News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

[B] Magistrala M4 Straulesti-Gara de Nord-Progresul

Started by Ionut, December 26, 2011, 08:28:22 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

riciu

Ok, ok. Ce s-a facut e bun facut, oricat m-ar enerva, pe mine, chestia asta. Hai sa vedem ce solutii exista pentru urgentarea rezolvarii... Ca din ce inteleg eu nu pare (cel putin de la nivelul meu) ca s-ar misca mare lucru.

v.ghiorghica

Mingea e in terenul celor de la Siemens...nu stiu cine i-ar putea contacta pt info

subway

Pentru info trebuie contactat beneficiarul, el e <autoritatea contractanta>!

elcraft

8-9 minute, deja ar fi mai rapid decat M3 la orele de pranz.  :lol:

riciu

Catre cei cu mai multe cunostiinte despre metrou si Metrorex: ce se mai aude cu semnalizarea pe M4? Sau ne prinde 20 2X fara ea? Multumesc.

Ionut

SCS Transport si CM POIM, 17-18 iulie 2019, Timisoara
Prezentare oficiala Metrorex
Magistrala 4











Ionut

SCS Transport si CM POIM, 17-18 iulie 2019, Timisoara
Prezentare oficiala Metrorex
Magistrala 4 GdN-Progresul




Cica ar fi gata SF-ul in august...

subway


riciu

A trecut si iulie si pe 1 Mai - Straulesti, nimic, nimic, nimic...

GDPR

#624
Ii apelez eu maine pe tema asta. Nu ca as avea sperante ca imi vor trimite un raspuns la obiect.


Ionut

#626
Acum 20 de minute. Str. B. P. Hasdeu la doi pași de intersecția cu Splai. Chiar pe trotuar. Foreza geo. Se pregăteau să foreze. Este cumva vorba de studiul geotehnic din SF pe M4?

(GPS)


Powered by API/PUM imgur uploader

subway

#627
Da, e foreza Beretta a Metroului. E pe acest amplasament de miercuri dimineata.

tonică

exista fie si ca o bruma de plan ca odata cu acest tunel inspre gara progresul sa se sape in paralel si unul pentru o viitoare linie de tren ce sa taie orasul direct, transformand astfel gara de nord in gara de trecere? Sau exista vreo posibilitate ca aceasta linie sa poata fi folosita si de un tren care sa faca legatura intre sud si nord ori inveres, fara a mai ocoli orasul? Intreb, naiv... :-[

Xenos

Pe celălalt forum (metroousor) chestiunea s-a discutat de mai multe ori si s-a spus ca declivitatile, gabaritele etc. ar fi total diferite si ca, deci, nu e fezabil.
Pe de alta parte, la traficul feroviar de acum sa fim multumiti daca ramane Gara de Nord unde e cu o modernizare decenta, fara alte planuri fantasmagorice, ca nu cred ca avem noi resurse financiare (miliarde) pt un nou Stuttgart 21, care s-a dovedit un mare fiasco (lucrari de decenii cam de trei ori mai scumpe decat se estimase initial).