Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 4 Guests are viewing this topic.

TibiV

http://www.cfrcalatori.ro/presa/Modific%C4%83ri-%C3%AEn-circula%C8%9Bia-trenului-Dacia-56/s-1/p-2

Quote
Modificări în circulația trenului Dacia
09-02-2016
 
CFR Călători informează că începând cu data de 15/16 februarie a.c., trenul DACIA, IR 346 și IR 347, București – Curtici – Viena și retur va circula pe ruta Braşov – Făgăraş – Sibiu, în loc de Braşov – Sighișoara, cu modificări de orare și număr de tren, astfel:   
IR 1346: Bucureşti Nord (plecare 14:00 ) – Braşov (plecare 16:45) – Făgăraş (plecare 18:14) – Sibiu (plecare 19:48) - Simeria (plecare 22:56) – Curtici (plecare 02:05).
IR 1347: Curtici (plecare 04:05) – Simeria (plecare 06:55) – Sibiu (plecare 10:20) – Făgăraş (plecare 11:56) - Braşov (plecare 13:27) – Bucureşti Nord (sosire 15:50).
Pe distanţa Curtici – Lokoshaza – Budapesta – Viena și retur, trenurile vor circula conform graficului.

Această măsură a fost luată pentru reducerea întârzierilor pe parcurs intern. CFR Călători asigură pasagerii că va lua în continuare toate măsurile necesare pentru îmbunătățirea ofertei de transport feroviar
.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adiarc

up-date din zona Sighisoara

din pacate nu am  vazut deloc miscare....in ritmul acesta ultimul termen contractual (revizuit si el ),30.01.2017 este si el in pericol



















celalalt tunel care iasa spre Danes,in plan indepartat





nu am reusit sa pozez,dar singurul loc unde era ceva miscare era capatul spre Danes al tunelului

in continuare pasaj drum agricol peste CF,la iesire din Danes spre Sibiu ; s-a trasat si pe unde va venii terasamentul aferent pasajului



in apropiere de Dumbraveni,zona unde DN 14,va fii relocat....aici se lucra





pe langa zidul de sprijin va venii drumul





pasaj drum agricol la iesire din Dumbraveni spre Sibiu....aici s-a si decopertat str.de pamant vegetal pana la conexiunea cu Dn14







bonus......deasupra SB



momentan atat
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

Evident ca nu se va atinge 1 ian 2017. Poate 1 ian 2018 dar și ala e în pericol. Poate un pic și cfr ar trebui sa intre în constructori cu reziliezi ca CNADNR dar 0 un pariu ca 90% din motive le sunt imputabile.  Prea e la fel situația pe toate cele 6 loturi.
Și potrivit articolului lui Victo după doi ani de chinuri ale nașterii copilul Simeria Km 614 sa născut mort. Va mai trebui sa așteptăm minim noua luni.....poate poate se naște.
În atare condiții Sighișoara Brașov îl văd direct executat din fondurile 2020-202?.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alexV

Quote from: adiarc on February 17, 2016, 05:06:51 PM


ce piloni grosi pentru un drum comunal, comparativ, autostrada LD4 (UMB) are niste sticksuri care sustin deschideri mult mai mari. la fel viaductul de pe sebes-turda al lotului 4, Porr, are piloni vizibil mai subtiri. cum asa?


carutasul

Quote from: alexV on February 18, 2016, 10:29:51 PM


ce piloni grosi pentru un drum comunal, comparativ, autostrada LD4 (UMB) are niste sticksuri care sustin deschideri mult mai mari. la fel viaductul de pe sebes-turda al lotului 4, Porr, are piloni vizibil mai subtiri. cum asa?

Poate or fi facut "Rezistenta" cu Buzdugan, precum Carutasul:  "si uite asa intervine flambarea, calculezi cati trebuie sa fie stalpul si inmultesti si tu cu 10, ca n-o sa risti sa cada podul"  :) Dealtfel Gheorghe Buzdugan (RIP) era un tip interesant, norocul Carutasului a fost ca a facut Electronica, altfel cine stie ce poduri facea  :)

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)


TibiV

Despre el vorbeam şi eu...
Inevitabil, am învățat după (unele din) cărţile lui...
Spuneam doar că era mai mult om de "fiare" decât de "betoane"...
Diagramele sunt la fel pentru o grindă, indiferent din ce e făcută...
Dar parcă îmi amintesc că la betoane era "buba" la Tau, nu la Sigma...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Vorbim tot despre Coridor? :D
Sa-mi spuneti daca simtiti nevoia de thread pentru ingineri. :)

carutasul

Ne scuzi Ionut, "amintirile ne chinuieste" :) Eu n-am mai inaintat cu Rezistenta mai departe, fiind la Electronica am avut doar acel curs , asa ca nu mai tin minte cum era cu sigma si tau. Ceea ce voiam sa subliniez e ca scoala noastra de inginerie era mai... defensiva in dimensionare, poate tanara generatie foloseste alti coeficienti, presupun ca acum se calculeaza "semi"automat dintr-un CAD ceva....

florin74

Quote from: florin74 on January 16, 2016, 01:26:50 PM
Quote from: florin74 on December 20, 2015, 08:03:55 PM

