News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

5 Members and 22 Guests are viewing this topic.

Ionut

Uitați aparatele de reazem în toată splendoarea lor la pila asta a podului peste Râmnic unde se pregătesc să ridice tablierul metalic:


hummingbird

Văzusem intr-o filmare și pe Bz-Ramnic acum vreo 2 luni, tot la fel - ridicate dar nu puse pe poziții în lipsa aparatelor de reazem. E bine totuși ca le aduc și le ridica și nu așteaptă livrarea aparatelor.

danutzu_1069

Grinzile, ca sunt jos sau sus tot aia este. Tot trebuie macara sa le aseze pe pozitii.
Doar ca jos nu mai ocupa spatiu.

PIF-MR

#12633
Poate SUS nu mai ocupă spațiu! 8)  Puse sus ia și mai puțin timp punerea pe poziție, doar ridicare și fixare.

JohannDB

 ""... mai puțin timp punerea pe poziție, doar ridicare și fixare.""
      Însă macaraua, tot costă și vine și a doua oară..... O altă factură.

PIF-MR

Pasaj 203P peste A7
Rampele sunt într-adevăr mai ridicate, doar lângă picioarele de la capete sunt lăsate  pentru finalizarea ulterioară, fiind nevoie de straturi succesive supratasate.



PIF-MR

Quote from: JohannDB on July 28, 2024, 11:59:03 AMÎnsă macaraua, tot costă și vine și a doua oară..... O altă factură.
Aceste grinzi sunt mai mici, nu e nevoie de macarale foarte mari, pot fi folosite cele din dotare, cu costuri mult mai reduse.

PIF-MR

Quote from: Ionut on July 28, 2024, 07:39:50 AM------
Așadar, speculez, până vedem filmarea pe Buzău-Râmnic: poate, poate, POATE le-a venit mintea cea de pe urmă și se concentrează pe Buzău-Râmnic. Ar fi fezabil. Colonești-Albota, Buzău-Râmnic și cocoașa ar însemna 19+31+11 = 61 kilometri A+DX. Fezabili.
Garantat UMB e capabil să finalizeze anul acesta Buzău-Focșani, poate fără podul de la Buzău, care depinde de alții să merite inaugurarea.
Au suficient personal și inventar logistic pentru asta.
Întrebarea este dacă merită efortul pentru a da satisfacție politicienilor lăudăroși care anticipează niște termene de ei visate.

cb

Mărețele grinzi de peste A3.
Deocamdată par în standby.
(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

Ionut

Quote from: panzer on July 28, 2024, 07:12:53 PMScoate-i te rog pe Pizzaroti de la "lucreaza". Au inventat anul trecut problema cu apa, pe care n-a mai vazut-o nimeni dupa aceea. Retter au un pasaj mare de facut intr-adevar, dar au lucrat cu un singur cofraj, parca e firma de apartament. Lucreaza mai bine decat au facut-o pe A10, corect, dar fata de ceilalti din lista e tot underdog.

Răspund aici, ontopic.
Pe A7 eu zic că Pizzarotti se achită mai mult decât onorabil de contract dupa DEZASTRUL de pe A10. Termenul contractual actual(izat) este început de octombrie. Parcă 3. Au cerut extensie o lună, (încă) nu au primit. Pizzarotti (și Retter ajută mult, din  ce înțeleg) vor avea terasamentele gata în noiembrie, hai decembrie. Deci 1-2 luni față de termenul actual. Eu zic că, mai ales comparativ cu A10, e o performanță.

Retter... am zis. Greu decembrie. Încă pot. Dar le va fi foarte greu. Orice sincopă, de orice fel, ne vedem în primăvară. Dar chiar și așa, e primul lor contract major ca jucători principali (până acum au fost subcontractori). Mai vedem într-o lună/două cum stau. Mă îngrijorează că grinzile metalice întârzie (instalare). Nu au răgaz de nicio sincopă.

Dar discuția era că "lucrează" sau nu.
Lucrează. Ambii. Și Pizzarotti și Retter.

Nu au forța granzilor, sigur. Nu au cum.
Dar nici nu putem să zicem că nu lucrează sau că sunt repetenți ca Aktor.

Ionut

Quote from: panzer on July 28, 2024, 07:12:53 PMIar la Coni - Trace eu zic sa asteptam toti inaugurarea. Ca zic ca nici in 2025 nu e sigur.

Dacă observi, am zis de Coni, nu și de Trace. Trebuie luați separat, lucrează pe A7 separat, fiecare cu bucata lui din lot. Coni, pentru primul contract în liga mare, deși lotul e mai mult decât banal, nu arată rău.

La fel, termenul contractual e prin octombrie, parcă mijloc de octombrie. Nu știu dacă au cerut extensie. În afară de structurile întârziate, nu arată rău. Nu se vor achita de treabă în octombrie, dar STRICT bucata lor poate fi în noiembrie/decembrie. Poate. Vom vedea de ce arată așa rău în ultima perioadă. O freacă aiurea la structuri, mai ales în nodul Mizil.

Discuția era că lucrează sau nu. Eu zic că lucrează. Nu strălucit, nu rup norii, dar la fel, sunt peste Aktor (sigur, ciot, ultra ușor) și colegii de la Trace.

Să vedem și la ei cum îi prinde toamna și mai vorbim.

Au avut o evoluție roller-coaster, cu lălăială/blocaje apoi turbo, apoi așa-și-așa, acum parcă iar s-au blocat/o lălăie aparent cu structurile.

Să vedem.

cb

Pe lotul Coni, la supratraversarea de la Baba Ana, au asfaltat câte două bretele de ocolire pe sens și au lărgit cele două sensuri giratorii.
Pare evident că vor inaugura prima parte din lot fără acest pasaj, lăsat probabil pentru momentul când termină și Pizzaroti lotul lor.
(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

Ionut

Păi nu prea are sens ce spui. :D
Dar mulțumesc pentru update/poze! :cheers:

De ce nu are sens? Că pasajul ăsta NU se poate finaliza așa peste noapte... uită-te că nu are grinzi, nu are rampe. Nu are de nici unele. Și NU se lucrează deloc la el.

Pizzarotti termină... când termină.
Dar Coni trebuie să facă din timp pasajul! :lol:

Cum să stea așa... să se trezească în decembrie, să zicem, că atunci termină Pizza, și să zică "ah da stați așa să terminăm pasajul." :lol:

cb

Sunt două afirmații pe care le-am făcut:
1. O să dea drumul extrem de probabil in august la prima bucată fără acest pasaj. Ca să intri și să ieși pe autostradă te învârți pe cele două giratorii refăcute.
2. După inaugurare, lucrează in continuare la acest pasaj, de care au nevoie când termină si pizzaroti

Ionut

Deci.

1. Mai precis ce deschid în august? Că nu e gata până la nodul Clondiru. :)

2. Eu am înțeles ce ai vrut să zici dar frazarea, felul în care ai zis-o, nu avea logică.

2 bis. De fapt "lucrează" e un fel de a zice că practic nu lucrează la acest pasaj (lasă girațiile, eu zic de pasaj, de grinzi și rampe).