[B] Magistrala M4 Straulesti-Gara de Nord-Progresul

Started by Ionut, December 26, 2011, 08:28:22 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Valentin

Nu stiu ce sa zic, eu ieri am luat M4 de la Basarab pana la Laminorului si am intrat in toate statiile pe aceeasi parte, nu-mi dau seama pentru ca nu ma pricep la Dimetronic, dar cu siguranta inca nu apar pe ecranele de informare timpul pana la urmatorul metrou..

riciu

Eu circul zilnic pe acolo... si mi s-a acrit... si sincer... cand vad ca lumea se agita pentru viitoarea M4, dar pentru actuala M4...

Ionut

Planurile prevăd o legptură feroviară Gara de Nord – Progresul. ,,Alt proiect important e extinderea liniei 4 de la Gara de Nord la Progresul. Practic completăm magistrala 4. La acest moment sunt finalizate studiile de prefezabilitate și fezabilitate, cu o finanțare asigurată printr-un grant elvețian. Proiectul are 11,92 kilometri cale dublă,  13 stații, un depou și 15 trenuri. Valoarea totală este de 1,8 miliarde euro. Ne dorim ca acest proiect să intre în finanțare pe următorul cadru 2021- 2027 pe fonduri nerambursabile căci îndeplinește condițiile necesare. Finalizarea ar dura 4 ani de zile", spune directorul general.

Aldea pentru ClubFeroviar.ro

pest1969

Si a mai trecut un an si M4 nu e inca operational asa cum ar trebui. Si ma intreb daca noua conducere a MT e macar constienta de problema...

v.ghiorghica

#649
https://www.economica.net/metrorex-receptioneaza-de-un-an-semnalizarea-pe-magistrala-4-in-lipsa-ei-trenurile-mai-rateaza-intrarea-in-statii_179247.html

Problemele sunt date de oprirea la punct fix, mari jurnalisti, puteau sa intrebe...
Nu opreste in limitele de +/- 50 cm in statiile Laminorului si Straulesti..

carutasul

Sincer nu înțeleg: americanii îi bagă lui Ben Laden racheta pe geam și siemens nu poate opri un tren in 50 cm? :)

AndreiB

Eu nu inteleg altceva. Ok, nu merge. Care este planul? In cat timp si cum rezolvam?

Am bagat o caruta de bani in extinderea M4. Ce facem? O lasam asa?

carutasul

au anunț Siemens: "angajam automatist" pe Best Jobs :)
Glumesc, desigur. Presupun că momentan pune nea Vasile frână :)

TibiV

Quote from: carutasul on February 05, 2020, 03:21:33 PM
...americanii îi bagă lui Ben Laden racheta pe geam și siemens nu poate opri un tren in 50 cm? :)

Rachetele nu rebruseaza....  O:-)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

carutasul

Ale lui Elon Musk mai fac și asta, și nimeresc platforma când e marea agitată :) Tind să cred că e o problemă de management la Siemens, că nu îmi vine să cred că ar fi așa o problemă insurmontabilă, sau frecușuri idioate de genul cineva se străduiește să îi arate altcuiva că el are dreptate.

v.ghiorghica

Acolo e un cumul mai mare de probleme:
I.
IPU de la GND = generatia X
IPU de la 1 MAI = generatia Y
IPU de la STR = generatia Z
Deci 3 generatii de interlockinguri diferite care trebuie sa functioneze ca un ceas elvetian.
Red flag
II.
Ramele au o anumita vechime, iar placile noi care trebuiesc montate pe tren (pt demodulare) sunt de asemenea noi.
Tinand cont ca instalatia ATP din cale functioneaza perfect, e posibil ca acelea sa fie cu probleme.
Chiar nu stiu. Doar Siemens poate raspunde la intrebarea asta.
Ei si-au asumat prin contract modernizarea, avand toate aceste date de intrare...

v.ghiorghica


v.ghiorghica

@AndreiB
Exista penalizari, claimuri, etc
Daca X isi asuma prin contract ceva si apoi dau chix, revendicari nene, cum a facut si Astaldi...

Sorinus

Dar trenurile se vor schimba vreodata pe magistrala asta? Cred ca momentan, la interval de 10 minute, nu circula mai mult de 3 rame pe magistrala 4. Maxim 4.

Deci la un interval de 5-7 minute, ar fi nevoie de 6 rame. Daca se cumpara ptr M5, de ce nu se cumpara si ptr M4?


pest1969

Din pacate presa nu-l deranjeaza pe ministru cu intrebari legate de M4...