News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 36 Guests are viewing this topic.

cristi5

Quote from: ciprebbe on November 11, 2016, 10:42:23 AM
^Nu trebuie giratie in DN, se schimba propritatea spre A si gata. Cam 200m de la Dn ar fi si zona e pasune in administrarea Primariei Simpaul. ( se poate rezolva cu aditional la contract(gen Holdea))De preferat ar fi licitarea urmatorului lot.

Suna excelent!

Licitatia si descarcarea par a fi la momente diferite. Descarcarea si actul aditional se pot pregati mai tarziu (avem timp sa-i convingem, depinde si de cum merge lotul), pe cand licitatia trebuie ASAP ca stim ca e un proces de durata si plin de riscuri de contestare, anulare, etc.

dan_c

Am auzit ca este o Delegație CNAIR  in frunte cu Dl Homor pe Targu mures Cimpia Turzii, știe careva ceva ? Poze ?

pentium10

foarte bine ca vin, sa vina sa vada si VO Tirgu Mures
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

Ionut

#11478
Este intr-adevar acolo.
Nu este Homor, este Buse.

Ionut

Ministrul Transporturilor, Sorin Bușe, se află în vizită de lucru pe șantierul autostrăzii Gilău - Nădășelu. Autostrada este aproape de finalizare. Mobilizarea constructorilor este foarte bună. Lucrările sunt executate în proporție de 90%. De asemenea a fost relicitată execuția podului peste Someș, devenit proiect prioritar anul acesta. Astfel, în vara anului 2017, vor începe lucrările de construcție a podului. Podul a fost scos prima dată la licitație în 2014 dar proiectul nu a mai fost continuat. CNAIR a reluat procedura anul acesta pentru a conecta autostrada Gilău Nădăşelu şi autostrada Transilvania.











In setul de poze de pe Facebook sunt si cadre care nu sunt de pe lotul UMB.

MT

teoneo

Referitor la zona podurilor peste meandrele raului Mures.
Orasul Ludus, aflat intre aceste brate ale raului Mures, ar fi degrevat de mult trafic daca in zona intersectiei cu DJ 107G s-ar face un nod rutier! Chiar daca pare absurd, fiind in apropierea nodului de la Chetani (aprox 3 km pe viitoarea autostrada, 10 km pe drumurile actuale), de acesta ar beneficia toate localitatile aflate pe malul stang al Muresului de la sud de oras. S-ar asigura si accesul direct la zona industriala a orasului, aflata tot la sud (fabrica de zahar, fabrica Vitafoam, fabrici de cabluri, cuie, balamale, ferme, etc).
In conditiile actuale singurul pod rutier din zona de centru-nord a Ludusului e supra solicitat iar traficul e infernal pe timpul zilei (vedeti pe orice analiza de trafic: Waze, Google Maps).
Un astfel de nod ar fi extraordinar de binevenit, mai ales ca el ar face posibila folosirea podurilor peste autostrada pentru traversarea raului.
Va asigur ca 90% din Luduseni si 100% din cei aflati in localitatile din sud de Ludus vor folosi acest nod si nu pe cel de la Chetani. Nodul de la Chetani, asa cum s-a amintit, ar fi bun pentru cei ce vin dinspre nord (nu e exclus ca acestia sa prefere nodul acesta nou, traversand orasul cand traficul scade pe timpul noptii)!
Mai ar fi un argument. Podul din oras e singurul pod care face legatura cu restul lumii pentru aproximativ 25000-30000 de locuitori! In zona Sebesului sunt atatea iesiri de ajungi sa te incurci in ele si nu e un factor geografic care sa le justifice atat de mult cum e separatia pe care o face un rau cum e la Ludus.

(Stiu ca la Ludus de zeci de ani se tot discuta de constructia unui pod langa cel de cale ferata, spre Chetani. Acum ar fi ridicol sa impanzim raul cu n-spe poduri din moment ce un nod ar rezolva definitiv problema).

Hercule

#11481
Excelenta propunerea ta! Eventual chiar in loc la nodul de la Chetani.
Deșteaptă-te române!

teoneo

Hercule, multumesc de apreciere.
Nodul de la Chetani e necesar, totusi. Daca s-ar desfiinta, traficul pe "mirificul si unicul pod" din Ludus ar fi cel putin tot acelasi, daca nu cumva s-ar dubla (nodul ar fi departe de DN15/E60, ceea ce HoMoR n-o s-a accepte). Asa nu am scapa de traficul greu. In special toamna, cand spre fabrica de zahar se aduce recolta de sfecla de zahar, orasul este paralizat si podul existent de-abia rezista (zic eu). Cand ajungi in zona Penny, Lidl si a Pietei/Policlinicii iti pare rau ca esti la volan! Dar nu din cauza camioanelor si a Fabricii de Zahar, ci a trecerilor de pietoni si a incadrarilor insuficiente (lipsa) pentru virajul la stanga catre strazile secundare (cei din spate raman blocati). E un oras tranzitat din plin pe relatia Nord-Sud si viceversa, iar pe DN15 (mal drept Mures) Est-Vest, Vest-Est.

