News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Noduri noi pe autostrăzile din România

Started by NGC, June 09, 2015, 11:21:54 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TibiV

Quote from: delacroix on July 24, 2018, 09:38:22 PM
doar pentru export si respectiv cei care fug din tara.
Cei care fug din tara sunt "export de capital uman", deci folosesc tot ruta de "export".
A doua bretea o fi pentru pachetele pe care le trimit inapoi la fraierii ramasi in tara....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

teoneo

Eu cred ca e doar o exprimare greșită. Rămâne să vedem. Bine ar fi să se facă nod. Fără el o să cadă podul ludușenilor.

Ludușul e în stânga filmării. La min 6:08 e DC95 spre Gheja, iar la min 6:22 e DJ107G spre Ațintiș. Undeva, in stânga (spre Luduș), acestea două se intersectează. Formează un triunghi cu Autostrada (care e ca o ipotenuză).

< Trimis de pe mobil prin Tapatalk >


Bogdan_Cluj

Dar doar drumul spre Gheja este supratraversat de A3. Celalalt este intrerupt, locuitorii vor folosi cel spre Gheja pentru a trece de A3 (au putin de ocolit). Totusi la 6.29 sunt parcarile si sunt aproape de un drum comunal. Cred ca pe acolo ziceai tu ca s-ar putea lega acel DJ/DC de parcari, deci doua bretele ar fi "rezolvate" (in caz ca e viabila aceasta solutie), nu?

dr4qul4

La sud de Ploiesti exista un nod folosit ad-hoc la intersectia cu DJ101D. Waze ruteaza pe acolo si pot sa confirm ca e deschis in ambele sensuri (in mod normal e bariera pusa). Insa nu exista benzi de decelerare/accelerare si breteaua este la 90 de grade, asa ca atentie mare.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Liviu M

#109
^
Tot ce pot sa zic e  :badday: :doh: :explode:

Cristi N

Nu cred ca a scapat nefortata vreuna din iesirile de urgenta de pe tronsonul Bucuresti - Ploiesti.
Initial au fost portile cu plasa metalica la care au spart lacatele in mai multe randuri, apoi le-au furat cu totul. In ultima faza erau puse parapete de beton de-a curmezisul dar si alea au fost date la o parte sau aruncate in santul de pe margine.

Liviu M

Eu chiar n-as avea nimic impotriva unor echipaje de politie iesite la facut bani/ridicat permise in astfel de locuri.

carutasul

Eu cred că n-aș avea nimic nici împotriva construirii în zonă a unui nod adevărat :)  Realitatea e că așa cum e, autostrada ar putea fi mult mai utilă, din zona respectivă până în zona Albești-Paleologu sunt vreo 10 km în linie dreaptă, ar putea fi folosită ca variantă de Buzău ok. Dar desigur, câtă vreme nodul nu există nu sunt pentru folosirea ieșirii... Bucata asta de autostradă nu prea a fost gândită pentru a aduce avantaje în zona Ploiești....

Tavi

Un tronson de ~60 Km are deja doua noduri: la Snagov si Gherghitei. Unde ar mai trebui?

carutasul

#114
Cred că am mai zis: în zona Ploiești autostrada te trece peste DN1. Dacă ar avea o ieșire înainte de DN1 ar avea legături mult mai bine spre Buzău și spre DN1A, economia ar fi considerabilă în km și în timp.  Eu aș face-o chiar acolo unde "cotește" spre Bărcănești , dar nu știu precis ce e în teren.

Tavi

Adica ceva provizoriu, zici? Ca ramificatia spre Buzau se stie ca va fi la Dumbrava.
Cred ca e mai degraba problema de A7 ...


carutasul

Da, până la urmă dacă s-ar fi făcut și nodul Dumbrava ar fi fost probabil suficient. Chestiunea e că nici măcar cei care știu că la Dumbrava va fi nod nu pot ieși ACUM pe la Dumbrava :)   Ideea mea era să nu mai ducă traficul care are treabă la  est de Ploiești  în vest unde e oricum aglomerat, și cred că ar fi de folos și după deschiderea A7, care cine știe când va fi....

vancouver

#118
Daca la intersectia cu DJ101D se intra si se iese (si am vazut si eu la un drum 3 vehicule iesind concomitent, plus unul intrand), e clar ca acolo trebuie nod. Ar oferi zonei chiar si o buna sansa de dezvoltare industriala sau logistica. Deci un nod care chiar ar ajuta. Un important depozit sau spatiu de productie Adeplast chiar exista acolo, pe DJ101D la mica distanta de autostrada. De ce sa nu apara si altele alaturi.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

pasadia

Quote from: Cristi N on August 27, 2018, 01:27:43 PM
Initial au fost portile cu plasa metalica la care au spart lacatele in mai multe randuri, apoi le-au furat cu totul. In ultima faza erau puse parapete de beton de-a curmezisul dar si alea au fost date la o parte sau aruncate in santul de pe margine.

Vorbim despre "nodul" asta. Avem:
- parapete intentionat lipsa (nu l-a luat cineva, asa a fost dorit din start)
- asfalt turnat, chiar la nivel si cu o mica raza pentru a facilita intrarea / iesirea
- marcaje pe margine (!!!!) - sunt multe DN-uri care nu au parte de asa ceva
- inclusiv semnalizare (adica un STOP pus la capatul "bretelei", la intrarea in DJ)

Si nu, nu imi spuneti ca au facut asta pentru echipele de interventie. Nu e nici un CIC in zona, iar din centura Ploiesti pana acolo sunt mai putin de 6 km. Daca vroiau sa blocheze cu adevarat zona, aveau cai. Dar aici totul arata a "mica intelegere" - noi ne facem ca va dam o autostrada, voi va faceti ca o folositi ca atare.