Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Teo

Au inceput asfaltarea celei de-a doua benzi la lucrarile de la pasajul de CF  de la Vintu de Jos - Lutsch 2000.

Urmeaza ultimele 2 straturi la DN si breteaua si pasajul efectiv.

Se poate luna asta sa termine, sa speram ca se va relua traficul, sunt deja 2 luni de cand este restrictionat.

District EA

Statia Barzava (rampa) - organizare de santier cu specific linie de contact


Statia Paulis - 1 octombrie 2017 (duminica)





Andi

Cum de nu au inchis si firul 1 intre Radna si Ghioroc? Lucreaza cumva pe bucati?

District EA

Se lucreaza in Paulis la liniile 1, 2, 3 si urmeaza Ghioroc liniile 1 si 2, fara inchiderea firului 1 intre Radna - Paulis, respectiv Paulis - Ghioroc si Ghioroc - Glogovat.

ioandorin

@Andi :cum spunea si @District EA,urmează Bârzava,apoi din 09.10 st.Ghioroc lin.1,2! Probabil nu vor sa afecteze asa tare circulația,lăsând "curentele" deschise peste iarnă,neînțelegînd sensul închiderii doar a firului II Conop-Bârzava!
  ...poate aflu mai multe mâine

alexV

Quote from: Teo on October 02, 2017, 03:06:03 PM
Au inceput asfaltarea celei de-a doua benzi la lucrarile de la pasajul de CF  de la Vintu de Jos - Lutsch 2000.

Urmeaza ultimele 2 straturi la DN si breteaua si pasajul efectiv.

n-ai si o poza? nu este niciune pe forum, de la pasajul asta.

Redox

Duminică când am trecut era balast stabilizat pe sensul Orăştie-Sebeş. Era un buldozer care compacta terenul la baza pasajului.


alexV


Vice33

De cand lucreaza la pasaj, din iunie? Mai au cel putin cateva saptamani bune pana termina acolo...poate chiar o luna si ceva.

Pasajul peste CF Vintu de Jos unde da, in ce localitate...? Se asfalteaza integral portiunea de dupa pasaj sau doar pasajul+bucata care coboara dincolo...?

gymi

Quote from: Vice33 on October 04, 2017, 02:18:14 AM
De cand lucreaza la pasaj, din iunie? Mai au cel putin cateva saptamani bune pana termina acolo...poate chiar o luna si ceva.

Pasajul peste CF Vintu de Jos unde da, in ce localitate...? Se asfalteaza integral portiunea de dupa pasaj sau doar pasajul+bucata care coboara dincolo...?
Pasajul da in localitatea Vîntu de Jos și se asfaltează doar pasajul și panta.
Termenul pentru terminarea lucrărilor este sfârșitul lunii octombrie,deci mai au vreo 3 săptămâni bune.

Trimis de pe al meu Redmi 4X folosind Tapatalk


Redox

Porțiunea de după pasaj este asfaltată. Înainte aveam o trecere la nivel cu calea ferată.

Vice33


Redox

Quote from: CFR Infrastructură
București, 4 octombrie 2017
Simeria - Coșlariu - Sighișoara - 84,75% din lucrările de modernizare sunt finalizate
Pe tronsonul de cale fertă Simeria - Coșlariu - Sighișoara sunt operaționale 5 șantiere (Simeria - Vințu de Jos, Vințu de Jos - Coșlariu, Coșlariu - Micăsasa, Micăsasa - Ațel și Ațel – Sighișoara) pentru lucrări de modernizare a infrastructurii și suprastructurii feroviare, cu un stadiu fizic de execuție de 84,75% și 2 șantiere (Sighișoara-Coșlariu și Coșlariu-Simeria) pentru lucrări de semnalizare și de implementare a sistemului de siguranță a traficului ETCS/ERTMS nivel 2, cu un stadiu fizic de execuție de 52,5%.
Modernizarea acestui tronson, cu termen estimat de finalizare în anul 2018, este o prioritate pentru CFR SA şi un suport economic pentru operatorii de transport feroviar şi pentru societăţile comerciale din întreaga zonă de dezvoltare a proiectului.
Programul de modernizare a tronsonului Simeria - Coșlariu - Sighişoara cuprinde toate specialitățile de lucrări feroviare (linii, peroane, instalații de siguranță și dirijare a traficului, gări, puncte de oprire, poduri, podețe, tuneluri, pasaje pietonale, treceri la nivel şi substaţii de tracţiune) şi au ca obiectiv general asigurarea interoperabilităţii infrastructurii feroviare de-a lungul Coridorului Rin-Dunăre (ramura nordică), îmbunătăţirea calităţii transportului feroviar, sporirea vitezei de circulaţie la 160 km/h pentru trenurile de călători şi la 120 km/h pentru trenurile de marfă şi introducerea sistemului ERTMS/ETCS Nivel 2.