FCC-ALPINE-AZVI  (lot 1  : Sighisoara-Atel) :-64,8%
FCC-ALPINE-AZVI-STRACO  (lot 2 : Atel-Micasasa) : - 65,3%
AKTOR-ARCADA  (lot 3 Micasasa- Coslariu): - 83,93%
PIZZAROTI (lot 4 :  Coslariu -Vintu de Jos ) : - 55,08%
SWIETELSKY-STRABAG-ALSTOM (Vintu de Jos-Simeria) : 25,33%
Alstom -Swietelsky  (Km 614 - Arad - Curtici frontiera ) 93,2%
Reabilitare poduri Dunare : ARCADA 63%
Modernizare gara Tg Mures : CONFER&ARCADA : 50,02%
Semnalizare ERTMS Sighisoara- Simeria : ALSTOM 0%
Pod rutier DN14 - 61%

La final de an
FCC-ALPINE-AZVI  (lot 1  : Sighisoara-Atel) :-64,8%
FCC-ALPINE-AZVI-STRACO  (lot 2 : Atel-Micasasa) : - 65,3%
AKTOR-ARCADA  (lot 3 Micasasa- Coslariu): - 86,68%
PIZZAROTI (lot 4 :  Coslariu -Vintu de Jos ) : - 63,12%
SWIETELSKY-STRABAG-ALSTOM (Vintu de Jos-Simeria) : 33,57%
Alstom -Swietelsky  (Km 614 - Arad - Curtici frontiera ) 93,4%
Reabilitare poduri Dunare : ARCADA 68,23%
Modernizare gara Tg Mures : CONFER&ARCADA : 60,01%
Semnalizare ERTMS Sighisoara- Simeria : ALSTOM 0%
Pod rutier DN14 - 67,4%

La inceput de an (31.01.2016)

FCC-ALPINE-AZVI  (lot 1  : Sighisoara-Atel) :-65,31%
FCC-ALPINE-AZVI-STRACO  (lot 2 : Atel-Micasasa) : - 66,01%
AKTOR-ARCADA  (lot 3 Micasasa- Coslariu): - 86,92%
PIZZAROTI (lot 4 :  Coslariu -Vintu de Jos ) : - 64,1%
SWIETELSKY-STRABAG-ALSTOM (Vintu de Jos-Simeria) : 34,9%
Alstom -Swietelsky  (Km 614 - Arad - Curtici frontiera ) 93,5%
Reabilitare poduri Dunare : ARCADA 69%
Modernizare gara Tg Mures : CONFER&ARCADA : 60,29%
Semnalizare ERTMS Sighisoara- Simeria : ALSTOM 0%
Pod rutier DN14 - 71,45%

Nimic spectaculos, tinand cont de  perioada, in limita a 1-2%, exceptie podul peste DN14, unde avem un 4%- o surpriza placuta aceasta firma PRODIAL SRL

Oare stie cineva ce se intampla cu contractul de semnalizare cu Alstom pentru SIghisoara Simeria? E semnat din 30.09.2014 si este la 0%. Ce Dumnezeu fac, dupa ce le-a luat vreo 3 ani sa semneze contractul, le trebuie 5 ani sa se apuce sa lucreze si inca 10 sa il finalizeze?  :bash: :bash:

alecu26

ooo....dar sa vedeti acele poduri de sus. era de ajuns un singur pod cu deschiderea de cativa zeci de metri. (20-30). Dar ei au facut unul cu vreo 6 deschideri din care cea centrala de 70 de metri din metal (grinda cu zabrele ca la podurile CF). Deh....copy paste-ul asta.

Evident ca nu putem vorbi de flambaj la un element asa putin inalt si cu o asa mare sectiune. Nici seisme nu prea sunt in zona aia.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

vancouver

Nu cunosc detalii si intr-adevar totul pare supradimensionat, dar sa nu uitam gabaritul caii ferate electrificate de ca. 8m, fata de autostrada unde avem 5m. Ma refer la distanta pe verticala intre calea de rulare (șina / asfalt) și partea inferioara a podului. Asta explica in orice caz necesitatea unui numai mai mare de deschideri, la 8m rambleul fiind prea inalt si avand costuri posibil mai mari decat ale unei structuri tip pod.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

NGC

Niste informatii pe fuga despre cele 4 tronsoane aflate in licitatie.

Quote from: NGC20 on May 22, 2015, 04:42:42 PM
Ofertele pentru "Reabilitarea liniei de cale ferata Frontiera – Curtici – Simeria, parte componenta a Coridorului IV Pan - European pentru circulatia trenurilor cu viteza maxima de 160 km/h: Tronsonul 2: Km 614 – Gurasada, subtronsonul 2a: Km 614 – Cap Y Bârzava":
[...]
Ofertele pentru "Reabilitarea liniei de cale ferata Frontiera – Curtici – Simeria, parte componenta a Coridorului IV Pan - European pentru circulatia trenurilor cu viteza maxima de 160 km/h: Tronsonul 2: Km 614 – Gurasada, subtronsonul 2b: Cap Y Bârzava-Cap Y Ilteu":
[...]

Ambele loturi (2a si 2b) s-au anulat, dar anularile au fost deja contestate.

Quote from: NGC20 on May 20, 2015, 09:02:40 AM
Ofertele pentru "Reabilitarea liniei de cale ferata Frontiera – Curtici – Simeria, parte componenta a Coridorului IV Pan - European pentru circulatia trenurilor cu viteza maxima de 160 km/h: Tronsonul 2: Km 614 – Gurasada, subtronsonul 2c: Cap Y Ilteu – Gurasada":
[...]
Ofertele pentru "Reabilitarea liniei de cale ferata Frontiera – Curtici – Simeria, parte componenta a Coridorului IV Pan - European pentru circulatia trenurilor cu viteza maxima de 160 km/h: Tronsonul 3: Gurasada – Simeria":
[...]

Pentru celelalte 2 loturi (2c si 3) se incearca rezolvarea situatiei in urmatoarele 2 saptamani.