Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

alecu26

daca era pe Simeria-Orastie...probabil se gandea la Straco...ca, din coincidenta, ei au fost parte din consortiul care au castigat initial tronsonul (FCC-Azvi-Straco).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dorum

vin si eu cu o intrebare de nepriceput in domeniul CF....de ce e asa scump km de linie reabilitata?...ca terasamentul e clar muuult mai ieftin decal la o autostrada...sa fie sinele, stalpii, cablurile de tensiune si sistemele de semnalizare cele care urca atat de mult pretul?... imi explica si mie cineva? ms :)

dr4qul4

dorum, nu sunt nici eu un expert dar din ce mi-a povestit unul mai demult, la calea ferata esti mult mai limitat: panta trebuie sa fie mult mai mica decat la o autostrada, curbele mult mai line, iar linia exterioara este inaltata. rezultatul - podurile sunt mult mai lungi, volumul de pamant dislocat mult mai mare.
Proiectarea este mult mai importanta nefiind loc de erori, iar calitatea materialelor mult mai buna: daca o groapa se astupa si un parapet poate fi reparat, o traversa de cale ferata rupta poate produce un dezastru.
terasamentul este mai inalt si mult mai bine compactat decat la o autostrada.

iar sistemele de avertizare sunt mult mai utile decat panourile ITS.

a, si inca un lucru: viteza de proiectare de 160KM/h fata de doar 130km/h, care din nou, mareste toate cele de mai sus.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

pasadia

Si ar trebui mentionate si redesenarile de traseu prin unele zone (tocmai pentru a obtine pantele si curbele necesare acelei viteze), fapt ce impune lucrari noi cu totul, de la terasament si podete pana la tuneluri noi.

florin74

Am facut o recapitulare a licitatiilor in derulare pe CFR din fonduri europene
- s-au lansat recent 2 licitatii pentru reabilitare tuneluri, poduri, podete (se adauga la o licitatie finalizata pentru reabilitare tuneluri pe regionala Brasov si Timisoara) prima este de 111 mil lei si acopera Iasi (tuneluri+poduri) si Bucuresti (poduri), a doua de 67 mil lei si acopera Bradov, Constanta si Timisoara (poduri) - anunturi publicat in SEAP 15.02.2014
- 4 licitatii pentru modernizare trecere la nivel cu calea ferata care acopera practic toate regionalele (termen depunere oferte 24.02.2014)
- 2 licitatii pentru centralizare electronica pe sectoarele Ilia-Lugoj, respectiv SICULENI-Adjud (25.02.2014, 03.03.2014 termen limita depunere oferta)
- licitatie pentru reabilitare poduri peste Dunare pe magistrala Constanta Bucuresti, termen limita depunere oferte 25.02.2014


Mi se pare idee buna reabilitarea poduri si podete, in acest caz cu un minim de bani se poate obtine un spor semnificativ de viteza.

florin74

Quote from: florin74 on February 17, 2014, 12:02:54 PM
A inceput licitatia pentru reabilitare Simeria - km 614

Pentru inceput s-au scos 2 sectoare

Tronson 2, subtronsonul 2c : Ilteu - Gurasada valoare estimata 1,763 mld lei
Tronson 3 : Gurasada - Simerie, valoare estimata 2,63 mld lei


Se inchide cercul, s-au scos la licitatie si ultimele 2 sectoare :

Lucrari pentru reabilitarea si modernizarea subtronsonului geografic (km 614-Ilteu) care vor acoperi:
- lucrari civile în 5 statii (inclusiv halte de miscare si halte comerciale), lucrari de terasamente si consolidari pe o lungime de 44,706 km, 13 poduri (din care 2 peste Mures), 39 podete, lucrari de electrificare si energoalimentare pe o lungime de 44,706 km si lucrari ERTMS (ETCS nivel 2 + GSMR), pe o distanta de 44,706 km pentru lotul 1;
- lucrari civile în 6 statii (inclusiv halte comerciale si punct de sectionare), lucrari de terasamente si consolidari pe o lungime de 36,123 km, 17 poduri (din care 2 peste Mures), 25 podete, 1 tunel de 649 m, lucrari de electrificare si energoalimentare pe o lungime de 36,123 km si lucrari ERTMS (ETCS nivel 2 + GSMR), pe o distanta de 36,123 km pentru lotul 2.

