News:

.

Main Menu

Traficul feroviar in direct

Started by TibiV, December 29, 2016, 12:48:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

frunzaverde

Pe termen lung eu vad o solutie mult mai ambitioasa. In loc de 2x4 pe 1000 existent, eu vad o linie complet noua. Linia porneste din 700-le existent, care acum se dubleaza - trece pe sub OTP T1, OTP T2, apoi la Moara Vlasiei linie noua pana la Cornu unde se leaga in linia Urziceni - Ploiesti. Totul dublu-electric, cu tinta de viteza 200 - 230 km/h.

Asa, poti avea trafic de naveta "rapida" Bucuresti - Otopeni - T1 - T2 - Ploiesti S. - Ploiesti V. - Campina - Sinaia - Predeal - Brasov; poti avea trafic expres spre Moldova cu oprire la Aeroport care ocoleste Ploiestiul, marfa grea spre Moldova care degreveaza Ploiestiul etc. etc..
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

TibiV

COMUNICAT DE PRESĂ

Lovire auto la o trecere la nivel cu calea ferată, între staţiile Ilteu și Săvârșin
Bucureşti, 23 septembrie 2019

Compania Naţională de Căi Ferate ,,CFR" SA vă informează că traficul feroviar este închis la această oră, între staţiile Ilteu și Săvârșin,din cauza unui accident rutier produs la trecerea la nivel cu calea ferată de la km 550+400, pe firul 1, între un tren de marfă privat și un camion.

Din informațiile primite de la fața locului, șoferul unui camion încărcat cu nisip nu a respectat semnalizarea acustică şi luminoasă de la trecerea la nivel și a intrat în coliziune cu trenul privat de marfă, care circula pe relaţia Curtici - Ploiești Nord. În urma impactului, primul vagon din compunerea trenului de marfă a deraiat de un boghiu.

Personalul feroviar de specialitate al Regionalei CF Timișoara a retras deja în stația Săvârșin celelalte vagoane din compunerea trenului de marfă, iar pentru repunerea pe șină a vagonului deraiat se va acționa cu un vagon de ajutor cu vinciuri hidraulice, astfel încât traficul feroviar să fie redeschis în condiții de siguranță pe firul I, în zona trecerii la nivel cu calea ferată de la km 550+400, firul II fiind închis pentru lucrările de reabilitare aflate în desfășurare.

Facem precizarea că pentru menținerea continuității traficului feroviar de călători între Simeria și Arad, trenurile IR 1676 și IR 75-2 circulă cuplate din stația Arad pe ruta ocolitoare Arad -Timișoara - Lugoj - Ilia, stație din care cele două trenuri își vor relua traseul normal, iar pentru călătorii din trenul R 2043, care circulă în relația Simeria - Arad, se asigură transbordare auto din stația Ilteu.

Compania Naţională de Căi Ferate CFR S.A. vă asigură că toate măsurile operative întreprinse în zona trecerii la nivel cu calea ferată de la km 550+400au ca principal scop redeschiderea circulației în cel mai scurt timp şi în condiții de siguranță.

http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2019/4992-11111

UPDATE circulație feroviară Ilteu - Săvârșin

Circulația feroviară între stațiile Ilteu și Săvârșin a fost reluată în condiții de siguranță, la ora 18.00.

Menționez faptul că personalul feroviar a finalizat intervențiile de repunere pe sină a vagonului deraiat la ora 16.30, iar până la ora 18.00 organele abilitate au acționat în zonă pentru măsurători și probe în vederea stabilirii cauzei care a condus la coliziunea dintre camion și tren.

La ora 18.00, reprezentanții Poliției au permis redeschiderea liniei și reluarea circulației pe relația Simeri - Arad, între stațiile Ilteu și Săvârșin.

Purtător de cuvânt CFR SA, Oana Brânzan
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

COMUNICAT DE PRESĂ

Transbordare auto între stațiile de cale ferată Prunișor - Drobeta Turnu Severin

București, 30 septembrie 2019

Compania Naţională de Căi Ferate "CFR" SA informează că, circulația feroviară este închisă la această oră, pe raza Regionalei CF Craiova, după ce un vagon din compunerea unui tren de marfă s-a răsturnat și 2 vagoane au deraiat, între stațiile CF Drobeta Turnu Severin Mărfuri - Valea Albă. Trenul care aparține operatorului național SNTFM CFR Marfă avea în compunere 41 vagoane încărcate cu suc și circula în relația Sudrigiu - București Vest.

Personalul de specialitate ale Regionalei CF Craiova este deja la fața locului pentru a lua toate măsurile necesare în vedera accesului în zona deraierii a utilajelor de intervenție, în vederea ridicării și repunerii pe șină a vagoanelor. Până la finalizarea intervențiilor din zona deraierii, Regionala CF Craiova asigură transbordare cu mijloace auto între stațiile Prunișor - Drobeta Turnu Severin pentru călătorii din trenurile care tranzitează zona respectivă.

