Traficul feroviar in direct

Started by TibiV, December 29, 2016, 12:48:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

perfidus

#165
Si in zona Caransebes sunt probleme.
IR1696 Timisoara Nord -  Bucuresti Nord intarziere 570 minute (trenul a plecat din gara Orsova).

Mai multe detalii pe site Cfr

QuoteCirculația trenurilor este restricționată pe secția Filiași – Livezeni, și se va face pe secțiile Filiași – Orșova- Timișoara Nord; Simeria – Sighișoara; Vințu de Jos – Sibiu – Brașov.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

TibiV

570 de minute este "parfum", nici 10 ore...

Uite intarziere de 15 ore (fara un minut)...  :((


Durata calatoriei Curtici-Bucuresti: 27 de ore...
Australia pare sa fie mult mai aproape... :((
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Tir derapat în judeţul Hunedoara, circulaţie feroviară închisă

Bucureşti, 16 ianuarie 2019

Compania Naţională de Căi Ferate ,,CFR" SA, administratorul reţelei feroviare naţionale, informează că traficul feroviar în judeţul Hunedoara este blocat la această oră între staţiile Dobra şi Holdea, după ce şoferul unui autotren, pe fondul neadaptării vitezei la condiţiile de drum, a pierdut controlul asupra direcţiei de mers, a părăsit carosabilul şi a ajuns pe linia de cale ferată, blocând circulaţia trenurilor pe tronsonul Ilia – Lugoj.

Până la finalizarea intervenţiilor de retragere a tirului din zona de siguranţă feroviară, operaţiuni desfăşurate de reprezentanţii Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă (ISU), trenul IR 1818, care circulă în relaţia Timişoara Nord - Târgu Mureş Sud, staţionează în gara Marginea, până la redeschiderea liniei, iar trenul IR 1837, care circulă în relaţia Iaşi - Timişoara Nord, a fost redirecţionat pe ruta ocolitoare Ilia - Ram - Glogovăţ - Timişoara Nord.

http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2019/4648-16-ianuarie-2019-tir-derapat-in-judetul-hunedoara-circulatie-feroviara-inchisa
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Phenol

Rezultatul traficului mare de pe DN 68A.  :(

dan tm

Insa mi se pare ca a durat extrem de mult sa reia circulatia.Cit dureaza sa tragi un tir de pe linie?

pe 1837 l-au anulat din Ilia si l-au trimis ca 12993 prin Arad.

Nu inteleg de ce nu l-au trimis pe racord, ci l-au bagat la rebrusare in Arad. Asta pe linga ca i-au dat opriri in SAvirsin si Radna.
Nu spun ca il puteau cupla la 1821.
Pe de alta parte din Margina 1818 a fost anulat si Desiro s-a intors la Lugoj.

Phenol

Pare a fi destul de departe de sosea, deci e de inteles ca dureaza mai mult:



Poza e de pe mediafax.ro

Accidentul pare a fi fost aici.

salman rushdie

Uau, mai e si camion ce face transport ADR!

JohannDB

#172
      Mă uit cu zoom și nu văd placă ADR pe el.....  Placa TIR se pune (detașabilă/pliabilă) (Art 31 din Convenția TIR), atunci când se face un transport internațional de mărfuri sub acoperirea "carnetului TIR", de un vehicul izolat sau un grup de vehicule rutiere cuplate... În situația asta se pune o placă cu inscripția TIR în fața și una în spatele vehiculului sau grupului de vehicule cuplate, la loc foarte vizibil, cu caracteristicile plăcii prevăzute în anexa 9 a convenției (Convenția Vamală referitoare la transportul internațional al mărfurilor sub acoperirea carnetelor  TIR / Convenția TIR). Plăcile tir vor putea fi detașabile și sigilabile de către primul birou al autorității vamale de plecare și desigilabile/înlăturate de ultimul birou al autorității vamale de destinație.
     Cele de mai sus fac referire la "mărfurile grele sau voluminoase", mărfuri care în Art.1 al "Convenției TIR" la litera "h)" sunt: orice obiect, care după părerea autorităților ale biroului vamal de plecare, nu poate fi demontat ușor pentru a fi transportat și      "h).i."  a cărui greutate depășește 7000 kg, sau   "h).ii."  care are una din dimensiuni mai mare de 5 m, sau    "h).iii".  care are două dimensiuni mai mari de 2 m, sau   "h).iv".  care trebuie să fie încărcat într-o asemenea poziție, încât înălțimea sa să fie mai mare de 2 m.
    Este Off Top extrasul de mai sus, dar...  Până la urmă avem un autotren care s-a dus pe câmp și, deși linia este depărtată, a reușit să ajungă la ea.... DN68A în zona Dobra nu e chiar "salon" și "bine" că s-a dus pe roți, fără să se răstoarne (un rău mai mic, până la urmă), dacă nu vor reuși să-l răstoarne la readucerea pe șosea...... Placa orange de sub lampa stop spate stânga nu arată a fi ceva de ADR, ci una obișnuită de remorcă lungă....

TibiV

Din ciclul "iarna nu-i ca vara"...



Nu stiu unde a fost facuta poza...
Este preluata de la electrici: https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=34&t=3358&p=298526#p298526
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adymartianul

#174
@JohannDB
Ce te-a facut sa crezi ca e transport international?

Cristi N

JUDEŢUL PRAHOVA: TRAFIC FEROVIAR ÎNTRERUPT PE MAGISTRALA 500
Data: 22 Februarie 2019

Ora: 09:10

Centrul INFOTRAFIC din Inspectoratul General al Poliţiei Române informează că circulaţia feroviară este întreruptă pe Magistrala 500 Ploieşti Sud – Buzău, după ce balustrada unui pod rutier a căzut pe linia de cale ferată între localităţile Bărcăneşti şi Moara Nouă, judeţul Prahova, şi a rupt firul de contact. Evenimentul nu s-a soldat cu victime.

link



JUDEŢUL PRAHOVA: CIRCULAŢIE RUTIERĂ OPRITĂ PE DN 1A
Data: 22 Februarie 2019

Ora: 09:55

Centrul INFOTRAFIC din Inspectoratul General al Poliţiei Române informează că circulaţia rutieră este oprită pe DN 1A (Centura de Est a municipiului Ploieşti), pe raza localităţii Moara Nouă, judeţul Prahova, din cauza bucăţilor de beton desprinse de la pod rutier avariat, care pot afecta siguranţa participanţilor la trafic.

link

TibiV

Bucureşti, 22 februarie 2019

Compania Naţională de Căi Ferate ,,CFR" SA informează că la ora 11.25 a fost redeschis segmentul de cale ferată Ploieşti Sud - Ploieşti Est - Valea Călugărească, iar trenurile şi-au reluat circulaţia pe firul II, în condiţii normale de trafic.
(...)
http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2019/4684-22-februarie-2019-circulatie-feroviara-reluata-pe-relatia-ploiesti-sud-ploiesti-est-valea-calugareasca
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rizzuh


Cristi N

Cei de la ObervatorulPH au revenit cu alt articol in care sunt mai multe poze: link

Earthchild

#179
Daca podul ala n-a mai vazut mentenanta de zeci de ani, doar reasfaltari... Este un drum foarte tranzitat si de transportul rutier greu. La atatea vibratii, bine ca n-a cazut o grinda cu totul.