News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Trenurile in lume

Started by Ionut, December 09, 2016, 08:08:51 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ionut

Uzbekistan achiziționează două trenuri de mare viteză Talgo 250



Compania națională de cale ferată din Uzbekistan (UTY) a confirmat astăzi decizia de a achiziționa două noi trenuri Talgo de mare viteză, care vor fi identice cu cele deja existente în țară, singurele de acest gen din Asia Centrală. Contractul se ridică la 57 de milioane de euro, iar proiectul prevede livrarea primelor unități pentru a începe operarea în 2021. Anunțul contractului acordat confirmă încrederea acestui operator în materialul rulant Talgo în ultimul deceniu și în special în trenurile T250, capabile să realizeze o interoperabilitate perfectă la nivel mondial.

Contractul a fost formalizat odată cu semnarea pentru finanțarea proiectului, aprobată de Consiliul de Miniștri și acordată Republicii Uzbekistan de la Fondul pentru Internaționalizarea Întreprinderii (FIEM), datorită componentei spaniole ridicate a proiectului .

Trenurile T250 sunt alcătuite din 11 vagoane și două capete de tracțiune la fiecare capăt, care pot circula cu o viteză de până la 250 km / h, rămânând în același timp capabile să se adapteze la fiecare curbă și să dezvolte viteza maximă pe liniile convenționale mulțumită tehnologiei de înclinare a lui Talgo. Această tehnologie permite trenului să îmbunătățească viteza în curbe cu până la 25%, reducând timpul de parcurs pe liniile existente fără a trebui investiții în infrastructură nouă.

Noile trenuri vor funcționa și sub marca Afrosiyob și vor lega capitala Taskent, cu Samarkand și orașele Qarshi, Bukhara și Jiva, împreună cu cele patru unități deja în serviciu. Primele două trenuri Talgo 250 au fost achiziționate în 2009 și au început să funcționeze în 2011. Patru ani mai târziu, operatorul UTY a achiziționat două trenuri noi, fiecare cu câte 11 vagoane, care au început să circule în 2017.

Mobilitate.eu

Ionut

Căile Ferate Ruse au comandat 13 trenuri de mare viteză Siemens Velaro RUS



Căile Ferate Ruse (RZD) au comandat 13 trenuri Velaro RUS de mare viteză de la Siemens Mobility și Ural Locomotives, un joint-venture al Sinara Group și Siemens AG. Comanda are un volum de aproximativ 1,1 miliarde de euro. Contractul include, de asemenea, întreținerea trenurilor pe o perioadă de 30 de ani RZD a comandat inițial 8 trenuri Velaro de la Siemens Mobility în 2006 și a plasat o comandă de încă 8 trenuri în 2011.

Contractul a fost semnat în paralel cu Forumul Economic Internațional de la Sankt Petersburg (SPIEF) de Oleg Belozerov, Director General și Președinte al Consiliului de Administrație al RZD, Dmitry Pumpyansky, Președintele Consiliului de Administrație al Grupului Sinara, Joe Kaeser, CEO al Siemens AG, și Sabrina Soussan, CEO al Siemens Mobility.

Trenurile Velaro cu 10 vagoane vor opera între Moscova și Sankt-Petersburg și vor contribui la satisfacerea cererii tot mai mari de servicii pe linia de 650 de kilometri cu cel mai mare volum de pasageri din Rusia. Velaro numit "Sapsan" (Peregrine Falcon) din Rusia și este special conceput pentru calea largă a țării și pentru temperaturile extreme (de la -40 ° C la +40 ° C). Trenurile Sapsan sunt echipate cu sistemul național de control al trenurilor din Rusia și pot găzdui aproximativ 550 de pasageri. Echipamentul de ultimă oră al trenului, designul de înaltă calitate și un program variat de divertisment pentru pasageri oferă călătorilor caracteristici speciale și confort. Trenurile sunt deservite și întreținute la depoul Siemens Mobility din Sankt Petersburg.

Mobilitate.eu

Ionut

Transporturile de containere pe Căile Ferate Ruse au crescut cu 15,4% în 2019

Din ianuarie până în mai 2019, rețeaua feroviară rusă a transportat 1,97 milioane de containere cu unități TEU pe toate rutele, cu 15,4% mai mult decât în aceeași perioadă în 2018. Traseele interne au consemnat transferul de 817,100 TEU, o creștere de 10,3%, în timp ce containerele de tranzit au constituit 219,200 TEU, cu 21,1% mai mult, containerele de export au constituit 520,700 TEU, o creștere de 13,3%, în timp ce numărul containerelor importate a crescut la 414.400 TEU , echivalent cu o creștere de 26,7%.Numărul de containere încărcate livrate pe toate rutele a crescut cu 14,5% în ianuarie-mai 2019 față de aceeași perioadă a anului trecut și a însumat 1,31 milioane de TEU, care au transportat peste 18,6 milioane de tone de marfă, o creștere de 15,3%.