Cauzele producerii deraierii vor fi stabilite de comisia de investigare.

Şef Serviciu
Oana BRÂNZAN
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rizzuh

Inca o saptamana, inca o deraiere pe Balota :((


pasadia

Trenul asta transporta suc de la European Drinks? Îmbuteliat, paletizat?

Sau altfel spus, câte tiruri erau în acest tren de 41 de vagoane?

frunzaverde

#231
Se vad sticle de apa minerala imprastiate pe langa vagon, deci presupun ca asta carau. Vagoanele par a fi Gbs/Gbgs, asta inseamna 25.3 tone/vagon incarcatura maxima. Daca trenul era incarcat complet, 41 vagoane, inseamna ca garnitura avea 1640 tone, complet rezonabil. Acum nu stiu cate tone de apa minerala incap in 80 metri cubi spatiu util de vagon - nu ma pricep la apa minerala. Daca vreti, masor o aproximatie bazata pe o sticla.

Linia pare burata proaspat, dar arata infect lucrarea, terasamentul pare colmatat, si cantitatea de piatra sparta acolo pare a fi "cu nemiluita"...
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

dan tm

#232
trenul a circulat cu 37 de vagoane, 1359 tone b, 784 tone n, 74 osii incarcate, 584 metri, 2 locomotive EA

in Drobeta Turnu Severin a atasat 4 vagoane, 41 de vagoane, 1463 tone b, 784 tone n, 74 osii incarcate, 16 osii goale, 619 metri, 3 locomotive EA.

Partea interesanta este ca trenurile de calatori circula pina la Drobeta Turnu Severin Marfuri, de acolo se face transbordarea cu autobuze la Prunisor.


GML

Macar era aproape locomotiva de rezerva. 

perfidus

Din nou pe Balota...

Penultimul vagon al unui tren de marfă a deraiat, azi noapte, la 800 de metri de halta Valea Albă spre Balota, în Mehedinţi. În componenţa trenului erau 21 de vagoane. Mărfarul transporta motorină pe ruta Ploiești-Arad.

Din fericire nu au fost victime şi nici scurgeri de motorină. Circulația feroviară a fost întreruptă.
În această dimineaţă, echipele CFR continuă operațiunile de repunere pe calea de rulare a vagonului. Pentru trenurile din timpul nopții s-a realizat transbordarea călătorilor. Trenurile care vor urma au fost deviate pe o rută ocolitoare.



Sursa GdS
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

TibiV

Informare
Circulație redeschisă în stația Valea Albă

La ora 9.25 a fost redeschisă circulația feroviară în stația Valea Albă.

Personalul de specialitate al Regionalei CF Craiova a finalizat operațiunile de intervenție pentru repunerea pe șină a vagonului deraiat din compunerea trenului de marfă, circulația feroviară fiind reluată la această oră în condiții normale de trafic pe relația Drobeta Turnu Severin - Valea Albă.

Menționăm faptul că 6 trenuri de călători au fost afectate în urma acestui eveniment feroviar, 2 trenuri inter regio fiind redirecționate pe rută ocolitoare, iar pentru 6 trenuri Regio s-a asigurat transbordare cu mijloace auto între Drobeta Turnu Severin și Prunișor.

Primele 2 trenuri care vor circulape ruta directă, odată cu redeschiderea traficului, sunt trenul IR 1692, care circulă în relația Timișoara Nord - București Nord și trenul internațional 72-1 București Nord - Curtici.

Purtător de cuvânt CFR SA
Oana Brânzan
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

oc7avian

Pe M300, cel puțin între Sinaia și Timișul de Sus (aproape de Brașov) am circulat doar pe firul opus. Nu știu ce probleme sunt și n-am remarcat nimic pe geam, dar mi s-a părut foarte lungă devierea.

frunzaverde

Ploiesti - Brasov e banalizat complet - se circula pe ambele fire in ambele directii. Posibil sa fi fost lucrari, sau sa fi depasit vreun marfar etc.

E practica (destul de) comuna sa se mearga pe firul 2 (firul de urcare) intre Predeal si Darste (pe coborare) daca se poate, mai ales cu trenuri "fanion", trenuri intarziate sau cu trenuri care schimba locomotive/se recompun in Brasov. Firul de urcare e cu 65, cel de coborare e cu 50; manevra asta economiseste in jur de 6 minute.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

RobertN

^^
Salut,

Am remarcat niște lucrări după Timișul de Jos (spre Brașov), vineri, însă nu cred să fie vreo legătură cu acestă deviere.