Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Ionut

Quote from: horatiu.cosma on July 26, 2024, 04:33:51 PMpeste tot unde e asfalt sunt 6 "culoare" pe care s-a așternut, deci e ori primul ori al doilea strat, nu e deloc uzură pe lotul 3.

Ai dreptate, m-au furat culorile, mi s-a părut că au băgat și uzură. Dar nu, tot stratul 2. Am corectat.

Ionut

@NoWords

Merci! Deci acum se apucă de forat piloți... doar timpii tehnologici pe un pasaj cap-coadă de la forare piloți la deschidere trafic înseamnă vreo 6 luni... care nu mai sunt 6... sunt vreo 5... care nici alea 5... (vreme, pauză muncitori)... bine, nu că s-ar sta doar în Jitaru2. Greșesc? @horatiu.cosma @alecu26

@NoWords
Vezi dacă afli/știi și ce se întâmplă în poza pusă de mine. Acolo nu este structură.

NoWords

#12617
Este un canal in zona aia, fost canal de irigatii mai exact. Probabil vor face un pod casetat.
Voi incerca sa aflu mai multe daca prind ocazia.

Nu ai de ce  :thumbsup:

Ionut

Fără să fiu prăpăstios/defetist.
Doar zic din ce văd și din experiența de atâția ani în monitorizare.

Mai ales aici, când e clar că sunt all-in, cum zicea @dr4qul4, să nu te atingi de un biet podeț peste un canal de irigații... nu sună bine. Poate e terenul mlăștinos, poate cine știe ce e acolo... în proiect (ăla inițial livrat de Consitrans și pus pe Harta API) știu sigur că NU este structură trecută. Adică da, probabil podeț... dar... dar poate nu ține... altfel s-ar fi apucat de el. Nu? E clar ceva acolo, un blocaj.

Dar deh, nu mai avem blocaje pe proiectele de infrastructură. Scrioșteanu dixit.

horatiu.cosma

Corect. Utilitățile alea pe care le tot pomenește săptămânal pe A0 Sud 3 (sau cele de aici) nu sunt blocaje. Sunt binecuvântări...pentru constructori  :lol: .

Legat de Jitaru cel adevărat, acolo s-au apucat de treabă prin august/septembrie anul trecut și au tras zi și noapte până pe 23 decembrie. Deci teoretic se poate și aici. Dar când nu ai de rezolvat doar "un Jitaru", ci vreo 20 în paralel, vorbesc ca volum de muncă totală, conform propriilor promisiuni, atunci se cam îngroașă gluma.

dr4qul4

Eu nu inteleg ce au de gand cu rampele. Daca nu se apuca de ele (la modul serios) pana la sfarsitul lui August, atunci nu vad cum pe pot termina. Este nevoie de compactare serioasa la rampe (si cred ca au rampe pt 100+ de benzi) si nu prea poti compacta pe ploaie. Sa nu-i ia prin surprindere ploile in Octombrie
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Ionut

#12621
Și rampe. Și grinzi. Nu au nicio grindă pe pasaje. :o
Și pasajele mai au o problemă. Nu poți termina la sol până nu pui traficul pe pasaj, peste A7.

Sigur, nu rămân decât 100 de metri sub pasaj, de făcut.
Dar ai terasament. Compactare. Asfalt.

Durează, chiar și un ciot...

NoWords

#12622
Locuiesc in zona @Ionut. Nu cred ca e cazul de mlastina, fiind terenuri arabile fix langa. Ceva nu este ok acolo si o vor lasa probabil pe "final".

Incerc sa aflu direct de la sursa si va informez ( daca sunt dispusi sa ofere informatii  :lol: )

ncb

De la Raducu P Drum: AUTOSTRADA A7 Buzau-Focsani lot 4 Mandresti Munteni-Focsani Nord | 24.07.2024


naivu

Cele doua zone neatacate ("Jitaru2" si canalul de irigatii) imi aduc aminte de coloana lipsa a lui Pizza de la nodul A1-A10-DN1 de la Sebes. (Se vedea de luni de zile cu ochiul liber din drona cum lipsea o pila dintr-un sir de pile si nu intelegea nimeni de ce nu se apuca si de ea, pana la urma, cand le-a convenit, au anuntat ca au acolo o teava de gaze care trebuia relocata, dar tacuse chitic, si Constructorul si Inginerul si Beneficiarul, ca sa aiba o baza sa le dea extensie de timp pana cand aveau nevoie).
Nu stiu ce e mai rau, chiar sa fie o problema tehnica majora in cele doua locatii sau sa se fi coborat UMB la nivelul Pizza si Aktor?!
La inceputul anului credeam ca pt ambitia lui Umbrarescu macar pod Buzau-Focsani N va gata pana in decembrie, dar acum e final de iulie si vad ca deja isi pregatesc scuzele pt decembrie.

