News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Traficul feroviar in direct

Started by TibiV, December 29, 2016, 12:48:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Balto

Acum o ora, trenul R5623 Suceava - Putna format dintr-un automotor MALAXA 900, a surprins si lovit un autocamion cu material lemnos la TN de la intrare in Radauti spre comuna Satu Mare. Trecerea este semnalizata cu IR, VS fiind 60km/h. La fata locului au sosit mai multe ambulante. Automotorul a intrat in semiremorca camionului.
Suceava racord SEN 400/220/110 kV / Productie: Eolian (0,6MW), Biomasa (30,1MW), Fotovoltaic (0,64MW), Hidro (4,6MW), biogaz (2,9MW)

TibiV

Intre Valea Calugareasca - Ploiesti Est, calea ferata este acoperita de ape.
Pe teren sunt angajatii de la sectia linii si ne-au transmis ca nu este posibila continuarea circulatiei pana nu se opreste ploaia torentiala.

Trenuri oprite:
Pentru directia Bucuresti: 1754, 5074, 15056, 1576
Din directia Bucuresti, pt Buzau stau urmatoarele trenuri: 5055, 1755, 5007,15003 si 1665

Acestea sunt trenurile care stationeaza temporar in garile de pe traseu din cauza inundarii caii ferate Ploiesti Est - Valea Calugareasca.

Sursa: Oana Branzan, purtator de cuvant CFR Infrastructura

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

frunzaverde

Quote from: Balto on May 31, 2019, 10:43:27 AM
Acum o ora, trenul R5623 Suceava - Putna format dintr-un automotor MALAXA 900...

Malaxa? Nu trebuia sa fie Desiro?
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Balto

In general circula Desiro (la o saptamana se schimba automotorul), insa cand apar defectiuni, pana vine altul disponibil de la Iasi, trenurile Suceava - Putna sunt inlocuite cu MALAXA 900, una din cele 3 ale depoului Suceava Nord (905 - lovit azi, 906, 944), si uneori (rar) cu LDH + vagon. De exemplu ieri au circulat asa:
R5622 - Malaxa 900
R5623/5624 - LDH82 + 20-49
R5625/5628 - LDH82 + 19-76
R5627 - Malaxa 900

Au ales LDH + vagon pentru ca erau zeci de elevi in grupuri organizate, si o Malaxa era insuficienta. Oricum au fost pline ochi si vagoanele respective, trebuiau lejer doua, dar vise..
Suceava racord SEN 400/220/110 kV / Productie: Eolian (0,6MW), Biomasa (30,1MW), Fotovoltaic (0,64MW), Hidro (4,6MW), biogaz (2,9MW)

Balto

#199
IR1831 Galati - Cluj Napoca sta de mai bine de 3 ore in statia Feldru (Bistrita Nasaud). Linia 400 a fost inundata intre Rebrişoara şi Feldru fiind acoperita cu aluviuni din cauza ploilor torentiale. Se lucreaza la remedierea situatiei.

LE: A reintrat in circulatie cu 207 minute intarziere.
Suceava racord SEN 400/220/110 kV / Productie: Eolian (0,6MW), Biomasa (30,1MW), Fotovoltaic (0,64MW), Hidro (4,6MW), biogaz (2,9MW)

Phenol

^^^Noroc ca a fost Malaxa.

In alta ordine de idei, ma mir ca totusi a lovit camionul vitezele find foarte mici. Stiti cumva VS pe zona respectiva?


Balto

#201
In locul accidentului VS este 60 km/h fara restrictii.





Mai multe Imagini cu automotorul in cauza gasiti pe: Calea Ferata Dornesti Putna
Suceava racord SEN 400/220/110 kV / Productie: Eolian (0,6MW), Biomasa (30,1MW), Fotovoltaic (0,64MW), Hidro (4,6MW), biogaz (2,9MW)

TibiV

#202
Informare reluare trafic feroviar intre stațiile Valea Călugărească - Ploiești Est

Circulația feroviara a fost reluată la ora 22.55 pe distanța Valea Călugărească - Ploiești Est, pe firul I.
De asemena, menționez faptul că, in stația Valea Călugărească trenurile circulă doar pe linia 3, cu restricție de viteză de 20 km/h și sub atenta supraveghere a personalului feroviar.

Personalul de specialitate al Regionalei CF București acționează în continuarea pe acest interval, astfel încât traficul feroviar să fie operațional și pe firul II.

Oana Brânzan, Purtător de cuvânt CFR SA

LE
Am primit si poze de la CFR Infrastructura

Cam nashpa...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

frunzaverde

Ziua si deraierea. Iar a deraiat un tren pe Resita - Berzovia (concesionata Regiotrans, intr-o stare absolut jalnica) : http://www.radioresita.ro/348852/inca-un-tren-a-deraiat-intre-resita-si-bocsa-circulatia-feroviara-e-oprita

Linia e inchisa (iar). Dracu stie daca or s-o mai redeschida - are nevoie urgenta de RK.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

bgd77

Apropo, pe linia Brasov - Zarnesti, concesionata tot Regiotrans, iarba e numai buna de cosit, desi trec destul de multe personale si chiar marfare pe acolo.

Cine concesioneaza liniile, MT sau CFR Infrastructura? Vreau sa pun niste intrebari...

tom_sawyer

Intreaba la MT, directioneaza ei unde trebuie.

BogdanPetrini

Darea în concesiune o face CFR Infra. Din ce văd pe Anexa 1B din DRR - Harta linii interoperabile și neinteroperabile linia Brașov - Zărnești este concesionată către RC-CF Trans (fratele lui Regiotrans pe partea de linii), deci ei trebuie să vină cu coasa, motocoasa sau cu vaca să curețe pe acolo.

dan tm

Dar nici CFR Infra nu curata liniile. Se vede in poza de mai jos cit  sint tufisurile de la stilpii LC pina in linie.
Uneori ma mir ca se mai vad semnalele.
Raportat la inundatii, arbustii netatiati cu anii de pe caile ferate nu pot inlocui padurile taiate.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dragos76

Adică poza cea mai de jos din postarea lui TibiV :)