Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Ionut

Cred ca sunt suficiente posturi rezervate.
Puteti vorbi. :)

Voi pune la news cand o sa termin plansele toate. Nu prea curand. :lol:

NGC

Quote from: alecu26 on September 20, 2017, 01:16:34 PM
Probabil. In fapt CFR a declarat castigator pe Alstom castigator. As zice ca se poate trece direct la semnarea contractului.

E totusi de remarcat ca se poate depune o oferta dupa termenul limita, cu dosarele si cutiile facute varza, documente amestecate, aflii ofertele celorlate firme dar a ta nu e deschisa...si sa castigi licitatia.





florin74

As zice ca sunt indicii temeinice pentru o cercetare penala. .

Vice33

O intrebare pentru NGC: cat timp dureaza aproximativ, dupa incheierea depunerii documentelor in SEAP, evaluarea ofertelor  pentru tronsoanele Brasov-Apata și Cata-Sighisoara (subtronsoanele 1 și 3)? Am vazut ca in 23.08.2017 s-a incheiat procesul de depunere a documentelor in SEAP...

NGC


cristi5

Aici gasiti documentatia de licitatie in format lizibil (nu format SEAP)  pentru cele 3 tronsoane Brasov-Sighisoara

http://cristi.dtdns.net/doclic/

Pentru loturile Brasov-Apata si Cata-Sighisoara (parte din aceeasi licitatie) exista si un folder cu raspunsuri la clarificari, contestatii, suspendari etc. Am pus si un print al paginii SEAP sa se inteleaga de unde vin documentele.

Asa cum ati vazut, Ionut trece prin documentatie si pune plansele cele mai interesante pe forum, mai ales planuri de situatie. A facut/face asta pt Apata-Cata.

Daca cineva e interesat sa faca acelasi lucru pentru Brasov-Apata si Cata-Sighisoara (in special variantele de viteza si noile structuri, ca traseul actual il stim), spuneti-i lui Ionut, eventual o sa va dea sfaturi unde se gasesc planurile de situatie, cu ce se deschid (DWFuri din AutoCad) etc.

Licitatia asta are 309 documente din care peste 100 de RAR-uri din volumul 4 (proiectul in sine) au fost uitate la "ridicarea pe SEAP" fiind adaugate ulterior sub forma de clarificare :)

Vice33

DA, deci eu mi-am prins urechile in atatea foldere si nici nu am gasit fisierele DWG...il inteleg perfect acum pe Ionut ca ii trebuie timp si rabdare sa caute in mega-foldere...

cristi5

Nu sunt neaparat DWF, multe planuri de situatie sunt pdf.

Proiectul incluzand planuri de situatie e in volumul 4 "planuri", la ambele licitatii. In Apata-Cata e  mai prost organizat pt ca are "parti" numerotate, fara o logica imediata.  Daca nu uit o sa le mut pe toate in acelasi folder.

Planurile de situatie care indica traseul (si cel vechi) sunt in 4.1 "terasamente", dar si 4.3 "suprastructuri" contine planse interesante.

Fireste, 4.4 Poduri si Viaducte e interesant (si scump) la fel si 4.6 tuneluri, 4.7 pasaje superioare, etc...

Unele elemente din Apata-Cata apar si in cealalta licitatie (si invers parca)

Deci, nu e asa complicat. Trebuie "doar" selectat, pozat si pus pe forum :)

cristi5

Proiectul e batut in cuie, nu e design& build cum se practica de obicei la autostrazi. Vezi la capitolul poduri, daca vad eu bine e acelasi pod ca acum. Cred ca asta e.

Dan027

^ am gasit si eu ulterior :( ... pacat ca nu s-au sincronizat cu latirea 13 Decembrie...

Cam astea sunt lucrarile de remediere pt respectivul podet
QuotePLAN DE SITUATIE   
DISPOZITIE GENERALA     
REMEDIEREA DEFECTELOR DE SUPRAFATA MARE SI ADANCIME LA BETOANE
REMEDIEREA FISURILOR LA BETOANE
"REMEDIEREA DEFECTELOR DE SUPRAFATA SI ADANCIME REDUSA  LA BETOANE"

cristi5

Deci il repara, nu il schimba? Trebuie sa scrie undeva in proiect.

Ionut

Gata, am pus pe pagina anterioara plansele interesante de pe Apata-Cata.

Tuneluri serioase... nu gluma (6,9 km si 5,1 km).
Cu helipad and shit.

Daca mai aveti nevoie de ceva, spuneti. Dar nu contati pe mine sa va dau. :lol:
Mi-a luat vreo 6 ore timp efectiv, in total, sa pun plansele alea. A doua oara nu cred ca mai fac. :lol:


Teo

La Gurasada stie cineva cand urmeaza sa termine Pizzaroti lucrarile?

Si traficul interzis cu exceptia riveranilor prin Santimbru cand se va redeschide? sau mai bine zis, de ce depinde, ca sa pot urmari evolutia lucrarilor?

alexV

^
traficul se va deschide probabil cand termina Pizzarotti santierul. Progresul la Pizzarotti e lent sau foarte lent.

In Santimbru "accesul interzis cu exceptia riveranilor" e incalcat de majoritatea. Ai putea zice pe buna dreptate, alternativa e sa stai la Teius in rampa sa faci stanga in DN1.

unii soferi forteaza acum si pasajul ala peste calea ferata, tot al lui PIzzarotti, si care e neterminat. de ce? fiindca mai au de facut doar jonctiunea stratului de uzura de pe pasaj cu drumu vechi. ai zice ca e treaba de 1 saptamana, dar e asa din vara. problema cand faci jonctiunea e ca gatuiesti la 1 banda circulatia in ambele sensuri. fara semafor aici.

poti iesi la pensie daca te angajezi pe santierul asta. job security for life.