Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

anacronox

in primul weekend din Aprilie voi fi in zona tunelurilor de la Sighisoara :) voi incerca sa aflu de la fata locului informatii si sa vin cu poze


alecu26

Quote from: florin74 on February 27, 2014, 03:13:07 PM
La care dintre ele te referi?

Daca te referi la Simerie- km 614 cred ca le-au spart in 2 licitatii ca era valoarea prea mare si nu se prea inghesuia nimeni. Fata de varianta initiala in care cred ca erau vreo 6 loturi, acum vad ca le-au comasat in 4 loturi

Nu este restrictionata, poti depune pentru 1 lot sau 2 loturi, dupa cum te tin buzunarele, ai oamenii necesari si utilajele/echipamentele, nu poti participa cu aceleasi resurse umane/tehnice pe mai multe loturi.
Precum vezi, la podurile de peste Dunare nu s-au prea inghesuit, cel putin unul din ofertanti (CONSINT) nu prea cred ca are ceva sanse.

au fost tot timpul 4 loturi...cel putin de prin 2010-2011 cand s-a finalizat proiectarea.

Eu intrebam daca e cumva restrictionata participarea, in sensul ca din cele 2 licitatii (fiecare a cate 2 loturi) trebuie sa-ti alegi cate 1 lot din fiecare licitatie.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

Quote from: anacronox on February 28, 2014, 09:39:28 AM
in primul weekend din Aprilie voi fi in zona tunelurilor de la Sighisoara :) voi incerca sa aflu de la fata locului informatii si sa vin cu poze

am inteles ca au reusit in sfarsit sa le fie aprobata reporiectarea tunelurilor...si probabil si a podurilor. Deci....poate pana in Aprilie...se si apuca de lucru.

Oricum...e clar ca FCC pierde foarte multi bani acolo (mai multi decat pe Arad-Tm sau Centura C-ta)...si aplica acum tactica Impregilo de santaj ca nu face nimic pana nu rezolva ceva. Sunt firme care nu sunt obisnuite sa piarada bani pe proiect, si orice profit sub 10% e practic considerat un esec.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).


florin74

Quote from: nenea_hartia on February 23, 2014, 03:32:24 PM
^ Mulțumesc. Chestia proastă e că pe partea de licitații feroviare e aproape imposibil să găsești niște planuri.


Documentatia completa pentru licitatii km 614- Simeria (pentru cele 2 sectoare scoase la licitatie, defalcata in cele 4 loturi).

http://www.cfr.ro/files/doclic/

nenea_hartia

@florin74: Mulțumesc mult!


@alecu26: ai idee în ce constă reproiectarea? Ma gândesc că vor sa mai scurteze din poduri, dar ce pot face la tuneluri?

nirolf

Și cum fac reproiectarea, cu restricții de viteză? Deja pare un modus operandi al FCC, licitează prețuri mici după care umblă cu cerșitul.

alecu26

Quote from: nenea_hartia on March 03, 2014, 09:54:23 PM
@alecu26: ai idee în ce constă reproiectarea? Ma gândesc că vor sa mai scurteze din poduri, dar ce pot face la tuneluri?

habar nu am.

Poate ca ceva in sensul simplificarii metodei de executie.

Iar podurile...nu prea pot fi scurtate foarte usor. Totusi nu e design&build. Mai degraba si acolo simplificata sau schimbata solutia tehnica.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Xenos

Quote from: florin74 on March 03, 2014, 01:32:18 PM
Quote from: nenea_hartia on February 23, 2014, 03:32:24 PM
^ Mulțumesc. Chestia proastă e că pe partea de licitații feroviare e aproape imposibil să găsești niște planuri.


Documentatia completa pentru licitatii km 614- Simeria (pentru cele 2 sectoare scoase la licitatie, defalcata in cele 4 loturi).

http://www.cfr.ro/files/doclic/

In concret, ce inseamna asta? Se scoate la licitatie toata calea ferata intre Simeria si km 614? Sper ca e inclusa si statia Simeria...sunt exasperante reabilitarile astea care se opresc la intrarea in gara...

alecu26

Da....in cadrul acestui proiect si Statia Simeria va fi reabilitata si modernizata dar ca si cladire de patrimoniu istorica.

La fel si Deva, Mintia, Ilia si celelalte statii importate de pe parcurs. La deva se vor construi si noi hangare si si alte chestii.

Cam toate statiile vor fi dotate cu pasarele pietonale si lifturi.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

Quote from: nenea_hartia on March 03, 2014, 09:54:23 PM
@alecu26: ai idee în ce constă reproiectarea? Ma gândesc că vor sa mai scurteze din poduri, dar ce pot face la tuneluri?

Am mai aflat cate ceva....se pare ca intradevar dupa 2 ani de presiuni din toate directiile CFR a acceptat reproiectarea tunelurilor.

Reproiectarea nu e majora...e mai degraba o optimizare. Evident ca in fazele initiale, proiectantul ca sa fie acoperit a exagerat cu multe chestii.

Am inteles ca mai ales camasuiala tunelului este foarte mult subtiata acum.

Ce am mai afflat este ca inca sunt tatonari reciproce ce se intampla cu banii rezultati din aceste scaderi de cantitati. FCC vrea sa primeasca toti banii, chiar daca toarna mult mai putin beton...>CFR vrea si el o parte din placinta.

Oricum...se pare ca in curand se vor apuca de lucru...adica in cateva saptamani.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).


anacronox

Alecu, ai cumva mai multe detalii despre lucrarile de la deva? Despre ce hangare vorbesti? Merci mult

District EA