Valoare estimata :
1,772 mld lei - lot 1
2,029 mld lei - lot 2

Criterii de selectie:
CAPACITATE TEHNICA SI/SAU PROFESIONALA: experienta similara-max.80.
CAPACITATE ECONOMICO-FINANCIARA: media cifrei de afaceri globala-max 20 puncte.
Formula de calcul: PT= PS +PC, unde PT= Punctaj Total,PS= Punctaj Experienta Similara,PC= Punctaj Cifra de Afaceri Globala.
Domeniile de specialitate aferente lotului 1:
1. Infra si suprastructura: valoare vel putin egala cu 675.000.000 lei, din. max 5 contracte, punctaj max 34;
2.Poduri, podete,pasaje: valoare 355.000.000 lei, din max. 4 contracte, punctaj max.18;
3. Electrificare si energoalimentare: valoare 104.000.000 lei, din max. 2 contracte, punctaj max.6;
4. Centralizare electronica: valoare 230.000.000 lei, din max. 3 contracte, punctaj max.12;
5."Radio Block Center" (RBC) pentru o aplicatie ERTMS cu ETCS nivel 2: valoare 80.000.000 lei,din max. 2 contracte, punctaj max.4;
6. Lucrari civile în statii: valoare 117.000.000 lei,din max. 2 contracte, punctaj max.6.
PS = PS1+PS2+PS3+PS4+PS5+PS6, unde PS1-PS6 = Punctaj experienta similara pe specialitati. Val S1-Val S6 = Valorea lucrarilor pe specialitatile 1-6 executate în ultimii 5 ani raportati la data depunerii candidaturii. Punctajul pe specialitati se calculeaza cu formula: PS1-PS6 candidat "n" =Valoarea lucrarilor de specialitate declarata de candidatul "n"/Valoare lucrarilor de specialitate cea mai mare declarata x punctaj max. pe fiecare specialitate.

Domeniile de specialitate aferente lotului 2:
1. Infra si suprastructura: valoare 755.000.000 lei, din max. 6 contracte, punctaj max.33;
2. Poduri, podete,pasaje: valoare 530.000.000 lei,din max. 4 contracte, punctaj max.23;
3. Electrificare si energoalimentare: valoare 87.000.000 lei, din max. 2 contracte, punctaj max.4;
4. Centralizare electronica: valoare 180.000.000 lei,din max. 3 contracte, punctaj max.8;
5."Radio Block Center" (RBC) pentru o aplicatie ERTMS cu ETCS nivel 2: valoare 82.000.000 lei,din max. 2 contracte, punctaj max.4;
6. Lucrari civile în statii/cladiri: valoare 87.000.000 lei,din max. 2 contracte, punctaj max.4;
7.Tuneluri feroviare:valoare 99.000.000 lei,din max. 2 contracte, punctaj max.4. PS = PS1+PS2+PS3+PS4+PS5+PS6+PS7, unde PS1-PS7 = Punctaj experienta similara pe specialitati. Val S1-Val S7 = Valoarea lucrarilor pe specialitatile 1-7 executate în ultimii 5 ani raportati la data depunerii candidaturii.Punctajul pe specialitati se calculeaza cu formula: PS1-PS7 candidat "n" = Valoarea lucrarilor de specialitate declarata de candidatul "n"/Valoare lucrarilor de specialitate cea mai mare declarata x punctajul max.pe fiecare specialitate.
CAPACITATE ECONOMICO-FINANCIARA- media cifrei de afaceri globala. În vederea stabilirii clasamentului selectiei pentru prezentarea mediei cifrei de afaceri globale se acorda urmatoarele puncte: • Pentru cea mai mare dintre cifrele de afaceri, se acorda 20 de puncte; • Pentru alte cifre de afaceri se acorda punctajul astfel: Pentru candidat "n" = Cifra medie afaceri globala "n" / Cifra medie afaceri globala cea mai mare)x 20.

Numarul minim de candidati selectati este 5. Vor fi retinute pe lista scurta primele 5 (cinci) candidaturi, in ordinea descrescatoare a punctajului total de selectie.

nenea_hartia

^ Mulțumesc. Chestia proastă e că pe partea de licitații feroviare e aproape imposibil să găsești niște planuri.

florin74

Documentatia pusa pe site are  peste 1200 fisiere arhivate. E ca si cum ai cauta acul in carul cu fan.

Marius90

Lucrarile de reabilitare dintre "km.614" si Arad la data de 22 Februarie 2014:

http://www.youtube.com/v/GFcZgc1X4Yc

Filmarile nu imi apartin!

alecu26

Quote from: dorum on February 20, 2014, 06:43:31 PM
vin si eu cu o intrebare de nepriceput in domeniul CF....de ce e asa scump km de linie reabilitata?...ca terasamentul e clar muuult mai ieftin decal la o autostrada...sa fie sinele, stalpii, cablurile de tensiune si sistemele de semnalizare cele care urca atat de mult pretul?... imi explica si mie cineva? ms :)

1. podurile: din cauza convoiului de CF care este mult mai greu decat cel de de drumuri, metrul patrat de pod cf costa de vreo 4 ori mai mult.

2. lucrul sub trafic: orice pret creste...cu vreo 20-30% din cauza asta.

