Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

cristi5

Mut aici discutia...

Quote from: alecu26 on February 01, 2016, 12:47:37 PM
Proiectarea pe Simeria-km 614 e dezastru. De aceea s-a si anulat licitatia odata, dar si asa, la un momenta dat se vorbea de 3000-4000 de clarificari. E si unul din motivele in care practic nici unul din gigantii europei si ai lumii in constructii nu au participat. si vorbim de licitatii de miliarde de euro.

Ca sa va faceti o idee....CNADNR pune mai multe desene si informatii intr-o licitatia FIDIC GALBEN, decat pune CFR intr-o licitatie FIDIC ROSU.

Am mai spus-o mai demult....Simeria-km 614 deja se poate munci la fazarea proiectului.

Banuiesc ca degeaba se reliciteaza sau fazeaza cu acelasi SF/proiect? Pe CF nu expira SF la fel de repede ca pt drumuri?

Desi inteleg c-au fost probleme si la licitatie ca au uitat sa scrie CF in caietul de sarcini si-au licitat unii care sunt constructori, dar de drumuri :)

Scuze, stiu ca s-a mai discutat dar dezbaterea publica fiind asa dominata de autostrazi, e greu de urmarit. Putem poate incerca niste intrebari la MT sau CFR. Gen, ce-aveti de gand, relicitare, fazare, refacere CF, etc

alecu26

Faza cu fazarea avea o tenta ironica. Daca ne uitam in trecut, la cat le-a luat sa implementeze Sighisoara-Simeria (undeva la 5-6-7 ani de la ordinul de incepere care sa dat la sfarsitul lui 2011 si inceput de 2012), putem presupune cu un grad mare de siguranta ca Simeria-km 614 nu va fi finalizat mai devreme de 2022 (n+2), avand in vedere ca nici macar inca nu s-a facut prima strigare cu privire la castigatorii licitatiei, asa ca mai devreme de 2017 (pe la mijloc) nu cred ca sunt sanse sa vedem vreo lopata in teren.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

TibiV

Scuzaţi-mi ruşinoasa neştiinţă...
Dar poate pune cineva un link GM sau OSM cu locul exact numit "km 614" ?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cristi5

Statia Cicir e cam pe la 616+300 si aceasta trecere la nivel e la 614+600:
https://www.openstreetmap.org/#map=16/46.1657/21.5157
(OSM are trecerea la nivel dar nu si drumul agricol... Si s-a "pierdut" un fir de cf)

la 14:04

Cam la 613 incepe prima varianta de viteza de pe Arad-Simeria, banuiesc ca de-aceea au ales locul pt separarea tronsoanelor
http://www.openrailwaymap.org/mobile.php?lang=en&lat=46.17008319939009&lon=21.540584564208984&zoom=12&style=standard

TibiV

Mersi !...
:cheers:

Quote from: cristi5 on February 01, 2016, 11:04:51 PM
Cam la 613 incepe prima varianta de viteza de pe Arad-Simeria, banuiesc ca de-aceea au ales locul pt separarea tronsoanelor
http://www.openrailwaymap.org/mobile.php?lang=en&lat=46.17008319939009&lon=21.540584564208984&zoom=12&style=standard

Mamă ce soluţie "contra naturii"...

De ce nu au făcut oare un arc larg în stânga lacurilor, în locul buclei ăleia ?!... :o
Că doar nu sunt munţi pe acolo ?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ioandorin

"Mamă ce soluţie "contra naturii"...

De ce nu au făcut oare un arc larg în stânga lacurilor, în locul buclei ăleia ?!... :o
Că doar nu sunt munţi pe acolo ?..."                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                ...datorita costurilor,cred!
...datorita costurilor,cred!Pentru ca trebuiau doua pasaje noi: unul la DN7,altul la DJ 708c+ ca aici este si linia de tramvai,iar actualul pasaj din capy al st.Ghioroc este recent reabilitat si ,,ridicat" !                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               

cristi5

Din ce-am citit in proiect, acel pod cu tramvai e cuiul, si reabilitarea lui recenta... Altfel puteau trage o diagonala pana la Paulis si cu ocazia asta indulceau si curba de-acolo...

Proiectul prevede 7 poduri noi peste Mures, zeci de km de traseu nou, si sute de km de cale noua... Doua poduri rutiere noi nu cred ca adaugau prea mult la cost.