Detalii pe Mobilitate.eu

Ionut

Bombardier Transportation va livra încă 74 vagoane TWINDEXX Vario pentru Căile Ferate din Israel



Bombardier Transportation a semnat un contract pentru furnizarea a 74 de vagoane BOMBARDIER TWINDEXX Vario etajate pentru ISR. Această comandă face parte dintr-un acord-cadru semnat în octombrie 2010 și este evaluat la aproximativ 147 milioane de euro (166 milioane USD). Livrarea noilor vagoane este programată să fie finalizată până în decembrie 2021. Noua comandă constă în 11 vagoane cu comandă pentru operarea cu locomotive electrice TRAXX, compatibile și cu locomotivele diesel, 11 vagoane intermediare cu spațiu destinat persoanelor cu mobilitate redusă și 52 de vagoane normale. În plus, cabina din vagonul de control va fi reproiectată astfel încât să fie identică cu locomotivele electrice TRAXX.

Acest concept cu o singură locomotivă permite ISR să configureze trenurile locomotive în funcție de capacitatea necesară. Fiecare dintre trenurile cu opt vagoane are în prezent locuri pentru 1.000 de pasageri. Ca furnizor de soluții complete, Bombardier Transportation operează un depou de servicii în Haifa, unde 293 de vagoane etajate din flota actuală ISR sunt modernizate pentru o viteză de 160 km / h și pentru tracțiune electrică.

Mobilitate.eu

Ionut

Cum arată trenul japonez Laview, în care stai ca în sufragerie







Japonia se află la ani lumină distanţă când vine vorba despre trenurile de mare viteză, iar cel mai nou tren nu este o excepţie, relatează CNN. Proiectat de arhitectul Kazuyo Sejima, deţinător al unui premiu Pritzker, seria Seibu 001, cunoscută sub numele "Laview", este o creaţie uimitoare. Laview are un exterior argintiu, care reflectă lumina, proiectat să se integreze în peisaj în timp ce traversează oraşul către munţi. Ferestrele uriaşe ale trenului oferă pasagerilor imagini panoramice extraordinare de-a lungul drumului. În interior, Laview este dotat cu scaune galbene cu tetiere ajustabile şi cotiere confortabile, "care oferă senzaţia că te afli în camera de zi".

Detalii pe ClubFeroviar.ro

frunzaverde

Vai - traducerile jurnalistilor romani facute pe sponci si fara verificare. E ca la "Radio Erevan" - nu e tren de mare viteza - e tren de navetisti - pe una din zecile de linii de navetisti radiale din Tokio.
Viteza maxima absoluta a trenului e 120 km/h, si in trafic normal 105 km/h. Si oricat de elegant arata interiorul, confortabil n-are cum sa fie. Ecartament e 1067, gabarit dinamic 2744 mm - senzatie placuta de sardina.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Ionut

Numărul de pasageri din rețeaua deținută de Căile Ferate Ruse a crescut cu 4% în ianuarie – septembrie 2019

Potrivit celor mai recente cifre, Căile Ferate Ruse au transportat 894,1 milioane de pasageri în perioada ianuarie – septembrie 2019, o creștere de 3,9% față de aceleași nouă luni din 2018. Pasagerii pe distanțe lungi s-au ridicat la 90,1 milioane, cu o creștere de 5,4%, în timp ce la pasagerii suburbani numerele au crescut cu 3,8%, până la aproape 804 milioane. De la începutul anului 2019, cifra de afaceri a pasagerilor din rețeaua de căi ferate rusești a crescut cu 3% față de aceleași trei trimestre ale anului trecut și s-a ridicat la 104,4 miliarde de pasageri-kilometri. Cifra de afaceri a pasagerilor suburbani a crescut cu 3,9%, până la 25,6 miliarde km de trecere, în timp ce cifra de afaceri a călătorilor pe distanțe lungi s-a ridicat la 78,8 miliarde km-pas, cu o creștere de 7%.

În ianuarie-septembrie 2019, inelul central din Moscova a transportat aproape 106 milioane de pasageri, cu o creștere de 14,4%. De când inelul central din Moscova a început operațiunile la 10 septembrie 2016, a transportat peste 372,9 milioane de pasageri. MCR a transportat un număr record de pasageri la 3 aprilie 2019, când transporta 561.956 de persoane.