PIF-MR

De la SkyScraper Ro

Autostrada A7 | Nod Rutier Râmnicu Sărat | Ridicare Grinzi | Buzău-Focșani Lot 2 | 26.07.2024 (UMB)

Ionut

Mie îmi dă final de septembrie, optimist.
August, exclus.


Iată încă un termen ratat...


Monitorizare puncte critice Autostrada A7 Focșani Sud (Mândrești)-Focșani Nord aka "Cocoașa de la Focșani"
24 iulie
- pasaj pe A7 nod Mândrești (DN23) - 2 deschideri (x2) - grinzi 0% / pile 95%
- pasaj pe A7 - 1 deschidere (x2) - suprabetonare 100% / hidroizolație 0%
- pasaj pe A7 - 1 deschidere (x2) - suprabetonare 100% / hidroizolație 0%
- pasaj pe A7 - 1 deschidere (x2) - suprabetonare 100% / hidroizolație 0%
- pasaj pe A7 - 1 deschidere (x2) - suprabetonare 100% / hidroizolație 0%
- pasaj pe A7 - 1 deschidere (x2) - suprabetonare 100% / hidroizolație 0%

Total pasaje/poduri pe A7 = 6 buc, 7 deschideri (x2, două sensuri) / suprabetonare 100% / hidroizolație 0%, excepție face pasajul din nodul Mândrești care nu are grinzile (pila centrală fiind întârziată)

Alte puncte critice importante:
- încă sunt zone cu terasamente întârziate, scurte, mici, dar sunt întârziate
- asfalt - mare parte asfalt, straturi 1 (90%) 2 (70%) dar nu am văzut uzura, stratul 3 (0%) - ochiometric 60% per total
- parapete 0%
- marcaje 0%
- șanturi & casiuri & taluzări - mare parte gata, probabil cam 65-70%

liviu.roman

Podul peste râul Râmnic și DN22 la final de săptămână (27.07.2024)







Materiale pregătite pentru pod





liviu.roman

Pasaj DJ203P peste A7




Sens giratoriu DN22




Organizarea de șantier




Ionut

#12629
Quote from: liviu.roman on July 28, 2024, 04:58:47 AMPasaj DJ203P peste A7

Hai să speculez, pozitiv zic eu.

Uitați-vă la acest pasaj peste A7 imediat la sud de Râmnic (de pod/de râu). Vedeți Harta API.



1. Pe deschiderea asta grinzile NU sunt așezate la locul lor pe cuzineți. Cei încercuiți cu roșu. Sunt 3 cuzineți liberi, doar cel din partea de jos a imaginii are grinda corect așezată. Pe cuzinet vine aparatul de reazem.

Ce face aparatul de reazem?
"Aparatele de reazem utilizate pentru rezemarea suprastructurilor podurilor de cale ferata si sosea sunt alcatuite din straturi succesive de cauciuc pe baza de neoprene, intercalate intre table de otel denumite armaturi si asigura transmiterea solicitarilor de orice natura de la suprastructura la infrastructura. Prin constructia lor permit miscarile de translatie si rotatie a suprastructurii in anumite limite, fara a crea suprasolicitari in vreunul din elementele podului."

Mai simplu zis: ține grinda (transferă forțele de la grindă+ce este pe grindă - asfalt/vehicule - la cuzinet/pilă și mai departe în pământ) într-un mod FLEXIBIL, astfel încât podul să nu se facă praf la vibrații, să nu obosească grinda/suprastructura, să atenueze vibrațiile la vânt puternic și, desigur, să reziste la cutremure.

Aparatele de reazem sunt obligatorii și sunt greu de făcut, nu le face orice firmă de 2 lei.

Este evident că este un blocaj în piață. Altfel grinzile erau așezate pe aparate, nu direct pe pilă/riglă (rigla e partea aia orgizontală a pilei, de sus, perpendiculară pe piciorul pilei).

Lipsa grinzilor de pe pasajele peste A7 la nord de Râmnic poate avea drept cauză lipsa aparatelor de reazem.

2. Rampele la acest pasaj peste A7 sunt un pic mai avansate față de cele de la nord de Focșani. Vedeți filmare Răducu și analiza mea: total pasaje peste A7 = 7 buc din care unul metalic / grinzi 0% medie / rampe 10% medie

Aici rampa pare un pic mai ridicată, gen 15-20%.

3. Acele două blocaje (Jitaru2 și canalul irigații) de pe Râmnic-Focșani de care nu se ating.

4. Alt blocaj aparent: parapetele, unde sunt parapetele? Sunt 0% chiar și pe cocoașă unde ar trebui, chipurile, finalizat luna viitoare (nicio problemă, contractual au extins deja termenul inițial, le vor extinde pe toate).

------

Așadar, speculez, până vedem filmarea pe Buzău-Râmnic: poate, poate, POATE le-a venit mintea cea de pe urmă și se concentrează pe Buzău-Râmnic. Ar fi fezabil. Colonești-Albota, Buzău-Râmnic și cocoașa ar însemna 19+31+11 = 61 kilometri A+DX. Fezabili.