Noduri noi pe autostrăzile din România

Started by NGC, June 09, 2015, 11:21:54 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

pasadia

Eu sunt mai norocos, am parte de destule santiere. Peste 2 ore plec din Oradea spre casa - sa trec pe la Soimus sau pe la Ogra? ;)

Si gata cu Off-topicul. Sa construiasca ce vor, numai sa o faca...

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk


perfidus

Nu stiu daca ati remarcat dar Stroe a dat ca sigura ("vom face totul" :D) descarcarea autostrazii A1 spre Deva la Santuhalm:

Quote"Aceasta descarcare pentru legatura cu autostrada a devenit prioritate zero pentru Ministerul Transporturilor. Directorul general al CNAIR da astazi (ieri, n. red.) in proiectare definitiva aceasta desarcare. Vom face toate demersurile, cu viteza maxima, astfel incat sa realizam foarte repede aceasts descarcare. Nu este posibil ca municipiul Deva, capitala judetului Hunedoara, sa nu aiba un acces decent la autostrada", a spus ministrul Transporturilor.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

alecu26

Acea descarcare revine tot timpul in discutie.

Nu inteleg de ce nu se face odata acel mini nod intre DN 76 si DN 7 la Soimus....si ai o descarcare decenta. Se vorbea de contract de proiectare de acu 2-3 ani. Am facut chiar eu o schita in 10 minute.

La Sântuhalm, daca chiar vrea sa se faca ceva... o denivelare a acelei intersectii cu drumul de Hunedoara ar fi eficienta. Si un nod rutier la Sântuhalm ar fi mai degraba oricum pentru Hunedoara decat pentru Deva....si daca e pentru Hunedoara...atunci e arhisuficient nodul de la Simeria.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

pentium10

#93
Quote from: teoneo on November 11, 2016, 01:05:41 PM
Referitor la zona podurilor peste meandrele raului Mures.
Orasul Ludus, aflat intre aceste brate ale raului Mures, ar fi degrevat de mult trafic daca in zona intersectiei cu DJ 107G s-ar face un nod rutier! Chiar daca pare absurd, fiind in apropierea nodului de la Chetani (aprox 3 km pe viitoarea autostrada, 10 km pe drumurile actuale), de acesta ar beneficia toate localitatile aflate pe malul stang al Muresului de la sud de oras. S-ar asigura si accesul direct la zona industriala a orasului, aflata tot la sud (fabrica de zahar, fabrica Vitafoam, fabrici de cabluri, cuie, balamale, ferme, etc).
In conditiile actuale singurul pod rutier din zona de centru-nord a Ludusului e supra solicitat iar traficul e infernal pe timpul zilei (vedeti pe orice analiza de trafic: Waze, Google Maps).
Un astfel de nod ar fi extraordinar de binevenit, mai ales ca el ar face posibila folosirea podurilor peste autostrada pentru traversarea raului.
Va asigur ca 90% din Luduseni si 100% din cei aflati in localitatile din sud de Ludus vor folosi acest nod si nu pe cel de la Chetani. Nodul de la Chetani, asa cum s-a amintit, ar fi bun pentru cei ce vin dinspre nord (nu e exclus ca acestia sa prefere nodul acesta nou, traversand orasul cand traficul scade pe timpul noptii)!
Mai ar fi un argument. Podul din oras e singurul pod care face legatura cu restul lumii pentru aproximativ 25000-30000 de locuitori! In zona Sebesului sunt atatea iesiri de ajungi sa te incurci in ele si nu e un factor geografic care sa le justifice atat de mult cum e separatia pe care o face un rau cum e la Ludus.

(Stiu ca la Ludus de zeci de ani se tot discuta de constructia unui pod langa cel de cale ferata, spre Chetani. Acum ar fi ridicol sa impanzim raul cu n-spe poduri din moment ce un nod ar rezolva definitiv problema).



Obiectivul ,,Realizare bretele de acces pe sectorul de autostradă Ogra-Cîmpia Turzii lot 2" este cuprins în lista cu investițiile Primăriei orașului Luduș pentru anul 2018.

Documentația necesară ,,se realizează în urma corespondenței purtate cu MDRAP, Ministerul Transporturilor și CNAIR, în baza recomandării Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere SA" spune Anca Năsăudean de la Serviciul IADP al Primăriei orașului Luduș. Suma propusă pentru realizarea documentației este de 40.000 de lei și este necesară pentru achiziționarea unor servicii de elaborare a următoarelor documentații tehnice pentru obținerea certificatului de urbanism și a avizelor și acordurilor solicitate prin certificatul de urbanism: studii de teren (geotehnic, topografic); planuri parcelare; evaluarea terenurilor necesare pentru realizarea obiectivului; proiect pentru autorizarea executării lucrărilor de construire; verificarea proiectului pentru autorizarea executării lucrărilor de construire. Alocarea bugetară a fost solicitată pentru trimestrele II și III, în mod egal. Urgența alocării bugetare este determinată de faptul că autoritatea contractantă intenționează să depună proiectul la CNAIR S.A. pentru analiza acestuia în Comisia de Siguranța Circulației. Prezentată în ședința Consiliului local, propunerea de alocare a 40.000 de lei din bugetul local a fost aprobată de consilierii locali.

http://www.punctul.ro/40-000-de-lei-din-bugetul-local-ludus-pentru-obiectivul-realizare-bretele-de-acces-pe-sectorul-de-autostrada-ogra-cimpia-turzii-lot-2/
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

Goldmund

Toate autostrazile sunt artere f. importante pentru mobilitatea din zona, pentru tranzit, economie, turism, etc.. De aceea autostrazile au noduri importante nu doar  in jurul unor localitati mari, pe autostrazi traficul fiind f. important pentru o regiune, tara. Daca o autostrada este blocata(cauze naturale, accidente grave, trafic urias), o parte din artera aceea este blocata pentru ore/zile. De aceea in multe tari din UE, tot atat de importante sunt nodurile rutiere care fac legatura cu soselele paralele cu autostrada si am urmarit de multe ori ca atunci cand o autostrada are ambuteiaje, prin radio sau internet sunt numite noile cai de ocolire ale autostrazii si enumarate clar urmatoarele noduri rutiere pentru a ocoli ambuteiajul. Chiar si iesirile de pe autostrada mai putin importante au un cod de numerotare a iesirii cu (in caz de ambuteiaj)ocolirea respectiva....

Aici as aminti si densitatea localitatilor si densitatea soselelor si autostrazilor intr-o tara. Una este densitatea olandeza unde avem la 10 km de autostrada o intersectie cu o sosea importanta si la 20km o intersectie cu o alta autostrada(media) si alta este Belarus unde se poate merge zeci de km fara a intalni o localitate importanta...

Bucuresti-Ploiesti(A3) este un caz special de autostrada neterminata si data in folosinta, iar dupa ce autostrada a fost "gata", nodurile rutiere nou construite  sunt sub orice critica si mult sub standardul european, ne arata ca atat proiectantul cat si beneficiarul la A3 nu si-au facut treaba bine inca de la inceput(acum nu mai sunt bani indeajuns pentru exproprieri) Si bineinteles ca primii 3km din Bucuresti-Ploiesti devin cei mai importanti pentru A3, pentru trafic si siguranta rutiera. si inca o data se poate vedea cat de importante sunt aceste noduri rutiere pe A3/DNCB(care sunt la un standard care nu poate fi folosit de majoritatea soferilor! De aceea DN1 ramane inca un concurent stabil pentru A3....)

adiarc

As completa ca este de importanta majora ca autoritatile locale sa puna mana daca vor...

Daca considera ca un nod este important il pot finanta.....mai avem pana sa avem o densitate prea mare de noduri care sa creeze ambuteiaje.....nu este normal sa stea cu totii cu mana intinsa la cnair...
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

ludus

Pe scurt. Din fonduri proprii, Primăria Luduș doreste sa conecteze orașul la autostrada deși foarte aproape, peste râul Mureș se află nodul Chetani. Scopul este dirijarea traficului greu din zona de sud a orașului (zona industriala) prin cele două puncte de acces de pe A3, nemaifiind necesară construirea unui nou pod peste Mures.
T. Luduș

StefanCelMare

Nu ar trebui introdusă aici si discuția despre nodul nou propus pe A3 la Tureni? Acum este topic pe regional la Cluj.

horatiu.cosma

Nu e propus doar un nod acolo, e un între proiect ce realizează conexiunea dintre A3 și DN 1.

Bogdan_Cluj

^^
Pentru cei interesati urmariti topicul acesta (aveti harti, poze, video): http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=827.new;topicseen#new

Cum zice si Horatiu, nu e doar un viitor nod, doar cu un nod acolo nu rezolvi nimic. Drumul existent care merge in Tureni nu stiu daca duce doua masini in paralel. Trebuie conexiune noua, aia e baiul acolo, drumul.

StefanCelMare

Înțeleg. Ar fi teribil de util multor oameni, nu doar celor din zonă... Păcat că nu se mai aude nimic despre el.


teoneo

Quote from: pentium10 on June 22, 2018, 08:05:02 PM
Quote from: teoneo on November 11, 2016, 01:05:41 PM
[..] In conditiile actuale singurul pod rutier din zona de centru-nord a Ludusului e supra solicitat iar traficul e infernal pe timpul zilei (vedeti pe orice analiza de trafic: Waze, Google Maps).
Un astfel de nod ar fi extraordinar de binevenit, mai ales ca el ar face posibila folosirea podurilor peste autostrada pentru traversarea raului. [..]



40.000 de lei din bugetul local Luduș pentru Autostradă

Obiectivul ,,Realizare bretele de acces pe sectorul de autostradă Ogra-Cîmpia Turzii lot 2" este cuprins în lista cu investițiile Primăriei orașului Luduș pentru anul 2018.
Documentația necesară ,,se realizează în urma corespondenței purtate cu MDRAP, Ministerul Transporturilor și CNAIR, în baza recomandării Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere SA" spune Anca Năsăudean de la Serviciul IADP al Primăriei orașului Luduș. Suma propusă pentru realizarea documentației este de 40.000 de lei

Quote from: ludus on June 26, 2018, 06:05:20 AM
Pe scurt. Din fonduri proprii, Primăria Luduș doreste sa conecteze orașul la autostrada deși foarte aproape, peste râul Mureș se află nodul Chetani. Scopul este dirijarea traficului greu din zona de sud a orașului (zona industriala) prin cele două puncte de acces de pe A3, nemaifiind necesară construirea unui nou pod peste Mures.

Poate cel mai mult incurca viitoarea parcare pe autostrada, care e foarte aproape de DJ107G (drumul catre Ațintiș). În rest, acest drum e numai bun să asigure descărcarea/încărcarea de pe/pe autostrada a traficului, mai ales ca el va fi intrerupt in zona prin care trece autostrada. Dacă nu e prea ilegal, cel puțin pe un sens ar putea fi folosită parcarea (bretelele acesteia, cu unele modificări, gen cedează trecerea) pentru ieșire/intrare catre/din DJ. Dar n-am studiat daca exista asa ceva. Presupune anumite riscuri. Daca nu, noduri mai dese, asa ca la Sebeș.

Dar am postat mai mult pentru acest articol local proaspăt - Investițiile anului 2018 în Luduș (II)

  Accesul pe autostradă
O alocare de 50.000 de lei este prevăzută pentru ,,Documentații tehnice pentru realizarea a două bretele de acces pe sectorul de autostradă Ogra-Cîmpia Turzii".
  Primarul Cristian Moldovan ne-a declarat că ,,Am făcut mai multe cereri de racord a zonei industriale a orașului la autostradă. Am primit un accept verbal și ni s-a cerut să facem o documentație tehnică pentru a fi inclusă în proiectul mare al autostrăzii".
  Pe această documentație se vor primi avizele necesare pentru racordare. În acest fel, traficul greu va ajunge în zona industrială fără a mai traversa orașul pe artera sa principală. În proiect, o bretea de coborâre de pe autostradă va fi construită spre Gheja, iar cea de intrare pe autostradă va fi din DJ spre Ațintiș.
  ,,Prin această lucrare, traficul greu nu va mai avea acces pe bulevard și peste podul rutier de peste Mureș care este ieșit din garanție" spune Cristian Moldovan. Primăria a solicitat Companiei Naționale de Investiții fonduri pentru reabilitarea podului și Compania a cerut o expertiză tehnică. S-a întocmit lucrarea cerută, s-a trimis și un Proces verbal al ședinței Comitetului Județean pentru Situații de Urgență și acum se așteaptă fonduri pentru reabilitarea podului construit după inundațiile din 1970 și care este expirat din punct de vedere tehnic.

Bogdan_Cluj

#103
Eu nu inteleg cum vor sa faca doar doua bretele, nu este nevoie de patru bretele pentru un nod complet? Cum adica o intrare si o iesire de pe autostrada, ce toti vor merge in acelasi sens?
Inteleg eu gresit?


LE: locatia este in filmarea API din data de 6 iulie 2018, de la minutul 6:02 incolo
video aici

delacroix

#104
^
"două bretele de acces pe sectorul de autostradă Ogra-Cîmpia Turzii" adica doar pentru export si respectiv cei care fug din tara.