Mobilitate.eu

voicul

Daca nici chinezii nu mai au forta de munca si trebuie sa bage trenuri fara mecanic, ce sa mai zicem noi. :lol:

A fost inaugurat primul tren "glont" fara mecanic care atinge viteza de 350 km/h

https://www.digi-world.tv/stiri/digital-tech/a-fost-inaugurat-primul-tren-glont-fara-mecanic-care-atinge-viteza-de-350-km-h-27334



voicul

Mai zice si in limba lor, dar se intelege

China a lansat un prototip al unui tren de mare viteză, ce are capacitatea de a atinge până la 620 de kilometri pe oră. Trenul Maglev a fost testat recent și face parte din planul chinezilor de a asigura transport rapid între marile orașe.


voicul

China a prezentat un tren care ,,levitează" și poate atinge o viteză maximă de 600 km/h

China a prezentat, marți, un tren maglev capabil să atingă o viteză maximă de 600 km/h, potrivit presei de stat, citată de Reuters. Viteza maximă ar face ca trenul, dezvoltat de China și fabricat în orașul de coastă Qingdao, să fie cel mai rapid vehicul terestru din lume.

Folosind forța electromagnetică, trenul maglev ,,levitează" deasupra căii fără contact între corp și șină.

China folosește tehnologia de aproape două decenii la o scară foarte limitată. Shanghai are o linie scurtă de maglev care circulă de la unul dintre aeroporturile sale până în oraș.

Deși nu există încă linii maglev inter-oraș sau inter-provincie în China care ar putea folosi trenurile de mare viteză, unele orașe, inclusiv Shanghai și Chengdu, au început să efectueze prospecțiuni.

La 600 km/h, ar dura doar 2,5 ore pentru a călători de la Beijing la Shanghai cu trenul - o călătorie de peste 1.000 km.

Prin comparație, călătoria ar dura 3 ore cu avionul și 5,5 ore pe calea ferată de mare viteză.

Țări precum Japonia sau Germania caută, de asemenea, să construiască rețele maglev, deși costurile ridicate și incompatibilitatea cu infrastructura actuală de cale ferată rămân obstacole în calea dezvoltării rapide.

Poze pe:
https://www.digi24.ro/stiri/externe/mapamond/china-a-prezentat-un-tren-care-leviteaza-si-poate-atinge-o-viteza-maxima-de-600-km-h-1604677

b1

Tot China a mai prezentat și trenul de marfă care atinge 350 km/h. (acum un an):

China presents freight train to break speed record with 350 kmph

A new record has been claimed for the fastest freight train in the world. The Chinese train manufacturer CRRC Tangshan presented its new bullet train, designed to carry cargo at a speed of 350 kilometers per hour. The new type rolled off the production line in Tangshan, in north China's Hebei Province, on 23 December.

The model resembles that of a passenger train, but has a 85 per cent utility rate for cargo. It is made in such a way that it greatly reduces running resistance. High-speed train manufacturing is traditionally focussed on passenger traffic. Until now, the fastest freight train ran at a speed of 180 kilometres per hour, operated my Mercitalia in Italy.

Characteristics
The CRRC train counts eight wagons, with 2.9-meter-wide loading doors to ensure speedy loading and unloading. According to media sources, it is not only the fastest freight train in the world, but it can also be used at extreme temperatures: between -25 degrees Celsius and 40 degrees Celsius.

The train could cover 1,500 kilometers within five hours. Considering the large territory of China, this means a great boost to the domestic supply chain of goods. By the end of 2035, the nationwide rail network is to be expanded to a total of 200,000 kilometers, including around 70,000 kilometers of high-speed lines.

Trends
High-speed rail traffic is in high demand around the world. However, high-speed lines usually link major city centres, which are typically not the destinations for freight. Nevertheless, express delivery of goods is increasingly in demand with the current e-commerce boom, an high-speed freight lines are not a luxury.

This was the reason for Mercitalia to launch its Mercitalia Fast in November 2018. It connects the terminal of Maddaloni-Marcianise in Caserta, the natural logistic gateway to Southern Italy, with the Bologna Interport, one of the most important logistics hubs in Northern Italy.

CRRC
CRRC Tangshan is part of China Railway Rolling Stock Corp – the largest rail vehicle manufacturer in China by production volume. China is leading in terms of high-speed rail traffic. It has made great efforts in high-speed passenger traffic. In May 2019, CRRC Qingdao Sifang unveiled a prototype of a new maglev high-speed train. The vehicle is able to speed up to 600 kilometres per hour. The manufacturer plans to start mass production of the train this year.

Sursa.
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.
--------------------------------------------------
Un pic de istorie 1, un pic de istorie 2, un pic de istorie 3, un pic de istorie 4, un pic de istorie 5, un pic de istorie 6, un pic de istorie 7, un pic de istorie 8, un pic de istorie 9, un pic de istorie 10 (Nou)

b1

Maglev... 600 km/h... China:
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.
--------------------------------------------------
Un pic de istorie 1, un pic de istorie 2, un pic de istorie 3, un pic de istorie 4, un pic de istorie 5, un pic de istorie 6, un pic de istorie 7, un pic de istorie 8, un pic de istorie 9, un pic de istorie 10 (Nou)