Vrem Nod Rutier si pe malul celalalt, la sud de Ludus (pe DJ107G) !
Coordonate geografice: 46°27'19.1"N 24°04'54.1"E
(46.455300, 24.081700)

Am inteles ca in apropiere, vedere spre Est (spre Bogata) se va construi o Parcare.

Ionut

Noduri se pot face si prin Consiliul Judetean. Daca s-a putut face, tot pe A3, nod la Gherghita (CJ Prahova) cu efort local, ma gandesc ca se poate si la Ludus.

stangabriel

Trebuie intai sa isi cumpere cei din consiliu judetean pe persoana fizica pamant langa sa aibe ce expropia pentru nod. Sper ca in zona la voi e altfel.

Ionut

Asta e o tema falsa. Exproprierile nu sunt deloc o problema. De-asta trebuie coordonare si colaborare intre CJ si autoritatile de la centru (Guvern, CNAIR, MT). Sa ii intrebe cei de la CJ Mures pe cei de la CJ Prahova cum si-au facut ei nod la Gherghita. Nimeni in CNAIR/MT nu va misca un deget pentru al doilea nod la Ludus. Asta daca vreti sa avem o discutie serioasa si in limitele realitatii si fezabilitatii. Altfel putem discuta orice...

Earthchild

Quote from: Ionut on November 11, 2016, 12:56:37 PM
Astfel, în vara anului 2017, vor începe lucrările de construcție a podului. Podul a fost scos prima dată la licitație în 2014 dar proiectul nu a mai fost continuat. CNAIR a reluat procedura anul acesta pentru a conecta autostrada Gilău Nădăşelu şi autostrada Transilvania.
Penibil, mai pierd trei luni aiurea. De ce nu pot incepe constructia in primavara, n-au timp sa desemneze castigatorul licitatiei pana atunci?

NGC

^^^ Posibile cauze: clarificari care determina amanarea deschiderii ofertelor, contestatii la CNSC, contestatii la CAB.

panda_no 5

#11488
Intre timp la capatul A3 spre Bucuresti

DSC00605 by florin_apo,

DSC00606 by florin_apo,

Balastul stabilizat se asterne strat peste strat pina in actuala str Popasului.
Daca va uitati cu atentie au marcat pe strada Popasului cu vopsea rosie zona de intersectie.
Nu va fi sens giratoriu ci ceva asemanator unuia dar foarte alungit.

Intre timp se mai executau urmatoarele
- in capatul unde se termina zona gata a A3 se cara balast si un autogreder il imprastia . probabil pentru a aduce la cota terasamentul si pentru a finaliza si cei 200 metri pina in zona bretelelor.
- pe una dintre bretele se lucreaza la borduri
- se descarcau borduri la greu
- se aducea balast dinspre Gherghitei peste camp

Imbucurator mi s-a parut ca era in santier Consultantul Lucrarii si in permanenta le arata ce au de respectat si remediat
Toate utilajele in miscare, muncitorii isi vedeau fiecare de treaba lui, materiale in permanenta la dispozitie, basculante care aduceau materiale incontinuu, intr-un cuvant activitate sustinuta.

O singura intrebare mi-a rasarit in minte.Cum au gandit oare prioritatea in intersectia strazii Popasului cu bretelele A3???

Ionut

Ministrul Transporturilor verifică stadiul autostrăzilor din zona Transilvaniei

Cei 9 km ai Autostrăzii Gilău – Nădășelu sunt aproape finalizați. Gradul de execuție până în acest moment este de aproximativ 90%. Secțiunea Gilău - Nădășelu va putea fi dată în folosință după finalizarea lucrărilor la Podul peste Râul Someș și a Nodului Rutier Gilău. În acest moment, execuția lucrărilor pentru acest pod se află în licitație. Procedura va fi finalizată în decembrie 2016, iar câștigătorul va demara lucrările în primăvara anului 2017, dacă nu vor fi înregistrate contestații. Firma de construcții va avea la dispoziție 10 luni pentru realizarea lucrărilor.

Pe Autostrada Târgu Mureș – Ogra. Pe Lotul 1: Târgu Mureș – Ungheni, execuția lucrărilor este în curs de relicitare. În primăvara lui 2017, este estimată începerea efectivă a lucrărilor, dacă nu apar contestații. Pe Lotul 2: Ungheni – Ogra, progresul fizic este de 15%. Termenul de finalizare a lucrărilor la acest lot este vara anului viitor.

MT