Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

ioandorin

@NGC20: poți să ne spui cine a ,,iesit" pe cele două subtronsoane ?

alecu26

nimeni. Zvonurile inclusiv din presa spun ca toti au ""iesit"" din cursa...adica au fost descalificati. E de asteptat sa fie acelasi lucru si pe celelalte loturi. In fond sunt cam aceleasi proiecte, aceleasi firme.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

NGC

Am scris pe fuga aseara si am scris ceva gresit, sau altfel interpretabil. Acum am corectat mesajul anterior.
Si din sursele mele confirm ceea ce a scris alecu26 mai sus. S-au anulat si s-a contestat anularea, exact ca si la CNADNR cu revizuirea SF-ului pentru Comarnic - Brasov (portiuni).
Pe lotul 2c au luat pana la urma in considerare si oferta ALSTOM.

alecu26

asta am vrut sa intrem si eu. Poti sa pui te rog aici si acea erata a fisei de achizitii? Mi se pare strigator la cer (dar OK...vine din partea CAB hotararea) ca totusi se va deschide si acea oferta. Sau va fi evaluata. IN DECMBRIE 2015. La juma de an de la deschiderea oficiala.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

NGC

^^^ Erata 83329/11.12.2015

Quote
Compania Nationala de Cai Ferate ,,CFR" SA în calitate de autoritate contractanta conform prevederilor art.8 alin. d) din OUG 34/2006, organizeaza o sedinta suplimentara în cadrul careia vor fi deschise documentele aferente ofertei pentru lotul 1 a Asocierii Rail Works, cu aplicarea corespunzatoare a dispozitiilor art. 33 alin. 4 din HG nr. 925/2006, în cadrul si în scopul punerii în aplicare a celor dispuse de Curtea de Apel Bucuresti - Sectia a VIII-a Contencios Administrativ si Fiscal prin dispozitivul Deciziei civile nr. 3870/30 iulie 2015 pronuntata în dosarul nr. 4055/2/2015.
Sedinta suplimentara va avea loc în data de 16.12.2015 ora 1000 la sediul nostru din Bucuresti B-dul Dinicu Golescu nr. 38, Sector 1, etaj 2, camera 69 (Palat CFR intrarea pe la poarta A).

yetiman

Quote from: vancouver on February 22, 2016, 05:31:05 PM
Nu cunosc detalii si intr-adevar totul pare supradimensionat, dar sa nu uitam gabaritul caii ferate electrificate de ca. 8m, fata de autostrada unde avem 5m. Ma refer la distanta pe verticala intre calea de rulare (șina / asfalt) și partea inferioara a podului. Asta explica in orice caz necesitatea unui numai mai mare de deschideri, la 8m rambleul fiind prea inalt si avand costuri posibil mai mari decat ale unei structuri tip pod.

Ca tot era vorba de rambleuri inalte:
Asta e solutia de la Teius spre Blaj, unde se va face un pasaj peste CF. S-a ales doar rambleu.


Desi o solutie cu 2-3 deschideri, si pe piloni, ar fi fost de mare folos si pentru intersectia rutiera de aici.
Se putea face o lucrare inteligenta, mai ales ca in zona apropiata va fi si nodul A10 - Teius.

Asta e continuarea din partea dreapta a pozei de mai sus, unde se muta DN14B, ca sa incapa panta de coborare a pasajului.


Pe harta, este aici:
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

alexV

Quote from: yetiman on February 23, 2016, 10:14:20 PM
Ca tot era vorba de rambleuri inalte:
Asta e solutia de la Teius spre Blaj

timp de executie 2 ani, si inca nu se circula pe el. constructor e Pizarotti. Parca CNADNR motiveaza mai bine constructorii de autostrazi, decat poate CFR sa motiveze pe aceiasi constructori

athosga

Quote from: florin74 on February 21, 2016, 06:18:15 PM
AKTOR-ARCADA  (lot 3 Micasasa- Coslariu): - 86,92%

Daca astia-s atat de avansati, nu ar trebui sa termine anul asta si sa se circule decent (cel putin cu 80) cel putin pe acest tronson? Nu stie nimeni, daca exista vreun termen pt. asta?

Mersi

frunzaverde

Quote from: athosga on February 25, 2016, 01:46:14 AM
Daca astia-s atat de avansati, nu ar trebui sa termine anul asta si sa se circule decent (cel putin cu 80) cel putin pe acest tronson? Nu stie nimeni, daca exista vreun termen pt. asta?

In livretele de mers curente se da drumul in felul urmator:

Medias - Micasasa : 120
Micasasa - Valea Lunga : 80
Valea Lunga - Campu Libertatii : 120
Campu Libertatii - Blaj : 85/80
Blaj - Coslariu : 120

Deci se asteapta sa poata da drumul anul asta candva cu 120. Nu se da drumul direct la finalizare cu 120, regula spune ca fiind "reconstructie" se da drumul cu 30, apoi trebuie sa treaca un anumit tonaj, apoi 50, apoi 70 si abia apoi 120. Dupa un an de mers cu 120, urca la 140.

Timpii de mers insa NU au fost ajustati pentru vitezele astea in trasele curente; este foarte probabil ca daca termina anul asta in timp util, trenurile de calatori sa intre la viteze marite inspre vara-toamna, sau daca nu reusesc in timp util, cu mersul urmator.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

alecu26

Nu se va imbunatati mult. Contractul de semnalizare-automatizare e la zero%. Nu stiu cum se va circula in perioada intermediara.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

frunzaverde

Quote from: alecu26 on February 25, 2016, 05:07:08 PM
Nu se va imbunatati mult. Contractul de semnalizare-automatizare e la zero%. Nu stiu cum se va circula in perioada intermediara.

Presupun ca INDUSI cu BLA. Contractul nou este doar ERTMS din cate stiu si INDUSI + BLA ramane obligatoriu pe toata reteaua.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

alecu26

pai si pe astia cine si când ii instaleaza? Sau astia sunt inclusi in contractul principal de executie a reabilitarii?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

frunzaverde

Quote from: alecu26 on February 25, 2016, 06:19:26 PM
pai si pe astia cine si când ii instaleaza? Sau astia sunt inclusi in contractul principal de executie a reabilitarii?

Presupun ca CFR SA. Sunt echipamente legacy, asa ca nu vad de ce nu s-ar refolosi cele vechi.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

ioandorin

@ alecu26 :BLA ŞI INDUŞI  pe D II in zona Aradului:trenuri regio-100;interregio-140= în livret,real-conform limitarilor de pe teren

ioandorin

@ frunzaverde :cu 30 deschide CFR SA in urma RK făcute de catre SIMC apoi treptat la VS, Swietelsky a deschis D II cu 70 apoi a ridicat-o.