Obiectivele proiectului de modernizare între SIMERIA și COȘLARIU (74,43 km) – lucrări finalizate în proporție de 80,41%
◘ modernizare 56.67 km CF dublă electrificată
◘ construire 17.76 km CF dublă electrificată
◘ modernizare 9 stații CF/HM - Coșlariu, Sîntimbru, Barabanț, Alba Iulia, Vințu de Jos, Blandiana, Șibot, Aurel Vlaicu, Orăștie)
◘ modernizare(construire) 90 poduri/podețe (33 de poduri și 57 de podețe)
◘ construcție tunel - tunel Turdaș (780 m)
◘ modernizare 15 treceri la nivel

Stadiul de execuție a lucrărilor pe cele 2 loturi
Simeria - Vințu de Jos – 80,62%
◘ Terasamente - 86,55 %
◘ Suprastructură - 92.13 %
◘ Poduri - 89,56%
◘ Podețe - 73,42 %
◘ Construcții civile - 90,40%
◘ Linie de contact - 81,17%
◘ Tunel - 70.5 %
Vințu de Jos - Coșlariu – 80,20%
◘ Terasamente - 72,78 %
◘ Suprastructură - 70,76 %
◘ Poduri - 74 %
◘ Podețe - 60,49 %
◘ Construcții civile - 89,14 %
◘ Linie de contact -72,93 %
◘ Pasaje Rutiere - 91,5 %

Obiectivele proiectului de modernizare între COȘLARIU și SIGHIȘOARA (99,04 km) - lucrări finalizate în proporție de 89,5%
◘ modernizare 74,58 km CF dublă electrificată
◘ construire 24,45 km CF dublă electrificată
◘ modernizare 7 stații CF (Daneș, Dumbrăveni, Mediaș, Copșa Mică, Valea Lungă, Blaj, Crăciunel)
◘ modernizare 11 puncte de oprire (Luna, Ațel, Brăteiu, Târnava, Șeica Mică, Micăsasa, Lunca, Glogovăț, Mănărade, Câmpu Libertății, Cistei)
◘ modernizare 138 poduri/podețe (36 poduri și 102 podețe)
◘ construcție 2 tuneluri – tunel Daneș (969 m) și tunel Sighișoara (401 m)
◘ modernizare 24 treceri la nivel

Stadiul de execuție a lucrărilor pe cele 3 loturi
Sighișoara – Ațel – 80,88%
◘ Terasamente – 75,52%
◘ Tunele – 95,8 %
◘ Suprastructura – 68,44%
◘ Poduri – 67%
◘ Construcții civile – 97,66%
◘ Linie de contact – 68,29%
Ațel – Micăsasa – 77,86%
◘ Terasamente – 93,34%
◘ Suprastructura – 71,42%
◘ Poduri – 86,51%
◘ Construcții civile – 79,23%
◘ Linie de contact – 76,24%
Micăsasa – Coșlariu – 98,2%
◘ Terasamente – 99%
◘ Suprastructura – 91,78%
◘ Poduri – 100%
◘ Construcții civile – 85%
◘ Linie de contact – 92,6%

Foto: CFR Infrastructura



























Sursa: Facebook

alecu26

La pasajul de la DN 7, la Turdas, s-au pus grinzile metalice.

eu zic ca merge un mic concurs intre pasajul de la Holdea si acesta. (un pic pasajul de la Holdea e mai in fata, si cam pe jumatate ca si scurtime...dar merita acest concurs).



https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1972533292959128&id=1572139736331821
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Ionut

Voi pune azi si maine si pana cand gasesc suficient timp plansele pentru Apata-Cata.
Vreau sa pun planurile de situatie pe sectiuni, poduri, tuneluri... e foarte, foarte migalos.

Munca de chinez.
Deci rabdare.

O sa rezerv posturi, deci puteti comenta fara probleme...