3. Intradevar...tolerante mult mai mici...dar nu aici e neaparat problema. Materialele incorporate trebuie sa fie altele...de exemplu gandeste-te la acele trambuline intre teresamente si poduri. Asa ceva la CF nu e permis ca deraiaza automat. Din cauza asta...pe distante si de sute de metri se face o traversare progresiva de la terasament la pod prin metode destul de scumpe. Si asta la fiecare pod...si chiar si la multe podete.

4. In rest...metrul liniar de CF la 160 dublu electrificata costa cam tot ca o autostrada proiectata la 120 costa cam la fel. Dar...intradevar cam la jumătate din latime. Deci...am putea concluziona ca metrul patrat de CF e cam dublu ca metrul patrat de autostrada.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

florin74

Ofertantii de la licitatia pentru reabilitarea podurilor de peste Dunare de pe magistrala Bucuresti-Constanta (Borcea si Cernavoda)

. Asocierea SC Arcada Company SA – SC Metabet C.F. SA – SC Compania Construcții Feroviare SA
2. Asocierea SC Strabag SRL – SC Tancrad SRL
3. SC Consinit SRL
4. Asocierea Azvi SA – SC Straco Grup SRL

florin74

Quote from: florin74 on February 21, 2014, 11:13:31 AM
Am facut o recapitulare a licitatiilor in derulare pe CFR din fonduri europene
- s-au lansat recent 2 licitatii pentru reabilitare tuneluri, poduri, podete (se adauga la o licitatie finalizata pentru reabilitare tuneluri pe regionala Brasov si Timisoara) prima este de 111 mil lei si acopera Iasi (tuneluri+poduri) si Bucuresti (poduri), a doua de 67 mil lei si acopera Bradov, Constanta si Timisoara (poduri) - anunturi publicat in SEAP 15.02.2014
- 4 licitatii pentru modernizare trecere la nivel cu calea ferata care acopera practic toate regionalele (termen depunere oferte 24.02.2014)
- 2 licitatii pentru centralizare electronica pe sectoarele Ilia-Lugoj, respectiv SICULENI-Adjud (25.02.2014, 03.03.2014 termen limita depunere oferta)
- licitatie pentru reabilitare poduri peste Dunare pe magistrala Constanta Bucuresti, termen limita depunere oferte 25.02.2014

Noutati.

a) Ofertanti pentru cele 4 licitatii pentru modernizare trecere la nivel cu calea ferata

1. Asocierea SC CONSINIT SRL, SC CIVITAS PROIECTARE SRL
2. SC ECM S.p.A.
3. Asocierea SC IMSAT SA, AZD
4. Asocierea SC GEA INFRASTRUCTURE SRL, SC VEST CONSTRUCT SRL, SC GDO MOV IMPEX SRL

b) Ofertanti la licitatia pentru Sistem de Detectare a Cutiilor de Osii Supraîncălzite şi a Frânelor Strânse LOT 1
Valoare estimata : 51,88 mil lei
1. Asocierea MER-MEC-Gdo mov Impex SRL (50,79 mil lei)
2. Bombardier Transportation Italy SPA (50,85 mil lei)
3. Asociere CELPEx (44,54 mil lei)

c) Ofertanti pentru centralizare electronica Ilia Lugoj
Valoare estimata : 63,7 mil lei
1. Asocierea S.C.Imsat-AZD (56,38 mil lei)
2. SC SIEMENS SRL (56 mil lei)
3. Thales Consortium (55,42 mil lei)
4. Asociere CELPEx  (60,5 mil lei)

Update. Am reusit sa aflu si unele preturi. Le-am trecut in lista.

alecu26

Florin, din ce ai citit...este cumva restrictionata pe cate un singur lot din fiecare sector participarea la reabilitarile CF??

Altfel nu gasesc nici un motiv de ce le-ar fi impartit in 2.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

florin74

La care dintre ele te referi?

Daca te referi la Simerie- km 614 cred ca le-au spart in 2 licitatii ca era valoarea prea mare si nu se prea inghesuia nimeni. Fata de varianta initiala in care cred ca erau vreo 6 loturi, acum vad ca le-au comasat in 4 loturi

Nu este restrictionata, poti depune pentru 1 lot sau 2 loturi, dupa cum te tin buzunarele, ai oamenii necesari si utilajele/echipamentele, nu poti participa cu aceleasi resurse umane/tehnice pe mai multe loturi.
Precum vezi, la podurile de peste Dunare nu s-au prea inghesuit, cel putin unul din ofertanti (CONSINT) nu prea cred ca are ceva sanse.


nenea_hartia

Se riscă să pună cineva o întrebare la CFR, pe modelul celor către CNADNR, despre ce Dumnezeu se întâmplă cu tunelurile de la Sighișoara, devierea DN13 și podul nou peste Târnava? Întârzierile vor fi foarte mari acolo.