News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Traficul feroviar in direct

Started by TibiV, December 29, 2016, 12:48:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

cristi5

#285
Am vazut si o lista cu evenimente de electrificare, din iunie pana acum.

Ceva mai mult de un eveniment pe zi in medie. Cam 80% sunt copaci, crengi, vegetatie. Restul pantografe, incendii pe vagoane, sau probleme in SEN sau reteaua electrica locala (unele cauzate de furtuna)

Majoritatea evenimentelor produc zeci sau sute de minute intarziere la cateva trenuri (trenurile apar in lista dar nu cred ca toate, de exemplu mi-e greu sa cred ca Fundulea-Branesti a intarziat numai 1291 si 1991 cu cate 500+ minute, dar alte trenuri nu sunt listate la acel eveniment)

Evident e chiar "low hanging fruit" asta cu copacii: curatarea lor ar evita cateva intarzieri serioase pe zi. Dar na, cand ai probleme mult mai mari cum are CFR SA, copacii par un mizilic. Gen "muma natura, ce sa facem??"

Neufunk

Trenul international 406 a avut azi noapte o întârziere de aproximativ 150 de minute la ieșirea din țară ca urmare a unei staționări dupa Huedin.

Stie cineva motivul?

40-0802-5

82-0562-7 ramas defect la Suncuius.

TibiV

https://clubferoviar.ro/tren-deraiat-in-gara-turceni/

Un eveniment feroviar grav a avut loc luni după amiază, la intrarea în Gara CFR Turceni, în jurul orei 13.40. Toată gara CFR Turceni ar fi fost blocată după deraierea unui tren de marfă, încărcat de cărbune, potrivit gorjeanul.ro.

Trenul venea de la Jilț și se deplasa pe direcția Mătăsari via Turceni, destinația fiind termocentrala CEO. Această deraiere masivă de vagoane a blocat toate liniile de intrare dinspre Rovinari spre Turceni și Filiași.

Evenimentul feroviar a afectat și circulația trenurilor de călători, aceștia fiind coborâți din trenuri și urcați în autocare. Călătorii au fost transportați astfel de la Turceni la Plopșoru, locul de unde aceștia și-au reluat drumul.







Mama proștilor este mereu gravidă... :)

b1

Încă una: https://clubferoviar.ro/intarzieri-la-cfr-calatori/

Întârzieri la CFR Călători de șase ore, din cauza copacilor căzuți pe calea ferată pe M400
Din cauza copacilor căzuți pe calea ferată pe Magistrala 400, în noaptea de marți spre miercuri, 30 noiembrie/1 Decembrie au fost întârzieri la CFR Călători, care au ajuns și la șase ore, în cazul unui tren.

"CFR Călători informează că în cursul nopții de 30 noiembrie/1 decembrie 2021 din cauza timpului nefavorabil s-au produs căderi de arbori care au generat deranjamente ale infrastructurii de alimentare cu energie electrica feroviara între stațiile Bicsadu Oltului – Băile Tuşnad. În această situație au fost generate întârzieri în circulația trenurilor care au tranzitat zona afectată. Trenurile CFR Călători care au circulat pe segmentul afectat s-au repus în mişcare începând cu ora 6:21, ca urmare a redeschiderii circulaţiei feroviare. Circulaţia trenurilor se realizeză prin tractarea cu locomotive diesel asigurate de CFR Călători", se arată într-o postare de pe site-ul operatorului feroviar de stat.

Întârzieri la CFR Călători. Trenurile afectate:
Trenurile afectate în noaptea de 30 noiembrie/ 1 Decembrie 2021 până la ora 6:21 ca urmare a întreruperii în alimentarea cu energie electrică la rețeaua de tracțiune sunt următoarele:
– IRN 1641 cu o întârziere de aproximativ 360 minute
– IRN 1642 cu o întârziere de aproximativ 300 minute
– R 4502 cu o întârziere de aproximativ 200 minute
– R 4501 cu o întârziere de aproximativ 160 minute

Până la normalizarea circulației există posibilitatea să se înregistreze şi alte intarzieri in circulația trenurilor, motiv pentru care rugăm să contactați INFO CFR 0219521 pentru mai multe informații, mai precizează CFR Călători, care își cere scuze pasagerilor pentru întârziere şi pentru disconfortul întâmpinat.

"CFR Călători și CFR SA țin în permanență legătura operativ cu personalul de serviciu din trenurile aflate în parcurs pentru a se putea lua cele mai bune măsuri pentru asigurarea condițiilor optime de călătorie", se mai arată în comunicat.
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.
--------------------------------------------------
Un pic de istorie 1, un pic de istorie 2, un pic de istorie 3, un pic de istorie 4, un pic de istorie 5, un pic de istorie 6, un pic de istorie 7, un pic de istorie 8, un pic de istorie 9, un pic de istorie 10 (Nou)

TibiV

https://www.cfrcalatori.ro/comunicate/referitor-protest-spontan-feroviar/

Referitor protest spontan feroviar

20 decembrie 2021, actualizare ora 11:30.

