Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ionut


ioandorin

Quote from: alecu26 on September 19, 2017, 10:43:20 AM
Pana atunci o poza pentru ghicit...:



Si ca sa stimulez un pic....daca ghiciti unde e, va dau si o alta veste buna. Un milestone important atins.
Se pregatesc pentru o campare prelungita ! Muuult peste termen ! Mai au organizare si langa st. Paulis cap X,spatiu inchiriat !

alecu26

Quote from: Ionut on September 19, 2017, 03:11:19 PM
Danes este mai lung. Mult mai lung.

Deci e de fapt un milestone istoric? Cel mai mare tunel finalizat dupa revolutie? Bine, nici Ceausescu nu sa inghesuit mult la tuneluri, majoritatea tunelurilor lungi fiind mai vechi. Dar nu am o statistica/istorie exacta.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

perfidus

Din A1 spre Simeria, trecand pe langa Turmas, am vazut acum cateva zile grinzi urcate sus pe pilele pasajului peste viitorul traseu CF. Se prea poate sa avem pasajul pe DN7 gata pana la iarna.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

NGC

Quote from: Vice33 on September 16, 2017, 01:20:39 PM
Quote from: NGC on August 27, 2017, 11:56:06 AM
Quote from: NGC on July 27, 2017, 10:20:15 PM
Quote from: NGC on July 12, 2017, 06:40:30 PM
Quote from: NGC20 on May 16, 2017, 11:02:46 PM
"Reabilitarea liniei de cale ferata Frontiera – Curtici – Simeria, parte componenta a Coridorului IV Pan - European pentru circulatia trenurilor cu viteza maxima de 160 km/h: Tronsonul 2: Km 614 – Gurasada, subtronsonul 2c: Cap Y Ilteu – Gurasada si tronsonul 3: Gurasada-Simeria"

Pentru subtronsonul 2c, CFR a desemnat in 21.04.2017 castigator asocierea ALSTOM + AKTOR + ARCADA.

Avem 4 contestatii la CAB a deciziei CNSC, contestatii care probabil vor fi conexate.

PIZZAROTTI -> http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000351227&id_inst=2
FCC + ASTALDI -> http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000351189&id_inst=2
CFR -> http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000351316&id_inst=2
ALSTOM -> http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000351064&id_inst=2

Astazi a fost termen dar doar s-au conexat cele 4 dosare si s-a dat termen in 24.08.2017.

S-a amanat pana in 15.09.2017.

O nouă amânare pentru 19.09.2017

Avem acum decizia finala.

19.09.2017

QuoteSolutia pe scurt: Admite plângerile formulate de petenta principală ALSTOM TRANSPORT SA şi petenta Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA. Respinge plângerile formulate de petentele Asocierea FCC - Alstaldi Lot 2 C şi Impresa Pizzaroti&C SPA-Saipem SPA - Pizzaroti SA. Modifică Decizia CNSC nr. 1543/C8/1610, 1619/222.06.2017,în sensul că: Respinge contestaţiile formulate de petentele Asocierea FCC - Alstaldi Lot 2 C şi Impresa Pizzaroti&C SPA-Saipem SPA - Pizzaroti SA. Admite cererea de intervenţei formulată de Asocierea Rail Works. Menţine rezultatul procedurii astfel cum a fost stabilit prin Raportul Procedurii nr. 11/1/726/21 aprilie 2017 emis de autoritatea contractantă CNCF CFR SA. Menţine celelalte dispoziţii ale Deciziei CNSC nr. 1543/C8/1610, 1619/22.06.2017. Definitivă. Pronunţată în şedinţă publică, azi 19.09.2017.

A fost intoarsa decizia CNSC si ramane castigator asocierea condusa de ALSTOM.

NGC

"Reabilitarea liniei de cale ferata Brasov- Simeria, componenta a Coridorului Rin - Dunare, pentru circulatia cu viteza maxima de 160 km/h, sectiunea Brasov - Sighisoara, subsectiunile :1. Brasov -Apata si 3.Cata- Sighisoara"

Quote from: Phenol on August 25, 2017, 10:01:47 PM
Quote
Bucureşti, 25 august 2017

CFR SA informează că prin depunerea ofertelor în procedura de licitaţie pentru obiectivul Reabilitarea liniei cf  Braşov – Simeria, componentă a Coridorului Rin - Dunăre, pentru circulaţia trenurilor cu viteza maxima de 160 km/h; Secţiunea: Braşov – Sighişoara, subsecţiunile 1.Braşov – Apaţa şi 3. Caţa – Sighişoara a fost încheiată cu succes încă o etapă în procesul de reabilitare a infrastructurii feroviare.

În data de 23.08.2017 s-a încheiat procesul de depunere în SEAP a ofertelor aferente acestui obiectiv.Au fost depuse 5 oferte de către următorii operatori economici:

-          IC Ictas Insaat Sanayi ve Ticaret A.S.;
-          Impreza Pizzaroti& C SpA Italia S.p.A.;
-          S.C. Alstom Transport S.A.;
-          Societa Italiana per Condotte d'Acqua S.p.A.;
-          STRABAG A.G.

Noul termen pentru evaluarea ofertelor este 15.11.2017.

