News:

.

Main Menu

Caile ferate in lume

Started by Ionut, November 10, 2016, 07:36:24 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ionut

Căile Ferate Ruse și Căile Ferate din Azerbaidjan convin asupra dezvoltării coordonate a coridoarelor de transport eurasiatice

Căile Ferate Ruse și Căile Ferate din Azerbaidjan au semnat un memorandum privind dezvoltarea cooperării în Baku, capitala Azerbaidjanului. Memorandumul a fost semnat la 6 mai 2019 de către CEO și președintele Consiliului Căilor Ferate Ruse Oleg Belozerov și președintele căilor ferate din Azerbaidjan Cavid Gurbanov. Memorandumul urmărește implementarea unei politici coordonate pentru dezvoltarea și funcționarea Coridoarelor Internaționale de Transport Eurasiatice, inclusiv extinderea relațiilor economice externe și asigurarea condițiilor optime de transport pentru traficul de tranzit și import-export.

Părțile intenționează să dezvolte o cooperare cuprinzătoare în sectorul feroviar, inclusiv potențialul de transport și de tranzit al companiilor feroviare naționale. În special, acestea vor implementa activități comune care vor contribui la creșterea traficului de marfă de-a lungul rutelor Iran-Azerbaidjan-Rusia-Europa pe ruta vestică a Coridorului Internațional de Transport Nord-Sud și ruta Rusia-Azerbaidjan-Turcia de-a lungul infrastructurii din linia de cale ferată Baku – Tbilisi – Kars.

Căile ferate ruse și Căile ferate din Azerbaidjan au convenit de asemenea în comun să atragă încărcături suplimentare pentru trenurile de containere de-a lungul rută de vest a coridorului Nord-Sud și alte rute. În plus, companiile își vor concentra eforturile asupra dezvoltării traficului de tranzit est-vest-est, în primul rând în comunicarea dintre Azerbaidjan și China în tranzit prin Rusia, precum și între China și alte țări în tranzit prin Rusia și Azerbaidjan.

Părțile și-au exprimat dorința de a îmbunătăți calitatea serviciilor, de a asigura utilizarea eficientă a materialului rulant și de a oferi rate tarifare competitive. Se va elabora un spațiu unic de informare pentru a îmbunătăți eficiența procedurilor comerciale și tehnologice prin introducerea tehnologiilor moderne, gestionarea documentelor electronice și urmărirea mișcărilor de transport de marfă.

Mobilitate.eu

Ionut

S.U.A. retrag aproape un milliard de dolari pentru proiectul unui tren de mare viteză în California



Guvernul Trump a declarat, joi, că a anulat oficial o finanțare de 929 milioane de dolari pentru programul feroviar de mare viteză din California, după respingerea apelului făcut de acest stat. Autoritatea de reglementare a căilor ferate din S.U.A., respectiv Administrația Federală a Căilor Ferate (FRA), a declarat joi că a anulat finanțarea acordată urmare a unui acord din 2010, din cauza faptului că statul California "nu a reușit în mod repetat să respecte" și "nu a reușit să facă progrese rezonabile în privința proiectului", informează Reuters. Într-o declarație de presă, FRA a declarat că încă mai are în vedere "toate opțiunile" în căutarea restituirii a 2,5 miliarde de dolari în fonduri federale pe care statul California le-a primit deja.

ClubFeroviar.ro

Ionut

Noua Zeelandă investește aproape un miliard de dolari în proiecte feroviare



Investiția substanțială a Guvernului din Noua Zeelandă prin Bugetul 2019 creează o bază solidă pentru viitorul feroviar din țară, spune directorul general al grupului KiwiRail, Greg Miller. Astăzi, guvernul a anunțat un credit de 741 milioane USD pentru KiwiRail în următorii doi ani și încă 300 de milioane de dolari pentru proiectele feroviare regionale prin intermediul Fondului de Dezvoltare Provincială (PGF).

Defalcarea bugetului include:
331 milioane de euro pentru abordarea problemelor legate de moștenire pentru a îmbunătăți fiabilitatea și rezistența, cum ar fi menținerea liniilor, semnalelor, podurilor, tunelurilor, echipamentelor noi de manipulare a mărfurilor și un nou sistem de rezervare și urmărire a mărfurilor.
375 de milioane de dolari pentru a înlocui 900 de vagoane de îmbătrânire vechi și a începe înlocuirea flotei de 48 de locomotive de pe insula South și a unor locomotive de manevră, care au vârsta de până la 50 de ani; și îmbunătățirea aspectului și eficienței depourilor de întreținere Hutt și Waltham.
– 35 de milioane de dolari pentru achiziționarea progresivă a două feriboturi feroviare noi, care vor înlocui feriboturile de îmbătrânire a lui Interislander Aratere, Kaitaki și Kaiarahi.