Trenurile afectate până la momentul prezent ca urmare a protestului spontan al personalului CFR SA de pe raza regionalelor Iași, București, Craiova, Galați, Cluj, Constanta, Galați:

6002, 6461, 5603, 5401, 1541, 5402, 5461, 5415, 1858,  5411, 1752, 8080, 8202, 8201,1884, 1660 , 1572, 1573, 1541 ,1655, 5014, 5106, 7571, 3085, 4103,  3074, 1734, 1832, 4020, 4451, 4703, 3073, 1831

=====

București, 20 decembrie 2021, ora 11:00.

Protestul spontan feroviar ce are loc astăzi, 20 decembrie 2021, nu se datorează CFR Călători.

Este o acțiune sindicală feroviară a angajaților de la S.C.R.L. Brașov SA și a CFR SA, ca urmare a prorogării până la data de 01.01.2023, a legii 195/2020, privind Statutul Personalului Feroviar, legiferată prin OUG 130/17.12.2021.

Pentru o informare corectă a opiniei publice, CFR Călători face următoarele precizări:

Societatea Comercială de Reparații Locomotive C.F.R. – S.C.R.L. Brașov SA este filială a CFR Călători SA, fiind la ora actuală în procedură de insolvență care intră sub incidența Legii nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenței și de insolvență (dosar nr. 4249/62/2014* – termen 19.11.2019).

Pentru CFR Călători SA, S.C.R.L. Brașov SA este un furnizor de servicii care pe bază contractuală asigură și realizează mentenanța curentă, reparații planificate și accidentale ale materialului rulant motor al CFR Călători.

Pentru prestația efectuată de SCRL către CFR Călători plățile sunt efectuate la zi, nefiind înregistrate restanțe. Personalul salariat aparținând SCRL are toate drepturile încasate la zi (salarii, bonuri de masă, etc).

Pe raza regionalei Iași personalul aparținând CFR SA a oprit trenurile CFR Călători în stațiile Iași, Pașcani, Roman și Bacău cu semnalul pe culoarea roșie, fiind afectate trenurile 6002, 6461, 5603, 5401, 5432, 1541, 5402, 5461, 5415. De asemenea, acțiunea personalului aprarținând CFR SA afectează circulația trenurilor și pe raza regionalelor București, Craiova, Galați, Cluj, Constanta, Galati.

În intervalul orar 9:00- 9:30 s-a reluat lucrul la SCRL Brașov în condiții normale. Protestul SCRL nu a afecat circulația trenurilor CFR Călători.

În situația în care circulația trenurilor va fi afectată de continuarea protestului la CFR SA, pasagerii care au bilete/abonamente la trenurile afectate vor primi, la cerere, contravaloarea biletelor/călătoriilor achiziţionate şi neutilizate (fie pentru întreaga rută, fie pentru distanța neefectuată din ruta respectivă), conform Regulamentului de transport pe calea ferată în vigoare. Detalii pe www.cfrcalatori.ro, la secţiunea Trafic intern/Renunțarea la călătorie.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

frunzaverde

#291
In principiu tot traficul din Romania a fost blocat. I-au dat drumul acum cateva minute (17:00 ora Romaniei)
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

dan tm

346 si 349 nici nu au plecat din Bucuresti.

TibiV

A fost deranj mare ieri pe M200...

http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2022/6101-11-ianuarie-2022-trenurile-circula-cu-tractiune-electrica-pe-relatia-ghioroc-glogovat

Trenurile circulă cu tracțiune electrică pe relația Ghioroc - Glogovăț

București, 11 ianuarie 2022

Compania Națională de Căi Ferate CFR SA, administratorul infratructurii feroviare, vă informează că circulația trenurilor a fost reluată în condiții normale de trafic, cu locomotive electrice, în partea de vest țării, pe raza Regionalei CF Timișoara, între stațiile Ghioroc și Glogovăț, pe firul II.

Echipele de intervenție ale SRCF Timișoara fac ultimele verificări și pe firul I, la sistemul de alimentare cu energie electrică a liniei de contact, astfel încât în scurt timp, traficul feroviar să se desfășoare în contiții normale, fără tracțiune Diesel, pe ambele fire de circulație, de pe întrega distanță.

Reamintim faptul că, circulația trenurilor pe relația Ghioroc - Glogovăț, s-a desfășurat în condiții speciale - cu tracțiune Diesel -, pe parcursul zilei de luni, 10 ianuarie 2022, și în prima parte a acestei zile, la solicitarea operatorului national de transport feroviar de călători, din cauza condițiilor meteo nefavorabile.

Precizăm de asemenea, faptul că în ultimele 48 de ore, o dată cu intrarea în vigoare a avertizărilor meteo, personalul feroviar al sucursalelor de infrastructură, au verificat permanent liniile de cale ferată şi componentele infrastructurii, acestea fiind menţinuteîn stare de funcţionare optimă, în special pe raza județelor aflate sub incidența avertizărilor de vreme nefavorabilă.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

b1

Deraiere la Podu Iloaiei, a unui tren cu vagoane ucrainene. 11 vagoane au sărit de pe linie



O deraiere la Podu Iloaiei s-a produs miercuri după amiază, când 11 vagoane ale unui tren de marfă au ieșit de pe șine.

Accidentul a avut loc la ora 17,20, fiind implicat trenul 56317027 tractat cu EA 733 a GFR. În linie curentă, între stațiile Sarca și Podu Iloaiei, la km 49 s-a rupt trenul și sunt 11 vagoane deraiate.

Trenul avea 32 de vagoane ale Căilor Ferate Ucrainene Ukralizniția, cu o greutate de 733 de tone, și circula pe ruta Constanța Port-Cristești. Revenea din Porul Constanța, unde dusese cereale din Ucraina. Linia curentă II între cele două stații este închisă până pe 1 iulie, din cauza unor lucrări efectuate de Compania Națională de Căi Ferate CFR SA.

Din primele informații disponibile, deraierea a fost provocată de starea proastă a infrastructurii feroviare din zonă, dar este posibilă și o defecțiune la vagoanele de fabricație sovietică.

Deraiere la Podu Iloaiei. Circulație feroviară oprită pe ruta Pașcani-Iași:
Compania Națională de Căi Ferate CFR SA a anunțat că circulația feroviară este întreruptă pe relația Pașcani – Iași, din cauza deraierii, între stațiile Sârca – Podu Iloaiei, a 11 vagoane din compunerea unui tren privat de marfă.

Din garnitură, care avea în compunere 32 de vagoane goale, au deraiat 11 vagoane pe firul II de circulație, firul I fiind închis pentru lucrări programate. În urma deraierii celor 11 vagoane au fost rupți și șapte stâlpi de înaltă tensiune, care asigurau alimentarea cu energie electrică a liniei de contact.

Pentru menținerea continuității traficului de călători, SRCF Iași va pune la dispoziția călătorilor mijloace auto, pe distanța Podu Iloaiei – Târgu Frumos. Această măsură va fi menținută până la restabilirea traficului pe intervalul de stații afectat de deraiere.

"Vă informăm, de asemenea, că personalul de specialitate al SRCF Iași va asigura tot suportul tehnic necesar operatorului privat pentru ridicarea, repunerea pe șină a vagoanelor deraiate și retragerea/scoaterea acestora din gabarit. CFR SA adresează scuze călătorilor pentru disconfortul creat, asigurându-i totodată că personalul feroviar va interveni operativ la fața locului, pentru restabilirea circulației în scurt timp. Cauzele producerii acestui eveniment feroviar vor fi stabilite de o comisie de anchetă, formată din specialiști feroviari", a mai precizat Oana Brânzan, purtătorul de cuvânt al CFR SA.









Sursa.
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.
--------------------------------------------------
Un pic de istorie 1, un pic de istorie 2, un pic de istorie 3, un pic de istorie 4, un pic de istorie 5, un pic de istorie 6, un pic de istorie 7, un pic de istorie 8, un pic de istorie 9, un pic de istorie 10 (Nou)

TibiV

QuoteComunicat de presă

S-a reluat traficul feroviar între Sârca și Podu Iloiei

Compania Națională de Căi Ferate CFR SA vă informează că, începând cu ora 21.08, a fost redeschisă circulația feroviară între stațiile Sârca – Podu Iloaiei, pe firul II, cu două restricții de viteză: 30 Km/h, în zona km 51+700-52+000 și 50 km/h, în zona Km 49+300-49+900.

Primele două trenuri de călători care vor tranzita zona afectată, de deraierea celor 11 vagoane, sunt R 1832 și R 1543.

Compania Naţională de Căi Ferate CFR le mulțumește călătorilor pentru înțelegere și îi asigură că personalul feroviar al SRCF Iași acționează în continuare în zonă, astfel încăt circulația trenurilor să se desfășoare în condiții normale de trafic, în cel mai scurt timp.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

b1

Locul deraierii de la Podu Iloaiei, după reluarea circulației:
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.
--------------------------------------------------
Un pic de istorie 1, un pic de istorie 2, un pic de istorie 3, un pic de istorie 4, un pic de istorie 5, un pic de istorie 6, un pic de istorie 7, un pic de istorie 8, un pic de istorie 9, un pic de istorie 10 (Nou)