Vice33

@NGC

Si care e etapa procedurala în continuare...? Ce trebuie sa faca CFR acum? Să declare castigator pe ALSTOM și să demareze procedurile de semnare a contractului pentru lucrări, nu? Mai există acum și alte impedimente/căi de recurs sau e lămurită definitiv această problemă...?


alecu26

Probabil. In fapt CFR a declarat castigator pe Alstom castigator. As zice ca se poate trece direct la semnarea contractului.

E totusi de remarcat ca se poate depune o oferta dupa termenul limita, cu dosarele si cutiile facute varza, documente amestecate, aflii ofertele celorlate firme dar a ta nu e deschisa...si sa castigi licitatia.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

NGC

Se poate semna.

Licitatia asta e lansata in baza vechii legi pentru achizitii publice. De cand cu legea 98/2016 si daca ofertele se depun online, nu mai merge faza asta.

Ionut


Vice33

Aici este iesirea spre Daneș, nu...? Mai ai si alte poze sa vedem ce au mai lucrat baieții în zonă...?

vancouver

Daca s-a finalizat betonarea peretilor in forma de arc de cerc (bolta), atunci se intra in linie dreapta la tuneluri. De regula se betoneaza tacturi de 10-12 m pe zi sau la 2 zile. Adica in urma sunt tacturi gata de mai mult timp. Acolo electricienii puteau deja sa lucreze la tablouri electrice, fire, impamântare, panouri luminoase de ghidare in situatii de urgenta, ventilatii, etc... Nu stiu daca au si facut-o sau nu. Si imediat se poate veni cu traversele, sina, etc.., ce vedem si la suprafata. Practic suntem in situatia echivalenta cu cea de la suprafata, in care fundatia este gata si se poate intra cu traversele.

Cu tot cu stalpi+firele de contact+semnalizare+probe teoretic un an ar trebui sa fie suficient. Sper ca s-au deblocat si celelalte probleme de pe traseu si poate ca la final de 2018 vom fi peste 95% pe toate tronsoanele dintre Sighisoara si Simeria, adica circulatie normala (poate doar mici lucrari de efectuat punctual).

Acum in conditii de santier se fac ca. 4:30h de la Sighisoara la Simeria (singurul tren direct este 12472, care trece noaptea, si mai sunt 2 trenuri regio cu schimbare la Teius, cu durata totala de ca. 5 ore). La final ar trebui ca. 1:45-1:50 pentru IR si ca. 2:20-2:30 cu regio cu schimbare la Teius. Din pacate insa linia noua va fi intre alte 2 zone in lucrari, asa ca o imbunatatire a timpilor intre orasele mari (Bucuresti+Brasov catre Cluj resp. Arad) vom vedea numai peste alti 5-6 ani. Nu stiu ce sa zic, dar nu pare cea mai inteligenta programare a lucrarilor. Mai bine se facea prima data Simeria-Deva-Arad in loc de Sighisoara-Simeria. Atunci macar aveam imediat o legatura intre 2 orase mari gata, adica Deva-Arad, unde Deva este de fapt un bazin de populatie (Hunedoara, Deva, Simeria + cu legatura feroviara Tg. Jiu-Petrosani-Simeria). In conditiile de acum un singur tren beneficiaza partial de noua linie: IR 1836 Cluj Napoca - Simeria - Craiova - Bucuresti Nord. Intre Cluj si Craiova poate ca va face 9 ore in loc de 10 acum. :lol:
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

cristi5

Auzisem ca sunt multe clarificari la licitatiile CIV (asta sugereaza ca proiectul CFR e slab, ceea ce vedem la executie) si recent am aflat ca clarificarile se gasesc pe SEAP. Asa ca ieri m-am uitat pe SEAP, si am facut un mic ghid

http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=74.msg168962#msg168962

Am ajuns sa apreciez si mai mult munca lui NGC!

Sa luam de exemplu licitatia
[151504] / 13.06.2014: "Reabilitarea liniei de cale ferata Frontiera – Curtici – Simeria, parte componenta a Coridorului IV Pan - European pentru circulatia trenurilor cu viteza maxima de 160 km/h: Tronsonul 2: Km 614 – Gurasada, subtronsonul 2c: Cap Y Ilteu – Gurasada si tronsonul 3: Gurasada-Simeria"

In primul rand documentatia de licitatie e intr-un format monstruos. Sunt cateva arhive RAR dar una are 81 de parti, alta 454, alta 208... Daca ofertantii trebuie sa le descarce si sa le decripteze individual, e usor aberant.


Aici avem contestatii si decizia finala


Iar sub ele (ordine invers cronologica) vin raspunsuri la clarificari, 81 la numar, unele cu anexe. Mai ales cele cu anexe cred ca sunt ilustrative pentru calitatea (slaba a) proiectului. 



Powered by API/PUM imgur uploader


ioandorin

Incepe distracția  pe subtronsonul 2a :Paulis lin.1,2,III,6,7 =25.09.17-25.04.18 ; Ghioroc lin.1,II,8= 09.10.17-09.05.18 !

District EA

Şi completare închiderea firului II Bârzava - Conop din 25.09.2017 până în 25.04.2018