Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 2 Guests are viewing this topic.

alecu26

La Arad, aceste echipamente erau in contractul principal. Acolo nu exista un contract separat pentru ERTMS.

@ioandorin: nu ai pe cine sa intrebi cum va fi pe restul tronsoanelor? La 85% progres (si astea sunt plati facute) inseamna ca in teren e lejer peste 90%. Si daca lucrarile de automatizare sunt incluse in contract, inseamna ca cele civile sunt practic gata. Ioandorin, de asemenea, te rog sa ne ajuti cu aceste prescurtari care sunt folosite in limbajul specialistilor. Aproape nimeni nu le intelege. Eventual poti scrie si in threadul special pentru asta, unde avem dictionar de prescurtari.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

frunzaverde

Quote from: alecu26 on February 26, 2016, 10:27:39 AM
La Arad, aceste echipamente erau in contractul principal. Acolo nu exista un contract separat pentru ERTMS.

Contractele pentru ERTMS nu fac decat o singura mentiune legata de BLA/INDUSI - ca se vor construi luandu-se in considerare sistemul existent. Nu includ montarea BLA/Indusi. La fel s-a facut pe Bucuresti - Constanta si pe Chitila - Brazi - Predeal. De altfel, nu cred ca se circula nici macar acum, prin santier, fara semnalizare.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

nenea_hartia

@alecu26: RK=reparație capitală, SIMC, VS=Viteza stabilită, la D II încă mai sap :lol:, dar e probabil lotul lui Swietelsky.

frunzaverde

Quote from: nenea_hartia on February 26, 2016, 09:45:53 PM
@alecu26: RK=reparație capitală, SIMC, VS=Viteza stabilită, la D II încă mai sap :lol:, dar e probabil lotul lui Swietelsky.

SIMC = Serviciu / Sucursala / Societatea de Intretinere Mecanizata a Caii (in functie de perioada istorica)
DII = Dubla 2

Traducere - lucrarile facute de CFR in regie proprie se dau in uz cu 30 km/h. Swietelsky a dat cu 70 direct, apoi a ridicat la viteza stabilita (viteza maxima din livretul de circulatie curent).
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

TibiV

Mulţumim... :)
:cheers:

LE
Nu e prescurtare... dar cine e Swietelsky ?...
CFR ştim cam toţi nespecialiştii...  :book:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)



alecu26

Swietelesky e una din firmele austriece specializate in realizarea de suprastructura a caii ferate. Din aceasi familie mai avem: Wiebe, Leonard Weiss, Colas Rail si sigur mai sunt.

Din pacate in ultima vreme e macinata de coruptie interna si nu numai. In bransa li se mai spune Schmierlesky. (e un joc de cuvinte deloc frumos. Va rog nu le spuneti asa ca se supara).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

rocklee

o vizita pe la podul cf simeria veche ...si prin inprejurimi








TibiV

rocklee, +1
:cheers:
Super-poze !

Dacă l-am putea clona pe rocklee, am sta cu toţii în fotolii, fără să ne murdărim ghetele cu noroi....
:lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rocklee


rocklee

am mers si pana la trecerea de la fosta pescarie  :D




vedere spre orastie