Stefan01

Astazi am trecut in zona intersectiei cu DJ 107 cu linia de cale ferata 200A (intrarea in Alba Iulia  dinspre Drambar).

Poza de mai jos arata materialul folosit la terasamentul caii ferate pe bucata Alba Iulia - Barabant:


In apropierea barierelor de cale ferata sunt depozitate recent traversele din imaginea de mai jos:


In partea dreapta a imaginii de mai sus (intre stiva de traverse, stalpul din beton si vechea cale ferata) se observa montate noile traverse impreuna cu sinele.

stangabriel

Intrebare: Ce se face/se poate face cu vechile traverse? Am vazut multe depozitate in diferite locuri dupa reabilitarea Bucuresti-Ploiesti-Campina...

frunzaverde

Quote from: stangabriel on February 14, 2016, 01:10:25 PM
Intrebare: Ce se face/se poate face cu vechile traverse? Am vazut multe depozitate in diferite locuri dupa reabilitarea Bucuresti-Ploiesti-Campina...

Sunt sortate in functie de starea tehnica, si cele care pot fi refolosite/reconditionate ("semi bune") sunt folosite pentru reparatii curente pe alte linii.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

mircea_ms

Saptamina trecuta am adus de la depozit mai multe tipuri de materiale, care mai puteau fi folosite, bineinteles in instalatiile care nu intra pentru reabilitare.

alecu26

Aktor, pe cele care erau mai degradate le baga in concasor si facea piatra sparta care poate fi folosita inclusiv la calea ferata, dar nu pentru stratul final, unde conditiile sunt destul de stricte.

De asemenea, pot fi cumparate de privati. Parca vreo 25 de RON bucata.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ioandorin

RASPUNS AL CN CFR LA O POSTARE PRIVIND SEGMENTUL KM614-SIMERIA:    segmentul Frontieră - Curtici - Arad - Km 614 va fi dat în exploatare anul acesta. De asemenea, facem precizarea că proiectul Km 614 - Simeria este finanțat prin programul POIM 2014-2020, iar perioada de eligibilitate a cheltuielilor aferente POIM 2014-2020 este 31.12.2020, perioadă la care se poate aplica regula n+3/n+2 (adică prelungirea prioadei de eligibilitate cu încă 2 ani), neexistand în acest moment riscul pierderii fondurilor europene. Mai mult, bugetul alocat sectorului feroviar pentru întreg programul POIM 2014-2020 este de 1.2 miliarde de euro, iar CFR are în execuție sau în fază de pregătire/lansare și alte proiecte de lucrări, a căror valoare depășeste cu mult bugetul alocat, existând astfel premisele unei solicitări de creștere a finanțării UE, în a doua fază a programului POIM 2018-2020.

TibiV

http://www.agerpres.ro/economie/2016/02/16/costescu-termenul-de-finalizare-pentru-autostrada-pitesti-sibiu-este-acum-2021-la-sectoarele-de-capat-exploatarea-mai-devreme-15-32-41

Quote
În domeniul feroviar, principalele proiecte aflate în derulare sunt cele de pe tronsonul feroviar Sighișora — Simeria, unde este prevăzut a se circula cu viteza de 160 km pe oră. "În această zonă, situația este următoarea: pe tronsonul Vințu de Jos — Coșlariu, stadiul inițial la începutul anului a fost de 34%, la sfârșitul anului ne propunem să ajungem la 70%, pe Coșlariu — Micăsasa de la 86% vom ajunge la 100%, adică vom finaliza acest tronson, iar pe ultimele două tronsoane care sunt Micăsasa — Ațel și Ațel — Sighișoara plecăm undeva din zona 64-65% și vom ajunge la 90% la sfârșitul anului", a continuat Dan Costescu.

"Proiectele care vor fi noi sau relansate în sectorul feroviar sunt Predeal-Brașov, sectorul care a rămas neterminat din anii trecuți, cele două proiecte de electrificare Cluj-Episcopia Bihor și Craiova-Calafat, ramura sudică a Coridorului IV Craiova-Caransebeș și, nu în ultimă instanță, despre Podul de la Grădiște — Giurgiu, care de 10 ani stă, practic, prăbușit", a mai spus ministrul Dan Costescu.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)