News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

[B] Magistrala M4 Straulesti-Gara de Nord-Progresul

Started by Ionut, December 26, 2011, 08:28:22 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Liviu M

Metrorex mai are treaba si in afara Bucurestiului?
Din cate stiu eu, Siemens e o firma privata, ce treaba are Angela cu ce face Siemens?  :o
Eu stiam ca problemele contactuale se rezolva in cel mai rau caz la tribunal. Ma rog, asta intr-o societate normala.

v.ghiorghica

Se merge asa pt ca sistemul de automatizare pe acea sectiune e inca nefunctional.
Sunt unele chestiuni de rezolvat, cum ar fi:
- nu s-au executat teste de concordanta cu semnalizarea SOS si lipsa tensiune in sina a III a (nu s-a remediat inca de catre SIEMENS), Westrace,post PLO si Moviola);
- comutarea   automata   sau   manuala   a   dulapurilor   interlocking   pentru   statia   Laminorului determina ocuparea circuitelor de cale din statia Laminorului timp de 3-6 secunde;
- nu   exista   confirmare   din   partea   Siemens   privind   implementarea   software   a   modificarilor codurilor ATP si nici pentru PLO;
- ar mai fi cateva, dar nu le pot trece aici.
Ideea e ca mai dureaza o perioada.

GDPR

Quote from: subway on June 10, 2019, 05:44:31 PM
Nu sunt doua firme oarecar, e o firma romaneasca de importanta nationala si un concern german de cea mai mare anvergura internationala...

De fapt este vorba de Siemens Rail Automation SAU din Spania, companie achizitionata de Siemens acum cativa ani. Cam la fel ca Telekom-ul nostru. Asa ca suna-l mai bine pe regele Felipe  :lol:

^Deci iulie, da? Dar ce an?  :-[

Pelicanul

Stimate coleg v.ghiorghica, hai să pun eu punctul pe I că văd că  ne duci cu preșul. ( Pare că lucrezi în sistem și cunoști unele probleme ).
Chestiunile de rezolvat sunt numai două :
- Sau implementarea Dimetronicului nu are suport financiar și nimeni nu e nebun  să lucreze moka.
- Sau băieții care lucrează sunt incopetenți total
Bine, ar mai fi o perspectivă ce ține de procuratură, se cheamă sabotaj.
_________
Ne amețești cu baliverne, spune adevărul !
Vroiaţi putere ? Vă imprumutam o locomotivă...

v.ghiorghica

#604
@Pelicanul

Vorbesti numai prostii se vede si in numărul de dislike uri pe care îl ai.
În primul rând nu mai există Dimetronic. A fost cumpărat de Siemens.
Doi la mana: Siemens a intrat pe penalizări de peste 1 an de zile. Au fost platiti, nu au fost in stare sa livreze. Iar acuma sunt penalizati lunar.
Lasă replicile marca Dragnea cu "sabotaje" si OZNuri de genul asta.
Ce am scris eu mai sus e un extras preluat din situația tehnică REALĂ la 31.05.2019.


Pelicanul

#605
Bine, e ca tine, concluzia care e ? Când inaugurăm semnalizarea ? Asta  e important. Forumul e democratic și cred că acceptă păreri diferite. Din moment ce au fost plătiți și  nu și-au făcut treaba părerea mea e limpede, e vorba de incopetență sau rea voință. Nu te mai băga peste dislikurile mele, sunt unii de pe aici care cum deschid  forumul îmi mai dau un punct în minus. Asta e plăcerea lor.  Dacă  competența sau incopetența unei postări se rezumă la numărul de voturi + / - înseamnă că am ajuns rău. Orice nepriceput în ale metroului  care este înscris aici poate să dea un vot negativ. 
Vroiaţi putere ? Vă imprumutam o locomotivă...

v.ghiorghica

Nu cu diversitatea de opinii am o problema, ci cu replici de genul "ne duci cu preșul", "Ne amețești cu baliverne, spune adevărul", etc.
Eu tot scriu ca problemele astea sunt la Siemens...de unde sa stiu cand se va inaugura, din moment ce ei sunt in intarziere de atata vreme?
Raspunsul este simplu: depinde de capacitatea celor de la Siemens de a rezolva toate problemele ramase. Sodolescu a dat un comunicat cum ca in Iunie, sau Iulie.
Sincer, ma indoiesc. Sunt unele probleme care stagneaza din Decembrie, de exemplu oprirea la punct fix.
Dar directorul general a dat asigurari ca in Iunie sau Iulie, daca vrei un termen oficial.

Pelicanul

 :drunk: E în regulă. Aspectul ( negativ ) e că m-am cam săturat de câte termene se dau pentru inaugurarea sistemului de semnalizare. Ok, să fie 31 Iulie ( acum vine ! ) deși am rezerve...
Vroiaţi putere ? Vă imprumutam o locomotivă...

v.ghiorghica

Termenele  acestea de multe ori paralele cu realitatea dpdv tehnic sunt date la presiune politica...........

subway

Oprirea la punct fix nu e o chestiune de joaca mai ales la Bazilescu ce are un peron foarte <scurtutz>
;)

Pelicanul

#610
Da, știu, oprirea la punct fix a metroului e tot atât de  complexă ca zborul pe Lună. Descoperim noi acum tehnologii noi. Asta e abureală. Trebuie montată o tehnologie care deja se aplică, inclusiv la noi. Cum e cu punctul fix la Dristor 2 / A.S. ? Acolo cum se poate și aici nu ? Mai sunt stații scurte care opresc la punct fix perfect, Eroilor / Iancului / și mai dau exemple. ( Izvor ) Cineva ne ia drept fraieri, asta e.
Vroiaţi putere ? Vă imprumutam o locomotivă...

v.ghiorghica

@subway
M4 are 8 statii si 3 interlockinguri de generatii diferite
GN2
1 Mai
Straulesti (inca nefunctional)

Era de asteptat sa apara neconcordante.
Nu era insa de asteptat sa nu poata fi nici pana acum remediate.

v.ghiorghica

@Pelicanul

Da, e complicat cand sunt vreo 10-15 ani diferente intre Interlockinguri.
M1cu3 a fost automatizata in acelasi timp. Simplu. N-a venit Dristoru' la 7 ani dupa Eroilor, fiecare statie cu cate un IPU de alta generatie.
M4 e o carpeala din punctul asta de vedere...iar țesătura nu mai ține.

alex8

Cand au făcut oferta tehnică și financiară trebuia sa tina cont de asta, doar ca in bunul stil românesc s-au dus ca niste kamikaze. Lasa ca vedem noi cum facem ....
Dacă nu sunt în stare să o facă, atunci pot sa faca încheierea contractului cu certificat constatator negativ.

v.ghiorghica

Asta e motivul pt care platesc penalizari.
Si-au asumat concordanta intre sisteme si nu au reusit sa o realizeze, pe scurt.

De aceea circulatia se face in regim ATP.
Asa se va face si pe M5, in faza 1, pana vin trenurile noi ca sa poata monta Alstom echipamentele pe ele.
Tare curios sunt cum se va face circulatia cu ATP izolat pe M5 care va fi foarte aglomerata...