De asemenea există și posibilitatea de a accesa până la 300 milioane USD din PGF pentru proiectele feroviare regionale.

Mobilitate.eu

Ionut

SMEC proiectează două mari secțiuni feroviare în Filipine



SMEC a fost desemnată să furnizeze proiectarea detaliată a Proiectului de Căi Ferate Manila Clark (MCRP North Line) și a Proiectului de Căi Ferate Nord-Sud, South Line (NSRP South Line). SMEC va asista echipa de proiectare a Agenției Internaționale de Cooperare Japonia (JICA) în pregătirea tuturor documentelor necesare pentru proiectarea detaliată a lucrărilor civile, structurale, arhitecturale, mecanice și electrice.

MCRP North Line și NSRP South Line sunt două secțiuni majore ale sistemului național de transport feroviar care urmărește să ușureze congestionarea traficului în Metro Manila și în afara acesteia, să promoveze creșterea incluzivă și să îmbunătățească serviciile de transport și logistică în zonele deservite în prezent. De asemenea, SMEC a asigurat supravegherea fundamentală și detaliată a proiectării și supravegherii construcțiilor din cadrul North South Commuter Rail (NSCR).

Mobilitate.eu

reed

Las si eu aici trenul care face legatura dintre HongKong si aeroport.Vreo 24 de minute,costa in jur de 7 euro dus intors.









(GPS)




kitsune

Am mai scotocit prin telefon. Pozele sunt făcute de pe o pasarelă cam la etajul 2. Asta înseamnă că trenul e cam pe la 4.








Powered by API/PUM imgur uploader
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Ionut

Ceva de genul va fi la Otopeni la aeroport. Statia suspendata la etajul 1.

voicul

De ce Australia nu are trenuri de mare viteză - 35 de ani de discuții - Idei, refuzuri și soluții

Australia este a șasea cea mai mare țară din lume ca suprafață, dar nu are nici măcar un kilometru de linie ferată de mare viteză, deși s-a discutat încă de acum 35 de ani. Cam o dată la 10 ani a revenit tema, s-au realizat și studii și s-au făcut și calcule. Cei mai radicali au spus că este absolut aberant să se construiască linii pentru "TGV" în Australia, în timp ce susținătorii spun că măcar trenuri care să ruleze constant cu peste 130 km/h tot ar trebui să existe. Mai jos puteți citi despre motivele pentru care uriașa țară nu are astfel de trenuri, dar și despre ideea despre cum trenurile ar putea motiva sute de mii de oameni să-și schimbe domiciliul.

https://economie.hotnews.ro/stiri-industrie_feroviara-23341428-video-australia-nu-are-trenuri-mare-viteza-35-ani-discutii-idei-refuzuri-solutii.htm

Ionut

Căile ferate ruse vor reduce timpul de tranzit între Japonia și Europa la doar 11 zile

"Aproximativ o treime din totalul traficului pe calea ferată trans-siberiană constă în transportul de marfă pe rutele cu Japonia", a declarat Oleg Belozorov, director executiv și președinte al consiliului de administrație al Căilor Ferate Ruse, care s-a adresat dialogului de afaceri Rusia-Japonia la Forumul Economic de Est din Vladivostok. Potrivit lui Belozorov, un volum record de peste 45 de milioane de tone de marfă a fost transportat anul trecut, în timp ce transporturile de containere cresc cu o viteză mai mare de peste 11%. "Încercăm să oferim noi servicii și reducem termenele de livrare pe ruta Japonia-Europa pentru a atrage expeditori japonezi. Am redus deja timpul de livrare în Polonia la 19 zile și intenționăm să-l reducem și mai mult la aproximativ 11-14 zile, a spus Oleg Belozorov.

