A2.
Sursa poza: http://www.cnadnr.ro/ro/proiecte/tronson-ii-fundulea-lehliu#/0

florinalba

Update :
ELABORARE STUDIU DE FEZABILITATE SI PROIECT TEHNIC DE EXECUTIE PENTRU 6 NODURI RUTIERE PE A1 SI A3 IN ZONA DE VEST A ROMANIE

-  29.10.2021 A FOST SEMNAT SI TRANSMIS ACTUL ADITIONAL NR. 1, PRIN CARE S-A PRELUNGIT PERIOADA CONTRACTUALA CU 58 DE ZILE (DE LA 14 LUNI LA 15 LUNI SI 27 ZILE).
-  02.11.2021 A FOST TRANSMISA DOCUMENTATIA AMC REV. 1
-  05.11.2021 SI 08.11.2021 AU FOST EFECTUATE SEDINTE CU AUTORITATILE LOCALE PENTRU DEZBATEREA PUBLICA A MODURILOR DE AMENAJARE A NODURILOR.
- 24.11.2021 PRESTATORUL A TRANSMIS AMC REV. 2, IN CONFORMITATE CU NOUA AMENAJARE A NODULUI RECAS.
- 26.11.2021 - SEDINTA CTE CNAIR SA IN VEDEREA AVIZARII DOCUMENTATIEI AMC. AVIZ CTE NR. 5124/26.11.2021
- 21.12.2021 SI 24.12.2021 AU FOST TRANSMISE TEMELE DE PROIECTARE SPRE ANALIZA.
- 27.12.2021 A FOST APROBATA TEMA DE PROIECTARE PENTRU iNVESTITII ARHEOLOGICE
- 31.12.2021 A FOST APROBATA TEMA DE PROIECTARE PENTRU INVESTIGATII ARHEOLOGICE
- 13.01.2022 A FOST APROBATA TEMA DE PROIECTARE PENTRU STUDII TOPOGRAFICE
- PANA LA DATA DE 10.01.2022 AU FOST OBTINUTE TOATE CERTIFICATELE DE URBANISM


kitsune

Nodul nu este folositor pentru cei care merg in Mamaia. Și din păcate nici pentru cei ce merg in Tomis Plus sau Palazu. Cel puțin până când se va amenaja drumul ăla comunal.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

kitsune

#612
Păi spre Nazarcea într-adevăr, e drumul prost. Spre variantă este asfaltat, dar doar până la variantă (DN3C). De acolo și până la DN2A (bd. Tomis) e neasfaltat și cu indicator de acces interzis.
Da, amenajarea bucății ăleia (strada Amsterdam) se va face de către un dezvoltator (spunea @Harry pe undeva), cel care face cartierul unde va fi Kaufland de pe Tomis.
Dar chiar și așa, cu ce ajută pe cei ce vor in Mamaia? Pentru că e mai simplu să mergi pe A4 până la capăt și să o iei prin Lumina spre Năvodari (a ieși prin nodul Poiana înseamnă să intri in Ovidiu). Și e mai simplu să o iei pe Aurel Vlaicu după ce ai ieșit de pe A4 la nodul cu DN3 (Valu lui Traian - Palas), pentru că prin nodul Poiana tot la Jumbo pe Aurel Vlaicu vei ajunge.
Momentan, deschiderea nodului mă va ajuta pe mine, că ajung de la Kamsas mai repede pe A4 decât pe Aurel Vlaicu (că încă mai lucrează ăia la țevi și e scormonit tot).





Powered by API/PUM imgur uploader

Ups, a dispărut mesajul căruia îi răspunsesem  :o (quote aiurea, bănuiesc). Dacă e așa, @Ionut, poți uni mesajul asta cu cel de mai sus?
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

bogdan.stroe

Daca se face drumul pana in bd Tomis iesi pe acolo si apoi o iei spre Tomis Nord si Mamaia. Centura veche (bd. Aurel Vlaicu) e foarte aglomerata, plus ca de vreun an tot sapa pe acolo sa schimbe ceva conducte de apa.

kitsune

#614
De acord cu tine. Să zicem că vii pe A4, ieși pe la nodul Poiana, vii pe DC și strada Amsterdam până la bd. Tomis, in zona Tomis Plus. Și te întorci spre Constanța, pe bd. Tomis. Prima gâtuire va fi la intersecția cu bd. Aurel Vlaicu, unde vara sunt cozi imense. Apoi faci stânga spre Mamaia și te oprești, pentru că bucata aia de Aurel Vlaicu până la satul de vacanță e bară la bară vara. Blocaj complet.
Mai bine și mai elegant continui pe A4 până la capăt, apoi Lumina, Năvodari și intri in Mamaia dinspre nord. Nu e drumul perfect, dar e mult mai liber.
Singura modalitate prin care nodul Poiana poate deveni util celor ce merg in Mamaia ar fi (complet Science-fiction, dar nu ne împiedică nimeni să visăm la stele verzi pe pereți) un pod/tunel pe/sub lac, care să iasă direct in Mamaia. Nu se va face in veci (nici nu cred că e posibil), dar asta ar fi singura modalitate de a valorifica potențialul nodului ăsta.
In rest, cum am spus, acum îmi este mie util, zona Compozitori/Baba Novac, poate celor din Tomis Nord, Tomis Plus și Palazu, dar doar după ce se va face legătura cu DN2A (bd. Tomis).
Crede-mă, construiesc in zonă, fac zilnic ture pe acolo (am și filmat și pus pe yt drumul comunal și giratoriul ăsta).

Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence