Noduri noi pe autostrăzile din România

Started by NGC, June 09, 2015, 11:21:54 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

voicul

Normal ca se iese pe acolo, decat sa faci 10 km in plus si sa ajungi tot in Corlăteşti spre exemplu.

La Dumbrava ar fi ideal un nod, dar excelent ar fi nod A7 pana in zona E577 (Ploiesti - Buzau).

Vise.

danutzu_1069

@pasadia, cine a spus ca acolo este nod???
Acolo este acces pe autostrada pentru echipajele de urgenta!!
Cred ca vezi si in imaginile google ca:
- este o linie continua
- este semn de acces interzis
In conditiile astea, respectand legea, ai lua-o pe acolo? (chiar daca waze te "invita" sa o iei pe acolo)

pasadia

Am pus nod in ghilimele. Banuiesc ca e suficient sa intelegi din asta ca nu sunt de acrod cu definirea lui ca nod. Dar nici nu o sa ma apuc sa neg faptul ca poate fi folosit ca nod de catre concetateni de-ai nostri mai ales in conditiile in care prin constructie au toate acele facilitati descrise mai sus.
Cat priveste interpretarea cu accesul pentru echipaje de urgenta, asa cum am spus si prima oara, mi se pare amuzanta. Si gresita. Dar deh, poate nu cunosc legislatia si geografia Ploiesti-ului. Poate SMURD are sediu pe DJ101D, prin Ghighiu, si poate Pompierii au timp sa desfaca lacate / inlatura parapeti New Jersey atunci cand sunt in actiune...


Asa ca revenind: CNADNR a creat cu buna stiinta un "nod" in zona (sau ma rog, DRDP, constructorul, proiectantul, cu totii la rugamintea vreunui sef de CJ sau a vreunui primar local), stiind prea bine ca acela nu e nod. Si de atunci e o joaca de-a soarecele si pisica sub forma "hai sefu', lasa-ne sa trecem pe aici". Daca ar dori sa rezolva problema, ar monta parapete metalic. Sau ar strica asfaltul pret de cativa metri). Sau ar face un nod serios, cu tot ce trebuie. Dar ei sunt multumiti asa.

Liviu M

Quote from: voicul on August 27, 2018, 02:37:10 PM
Normal ca se iese pe acolo, decat sa faci 10 km in plus
Nu, nu-i normal. Si atata timp cat vom considera anormalul normal, nici n-o sa devenim o tara normala.
C-ar fi util un nod acolo, nu contest, dar nu asta-i metoda de a-l obtine.

Liviu M

Quote from: pasadia on August 27, 2018, 03:02:01 PMmai ales in conditiile in care prin constructie au toate acele facilitati descrise mai sus.
Imi pare rau ca te dezamagesc, da' am vazut si pe la altii accese de-astea "cu tot ce trebuie" pentru masinile de interventie (orice fel de interventie). O fi vreo regula, sa se faca si astea "la nivel de autostrada".
Ce-i drept, un lucru au in plus cele din tara - garduri. La nemti au doar un semn de interzis. La ei se pere ca-i suficient.

Liviu M


alexbb

Quote from: pasadia on August 27, 2018, 03:02:01 PM
Asa ca revenind: CNADNR a creat cu buna stiinta un "nod" in zona (sau ma rog, DRDP, constructorul, proiectantul, cu totii la rugamintea vreunui sef de CJ sau a vreunui primar local), stiind prea bine ca acela nu e nod. Si de atunci e o joaca de-a soarecele si pisica sub forma "hai sefu', lasa-ne sa trecem pe aici". Daca ar dori sa rezolva problema, ar monta parapete metalic. Sau ar strica asfaltul pret de cativa metri). Sau ar face un nod serios, cu tot ce trebuie. Dar ei sunt multumiti asa.

Aceeasi strutocamila este si mai aproape de Bucuresti, anume aici.
Desi de pe harta podul pare sa fie o legatura intre 2 drumuri agricole, totusi are acele legaturi cu A3 si am vazut nu de putine ori masini intrand/iesind pe acolo (sau politie cu radar). Care ar fi logica sa se construiasca acele legaturi? Sunt prinse in contract? De ce platim pentru ele? Acum portile sunt deschise, nu tin minte sa le fi vazut inchise prea mult timp. Singura utilitate pe care as putea sa o vad ar fi pentru a intoarce in conditii de urgenta sau ceva...

dr4qul4

struto-camila sau nu, scapi de 3 giratorii foarte aglomerate daca o iei pe acolo.
Doar cu nodul actual de la Brazi, A3 nu are cum sa fure trafic de la DN1.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

voicul

Stau sa ma intreb daca mai este semnul de interzis acolo ( la iesirea de pe A3 spre Ploiesti)?