Pentru a demonstra capabilitățile și avantajele rutei transiberiene, Căile Ferate Ruse, împreună cu Ministerul Transporturilor din Japonia, implementează o serie de teste pentru expedierea containerelor din Japonia. La 4 septembrie 2019, de exemplu, în prima zi a celui de-al V-lea Forum Economic de Est, un lot de containere de la expeditori japonezi a fost expediat de la Vladivostok folosind o nouă tehnologie unică complet electronică pentru înregistrarea documentelor pentru transportul maritim și feroviar. Această nouă tehnologie permite expeditorilor să economisească până la patru zile pe hârtie în port. "Am numit acest proiect INTERTRAN și vom reproduce ideea pe alte rute. Astăzi, 5 septembrie, vom trimite și un container din portul Toyama", a spus Oleg Belozorov. Infrastructura terminalului este în curs de dezvoltare. În cooperare cu partenerii japonezi, se elaborează proiecte pentru crearea terminalului și a complexului logistic ,,Baltic" în regiunea Leningrad și portul uscat al ,,Primorsky" din orașul Ussuriysk din Primorye, pe coasta îndepărtată a Rusiei.

Mobilitate.eu

Ionut

Rusia și Armenia discută dezvoltarea comună a rețelei feroviare

Ministrul adjunct al transporturilor din Rusia, Vladimir Tokarev, și directorul executiv și președintele Consiliului de administrație Oleg Belozorov al căilor ferate ruse s-au întâlnit cu premierul Republicii Armenia, Nikola Pashinyan. Întâlnirea a avut loc în capitala Armeniei Erevan. Părțile au discutat despre dezvoltarea ulterioară a rețelei feroviare din Armenia și, în special, despre normalizarea lucrărilor la Căile Ferate din Caucazul de Sud CJSC. Oleg Belozorov a subliniat că Căile Ferate Ruse își îndeplinesc toate obligațiile în temeiul Acordului de concesiune cu Armenia, investind aproape 250 de milioane de dolari din fondurile proprii în căile ferate ale țării.

Așa cum a menționat și CEO și președintele Russian Railways, principala condiție pentru implementarea proiectului și continuarea modernizării infrastructurii feroviare este rezolvarea tuturor problemelor controversate în spiritul cooperării constructive și cu participarea guvernului armenean.

Mobilitate.eu

voicul

Chinezii au lansat trenul fără șine, care rulează pe linii vopsite pe asfalt

După doi ani de teste, un tren nou, care merge pe șine virtuale, a fost inaugurat în orașul Yibin din provincia Sichuan, China.

În loc de șine, acest hibrid între tramvai și autobuz circulă pe niște linii trasate pe șosea cu vopsea albă.

La fel ca în cazul mașinilor fără șofer, noile,,trenuri rapide autonome" (TRA) sunt ghidate prin tehnologii GPS și LIDAR (Light Detection and Ranging), reușind să se deplaseze foarte precis pe șinele virtuale.

În cazul în care pe traseu apar obstacole, precum accidentele sau ambuteiajele, trenul își poate devia traiectoria pentru a le ocoli. Momentan, această manevră poate fi realizată doar de către conductorul vehiculului.

Trenurile funcționează pe baterii
Trenul TRA merge pe roți de cauciuc, însă are viteza (70 de kilometri pe oră), capacitatea și fiabilitatea unui tren care rulează pe șine. Garnitura standard este compusă din trei vagoane, care pot transporta 300 de persoane.

Dacă este nevoie, garnitura poate fi extinsă la cinci vagoane, cu o capacitate de 500 de persoane. Trenul este alimentat de o serie de baterii cu titanat de litiu și are o autonomie de 40 de kilometri.

https://incredibilia.ro/china-trenuri-fara-sine/?fbclid=IwAR2qt0v7hSSWIt2D8BQeIfKNfxwc1y6vLzCoy_oprYRosrTMKbiWrgxoD48

cristi5

Am vazut pe National Geographic "Cu trenul prin Muntii Stancosi". E vorba de firma Canada Pacific (daca bine retin). Multe caderi de pietre pe sina, viaducte si tuneluri uriase, etc.

E ultimul tren din lume care poate fi oprit facand cu mana. Un tren are 3 km lungime.

Dominik

You're in Steelers Country

District EA

Coreea de Sud - o porțiune de aproximativ 90 km de cale ferată (Dodam-Yeongju-Andong-Danchon) ce se modernizează pentru trenurile KTX, ce mai... zici că e șantierul C IV din România!

voicul

Mai au si altii linii proaste expirate de 20 de ani:

https://fb.watch/4xHDLwSAXJ/