News:

.

Main Menu

Traficul feroviar in direct

Started by TibiV, December 29, 2016, 12:48:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

dan tm

Cind am scris era mai jos, dupa postare e sus. Dar nu cred ca nu ai vazut sau nu ai inteles.


TibiV

EA 761 a fost avariata grav in aceasta dimineata.
Din pacate au fost afectate si linia, si structura podului CF...
Quote
Accident feroviar grav, sâmbătă, 8 iunie, în jurul orei 8,00, în zona satului Căiuţi, din judeţul Bacău. Evenimentul s-a produs nu de parte de localitate, în apropiere de un pod de cale ferată.

Trenul personal 5202 Ciceu – Focşani a lovit bena unui camion într-o zonă unde nu exista o trecere autorizată la nivel cu calea ferată. Potrivit primelor concluzii ale anchetei, vinovat de producerea coliziunii ar fi şoferul camionului, care nu a respectat distanţa de siguranţă faţă de linia ferată. Trenul avea două vagoane de pasageri, în care se aflau circa 50 – 60 de persoane. În urma accidentului, locomotiva şi un vagon au deraiat. Bena camionului a fost strivită şi dusă câteva sute de metri mai încolo de locul coliziunii. La faţa locului s-au deplasat două autospeciale de intervenţie cu apă şi spumă, o ambulanţă SMURD şi grupa operativă a ISU Bacău. Se lucrează la degajarea căii ferate şi la înlăturarea pagubelor produse infrastructurii.

Deşi impactul a fost violent (după cum se poate vedea din galerie foto alăturată acestui articol), nu sunt victime. Mecanicul locomotivei a suferit răni uşoare, care nu necesită spitalizare. Traficul feroviar se desfăşoară, pe un sens cu restricţie de viteză de 30km/h.
https://adevarul.ro/locale/bacau/foto-video-tren-persoane-deraiat-caiuti-judetul-bacau-spulberat-camion-1_5cfb63a7892c0bb0c61e93af/index.html

Poze de la ISU Bacau




Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Balto

Tot astăzi, la Comănești un tren regio Suceava - Cacica a lovit un autoturism în partea din spate. Nu au fost răniți.

Suceava racord SEN 400/220/110 kV / Productie: Eolian (0,6MW), Biomasa (30,1MW), Fotovoltaic (0,64MW), Hidro (4,6MW), biogaz (2,9MW)

frunzaverde

Ziua si dezastrul:

A cazut tensiunea pe 900 la Recas, nu s-a asigurat gabaritul electric (cu UN COPAC lasat sa creasca in nestire de CFR) pe 202 aproape de Tg. Jiu. si s-a rupt firul...

https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/social/trafic-feroviar-intrerupt-in-judetele-timis-si-gorj-mai-multe-trenuri-sunt-afectate-1147300
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!


TibiV

#215
Info trafic feroviar ora 8.25

Traficul feroviar pe raza Regionale CF Craiova se desfășoară cu transbordare auto pe segmentul de cale ferată Dr Tr Severin -Strehaia.
Această măsură a fost luată pentru asigurarea continuității circulației  trenurilor, după ce linia de cale ferată a fost acoperită de ape în zona macazelor la intrare în stațiile Balota si Prunisor, dar și pe intervalul de stații Prunisor - Igiroasa.
Echipele feroviare de intervenție sunt la fața locului și acționează pe intervalul Igiroasa - Prunișor unde terasamentul a fost spalat de viitură.

Oana Brânzan, purtător de cuvânt CFR SA

LE
Au pus si poze pe FB. Nasol...
www.facebook.com/cfrinfrastructura/posts/2637309136303938
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Info locomotivă deraiată Dărmănești- Cacica

Din cauza aluviunilor depuse pe linia de cale ferată pe segmentul feroviar Dărmănești - Cacica,  locomotiva trenului R 5731, care avea in compunere un singur vagon în care nu erau călători, a  deraiat în zona haltei Pârhăuți, la ora 3.20.
Personalul feroviar  a acționat cu trenul de intervenție pentru repunerea pe șină a locomotivei, operațiune încheiată la ora 9.25.
Se acționează la această oră pentru curățarea liniei de cale ferată și redeschiderea circulației.

Purtător de cuvânt CFR SA
Oana Brânzan
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Accident în apropiere de Jimbolia. Automotor AMX Regio Călători lovit de un camion.





Sursa foto și informație: grupul de Facebook "FEROVIARI - între profesie și pasiune': https://www.facebook.com/groups/980458325384227/permalink/2418644164898962/
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

perfidus

Accidentul a fost la trecerea la nivel de aici - intersectia cu DN59C.

Drumul e ca-n palma, vizibilitatea buna, poate ca semnalizarea proasta (lipsa SAT) e de vina 50%, restul e pe seama soferului de TIR.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

AndreiB

Exista, macar la nivel de intentie, un plan de a inlocui treptat trecerile la nivel cu treceri denivelate?

tom_sawyer

#220
Nu se justifica peste tot treceri denivelate. Sunt mai multe licitatii in curs la CFR pentru modernizarea trecerilor la nivel.

AndreiB

#221
Complet de acord. De aceea am zis treptat. Parca nici nu avem un plan de a le inchide - in Pipera s-a facut pasaj si trecerea e bine mersi sub pasaj inca activa.

Singurul plan pare sa fie din perspectiva rutiera (fluidizarea traficului), nu feroviara (cresterea sigurantei & a vitezei pe liniile reabilitate). Pe sectii cum ar fi M1000 nu prea mai au ce cauta treceri la nivel - pe unele le denivelezi, pe altele le inchizi si obligi traficul sa ocoloeasca.

BGP2597

Nici pe M1000 nu cred că se justifică toate, volumul de trafic rutier nefiind mare. Singura care chiar cred că ar necesita un pasaj din perspectiva fluidizării traficului este cea din dreptul gării Buftea unde mai mereu e coadă de zeci de mașini. În rest, la celelalte (eu cel puțin) nu văd niciodată mai mult de 4-5 mașini la barieră și am trecut prin dreptul lor cu trenul la fiecare oră posibilă. La capitolul siguranță, toate au bariere complete pe toată lățimea drumului și sunt funcționale. Vizibilitatea nu e tocmai bună, însă cu excepția trecerii de la Scroviștea, care e în curbă, restul de pot rezolva cu toaletarea vegetației.

TibiV

Toaletarea vegetației este o mare problema la cel putin 75% din trecerile la nivel. Zici ca asteapta sa vina Romsilva sa tunda niste boscheti...
(Bine, toletarea este o problema generala, inclusiv in orase, cu indicatorele rutiere ascunse printre crengile copacilor...)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

AndreiB

Eu vad viitorul M1000 ca linie cu 4 fire, cu firele de viteza centrale apte de 200 km/h, si cele secundare pentru marfa/trenuri Regio. In conditiile astea cred ca trebuie sa avem o viziune treptata de a inlocui trecerile la nivel cu unele denivelate. Incepand cu zone prioritare  (Buftea), dar cu planuri urbanistice care sa nu permita dezvoltari care ar impiedica asta - e.g. interdictie construire in x metri de la axul caii ferate, drumuri suficient de late cat sa permita denivelarea etc.

Ok, nu facem asta acum, insa avem un plan la nivel national care gandeste in perspectiva, si se asigura ca nu facem nimic care sa previna extinderea la un standard mai ridicat pe viitor.

Pasajul peste M300 la Ploiesti Vest (nu cel nou langa gara, celalalt) a fost facut doar pentru 2 fire - o lipsa majora de viziune pe termen lung.