Vad ca din DJ101D poti intra legal pe A3 daca ai poarta deschisa.

pasadia

A, si mai suspectez o utilizare pentru aceste "noduri" - radarele de la rutiera. Dupa cum stiti pe A3 au obiceiul de a se sui pe pod (doar cu radarul cateodata, sau cu tot cu masina ocazional) si de a masura de la inaltime viteza. Colegii fiind evident in preajma. Sunt convins ca inclusiv agentii considera ca le trebuie pastrat accesul liber pe acolo.

Sa ne intelegem - n-am nimic impotriva sa fie noduri in locurile respective. Iar daca unora li se par prea multe, atunci sa facem precum la Pianu, "noduri clandestine" cu acces prin spatiile de servicii. Localnicii vor sti sa le foloseasca, la fel si cei din serviciile de urgenta. Dar nu iesiri la 90 de grade, asa ceva nu ar trebui nici macar pentru ambulante. Din cate stiu chiar si procedurile lor spun ca mai intai trebuie sa asiguri ca salvatorul nu e pus in pericol de interventie - lucru car enu pot zice ca se petrece cu asemenea noduri.

dr4qul4

Semnul e pe poarta, dar poarta e deschisa. Singurul lucru pe care il incalci este linia continua.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Sorin62

#131
^^

Doar pentru întoarcere poate fi folosit. Am avut curiozitatea de a intra pe bretea: podul leagă două drumuri agricole de pământ. Impracticabile pentru un autoturism obișnuit.
Traficul cel mai mare pe o astfel de ,,ieșire de urgență" este însă aici. Acum mai este doar un semn de ,,acces interzis" desenat pe asfalt...

TibiV

#132
Quote from: alexbb on August 27, 2018, 03:36:53 PM
Care ar fi logica sa se construiasca acele legaturi? Sunt prinse in contract? De ce platim pentru ele?

Parerea mea este ca sunt doar iesiri de urgenta.
Daca in fata s-a produs un mega-carambol, sau s-a rasturnat o cisterna cu benzina si a luat foc, atunci poti sa ii scoti pe cei de pe autostrada prin astfel de iesiri.

Pentru ca "acces pentru interventii de urgenta" nu poate fi...
Ca sa citez un distins coleg:
Quote from: pasadia on August 27, 2018, 03:02:01 PM
Dar deh, poate nu cunosc legislatia si geografia Ploiesti-ului. Poate SMURD are sediu pe DJ101D, prin Ghighiu, si poate Pompierii au timp sa desfaca lacate / inlatura parapeti New Jersey atunci cand sunt in actiune...

LE
Ca sa nu mai pomenim de faptul ca atunci cand se indreapta spre locul interventiei, ambulantele si pompierii prefera drumurile de tara....
Quote from: Sorin62 on August 27, 2018, 04:07:06 PM
Am avut curiozitatea de a intra pe bretea: podul leagă două drumuri agricole de pământ. Impracticabile pentru un autoturism obișnuit.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Liviu M

#133
Quote from: dr4qul4 on August 27, 2018, 03:53:29 PM
scapi de 3 giratorii foarte aglomerate daca o iei pe acolo.
Hm, poate n-am mers eu cand trebuie pe acolo (in ultimele cateva luni oricum nu), da' mie cel putin cel de la Barcanesti si cel de la intersectia DN1 - A3 nu mi s-au parut chiar asa de pline.
Repet - pana nu invatam sa respectam cat de cat regulile (mai ales pe cele care nu ne convin  :lol:) nu iesim din marasm.
Sunt convins ca si cei care forteaza depasiri periculoase si scapa sunt mandri de ei c-au ajuns mai repede la destinatie. Si cei care merg pe contrasens. Si cei care trec pe rosu.


Liviu M

Quote from: dr4qul4 on August 27, 2018, 04:03:09 PM
Semnul e pe poarta, dar poarta e deschisa. Singurul lucru pe care il incalci este linia continua.
Aha, deci daca treci pe langa o curte cu poarta deschisa poti intra cand/cum vrei tu pe acolo. Ca doar poarta e deschisa.  :lol: